|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniPrikken er grå, jeg sitter i mørket, men så det da jeg stakk nesen oppi pc-en ved andregangssjekk nå. Men jeg er også helt sikker på det med poeng, fordi jeg så på poengene mine nettopp på grunn av denne tråden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSkjønner hvorfor grensa blir satt opp, men syns det er litt dumt alikevell. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
villende
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniForumledelsen har tydeligvis bare endret fargen på prikkene ikke om de er poenggivende eller ikke. Så nå kan alle de som har sanket prikker i tråden få lov til å rødprikke meg herfra til evigheten som straff for at jeg ødelegger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Nå fungerer det som det står skrevet. Endringen av verdi skjedde av uvisse grunner ( |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat. Så når vi endelig får tilgang, oppdateres telleren, og vi blir kastet ut igjen?
|
|
|
#8 |
|
Administrator
|
Da er ryktetelleren oppdatert. Prikkene som ved en feil ble regnet med poeng i total-summen er trukket ut. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men M2-tilganger oppdaterer dere ikke... *fokusere på de viktige tingene*
|
|
|
#11 |
|
Vaklende
|
Sånn til info, så tror jeg det ble litt feil i oppdateringen, uten at det er noen krise. Poengene jeg fikk fra markedsplass-tråden er der fremdeles, mens poengene jeg fikk et helt annet sted i går er bo-o-orteeeh. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Og jeg har mistet ALLE poengene jeg fikk etter at jeg påpekte dette, også de som kommer fra andre tråder.
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Hvordan vet du hvor poengene dine er fra?
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSissel og Nynne og et par av dere andre som syns dette er synd; jeg har helt ærlig ikke lagt merke til dere i diskusjoner. Grunnen til at man skal ha rykte også, er så man ikke skal kunne dulte og signere seg til nok innlegg, og deretter bare bruke markedsplassen.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJa, huff, tenk å si sin mening når man føler noe er dumt. Sånt går da ikke an.
|
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniDet er greit å si meningen sin, men argumentasjon av typen "da driter jeg i hele forumet" er rimelig lavmåls.
|
|
|
|
#19 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJa, ja... Da ses vi der når jeg har fått noen flere poeng da...
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg synes dette er flotters. Det irriterer meg faktisk litt at en del brukere hovedsaklig bruker markedsplassen. Det har dog blitt bedre etter forrige innstramning.
|
![]() |
|
|