|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Regninger slipper du aldri unna...
|
|
#122 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Haha fantastisk isbjørn. Denne tråden er jo rett så opplysende!
|
|
#123 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Hehe, mye rart ja
|
|
|
#124 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne er det endel av mine britiske "venner" som har hatt de siste dagene.
|
|
|
|
|
#126 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#127 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
#128 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2VERDENSHISTORIEN KORT FORTALT: -Mannen oppdaget kvinnen og oppfant sex.-Kvinnen oppdaget sex og oppfant hodepinen. -Mannen oppdaget ordet og oppfant samtalen. -Kvinnen oppdaget samtalen og oppfant sladderen. -Mannen oppdaget landbruket og oppfant maten. -Kvinnen oppdaget maten og oppfant slankekuren.-Mannen oppdaget handel og oppfant penger. -Kvinnen oppdaget pengene, og så gikk alt til helvete.. |
|
|
|
|
#129 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg har en facebookvenn som spyr ut av seg dårlige vitser. |
|
|
|
|
#130 |
|
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Hvis du elsker din mor så sende dette til 20 personer. En jente ignorerte dette, og moren døde 365 dager senere. Beklager at jeg ikke ignorerer denne, men jeg elsker min mor.
|
|
#132 |
|
Superbasinella
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg har akkurat blitt diagnostisert som presenil. Dette er en svært alvorlig og ikke minst frustrerende sykdom som store deler av befolkningen lider av. Lite forskning er gjort på emnet. Det gjør at det så langt er en kronisk lidelse for de... rammede. Symptomene for denne forvirrende pesten er dokumentert her slik at du kan stille diagnosen på deg selv for å avdekke om du er infisert med denne grufulle sykdommen...
|
|
|
#134 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2"Elephant running through the jungle comes across a naked man and starts laughing, and says.... How the Fuck do you breath out of that!!" |
|
|
|
|
#135 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne syntes jeg var litt morsom:
|
|
#136 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Pappa kjøper en løgndetektor robot som slår folk når de lyver. Han bestemmer seg for å teste det til middag. |
|
|
|
|
#137 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Husband and Wife Week --If your spouse is still your friend, works extremely hard, has been with you through triumphs and tragedies, loves you when you're at your worst, and is the person to whom you are PROUD to be married, copy and paste this with the date you were married. |
|
|
|
|
#138 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2ɹǝɹǝıdoʞ mos ɯǝʌɥ pǝɯ ǝyø ɹǝpןoɥ
|
|
|
#139 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Mamma , hvorfor sitter du naken og hopper oppe på pappa hver kveld? Mora svarer: Jeg forsøker bara å få bort all lufta han har i magen! Det er en helt unødvendig jobb, svarar sønnen. For hver morgen kommer nabokjerringa og setter seg på kne og blåser han opp igjen... |
|
|
|
|
#140 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Det man bør tenke på når man er singel, på kvelder da man føler seg litt ensom og savner en partner å dele livet med. Er at den rette er der ute et sted, og føler akkurat det samme. Men med litt tålmodighet og når tiden har kommet, møtes dere to, og kjærligheten vil blomstre. Man vil aldri være alene om å føle dette. For det finnes faktisk et annet hjerte, som passer perfekt med vårt eget. Husk; den som venter, den venter ikke forgjeves ♥ Ha en fin tirsdag kveld♥ |
|
|
![]() |
|
|