Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 15:52   #121
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Neida, det går kjapt. Til og meg jeg har prikker nok og da kan hvem som helst få det.

Gammel 09-03-07, 15:54   #122
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Enig. Fartstid er et godt mål i tillegg til aktivitet.

Enig med deg som vanlig.

Å tigge etter prikker liker jeg ikke.

Men jeg synes dere er svært gnien på de prikkene altså

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 15:56   #123
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Je rødprikker ofte prikketigging.
Men jeg er for en medlemssalong til ja. Så absolutt.

Gammel 09-03-07, 17:06   #124
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Je rødprikker ofte prikketigging.
Men jeg er for en medlemssalong til ja. Så absolutt.

Ja til begge.

Gammel 09-03-07, 18:54   #125
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg skjønner helt klart poenget med antall innlegg og poeng for å komme inn i det innerste innerste. Men det vil samtidig få konsekvenser for forumet generellt. Etterhvert vil de som ha tilgang til medlemssalong II holde seg for det meste der og resten av forumet bli litt øde og kjedelig. Det vil få den vanlige dødelige til å oppsøke andre steder - slike som meg.
Jeg har akkurat rundet 100 innlegg og har 30 poeng ..... mange mil igjen å gå.
Jeg syntes i så tilfelle at dere må ha et tredje kriterie som f.eks anbefalinger av andre medlemmer. Vi er mange her inne som kjenner hverandre etterhvert godt fra bl.a. NM og det føles litt feil å måtte starte helt på nytt igjen her inne. Korriger meg gjerne hvis jeg er helt på jordet nå.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:09   #126
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg skjønner helt klart poenget med antall innlegg og poeng for å komme inn i det innerste innerste. Men det vil samtidig få konsekvenser for forumet generellt. Etterhvert vil de som ha tilgang til medlemssalong II holde seg for det meste der og resten av forumet bli litt øde og kjedelig.

Det er ikke slik sånne fora fungerer.

Gammel 09-03-07, 19:22   #127
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes kie sin ide er ganske god!
Eller kanskje dere kunne "målt" hvor mange timer man har vært pålogget på FP. og satt et kriterie der også?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:40   #128
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etterhvert vil de som ha tilgang til medlemssalong II holde seg for det meste der og resten av forumet bli litt øde og kjedelig. Det vil få den vanlige dødelige til å oppsøke andre steder - slike som meg.

Det tror jeg ikke vil bli noe problem.
Salongen vil jo heller være et sted der man kan si/spørre/fortelle/vise noe man ikke vil si til hvem som helst. Resten tar man utenfor.
Det som kan sies utenfor, det blir sagt utenfor.

Gammel 09-03-07, 19:42   #129
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Moderatorene her er ganske effektive.

Gammel 09-03-07, 19:43   #130
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner helt klart poenget med antall innlegg og poeng for å komme inn i det innerste innerste. Men det vil samtidig få konsekvenser for forumet generellt. Etterhvert vil de som ha tilgang til medlemssalong II holde seg for det meste der og resten av forumet bli litt øde og kjedelig. Det vil få den vanlige dødelige til å oppsøke andre steder - slike som meg.

Jeg tror ikke det vil skje. Som allerede nevnt har jeg sett for meg et slikt medlemsforum som et sted man går for å poste private eller personlige ting, litt som man kan gjøre anonymt på "Pinlige" på NM. Jeg synes det vil være et poeng å hindre at MII blir det stedet folk prater om alminnelige ting som like godt kunne være et annet sted, og det kommer vi moderatorer til å prøve å få til. Og det høres ut som de fleste som ønsker seg et slikt forum også ser for seg at det skal fungere slik.

Den nåværende medlemssalongen tar heller ikke noe særlig trafikk fra det åpne området, såvidt jeg kan se. Og en (eventuell) ny salong vil dessuten ha en god del færre medlemmer.

Jeg syntes i så tilfelle at dere må ha et tredje kriterie som f.eks anbefalinger av andre medlemmer. Vi er mange her inne som kjenner hverandre etterhvert godt fra bl.a. NM og det føles litt feil å måtte starte helt på nytt igjen her inne. Korriger meg gjerne hvis jeg er helt på jordet nå.

Om du er helt på jordet, skal jeg ikke uttale meg om, men jeg er i alle fall helt uenig. Poenget med tilgang til medlemssalongen må være at man har deltatt nok her på FP til at de andre medlemmene vet hvem man er - hva man har gjort andre steder, er helt irrelevant.

Gammel 09-03-07, 19:47   #131
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, for jeg har bare gjort ugang andre steder.

Gammel 09-03-07, 19:47   #132
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, for jeg har bare gjort ugang andre steder.

Gammel 09-03-07, 19:50   #133
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Tilhenger av salong II, selv om jeg ikke kommer til å ha tilgang dit på noen år. Synes uansett det er en god idé. Litt sånn "hemmelig klubb", det fortjener de når de har strevd så fælt med å lage forum til oss.

Dessuten er salong I altfor lett tilgjengelig til at det er trygt å baksnakke der.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:55   #134
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg tenker litt høyt nå, så var kriteriet for å komme inn i medlemssalongen x antall meldinger og x antall ryktepoeng. Meningen var vel å høyne kravet etterhvert. Da forstår jeg ikke helt hva en skal med medlemssalong 2. Skal en etterhvert opprette medlemssalong 3, 4 osv.? Bare for å holde alle oss som ikke har mulighet til å være like aktiv borte fra dere som er mest aktive hele veien?

Jeg trives utrolig godt her inne, men synes det er trist å bli "holdt utenfor" bare pga. at jeg mangler meldinger osv. pga. tidsmangel.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:59   #135
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nei, det er ikke tenkt slik. Har du ikke lest tråden?

Gammel 09-03-07, 20:02   #136
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke aktuellt å opprette medlemssalonger mellom M1 og M2 (M3 kommer ikke), og gapet mellom M1 og M2 er veldig stort, og slik skal det være. M1 har det tilgangskravet den har for å sikre at de som leser der er litt kjent, og mest for at ikke hvem som helst skal kunne registrere seg og lese det som står der, det er ikke enkelt å komme inn i M1 idag.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 20:19   #137
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Som litt ny her så har jeg ingenting imot at dere som er veldig aktive her inne godt kan "ha en egen plass" der dere kan prate.
Men tror det er litt viktig at dette ikke blir en "gjeng" som holder sammen i tykt og tynt. Da blir dette nok et forum bare for disse til slutt.
Som ny har jeg ikke peiling på grønne og røde prikker (vet at mann kan få og gi og kan jo hende jeg får noen røde for det her innlegget, men så være). Er ikke pga prikkene jeg har valgt å bli medlem her.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 20:28   #138
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Får du rød for å si meningen din her, så er det noe galt med noen. Og jeg er ikke med i noen gjeng.

Sitron; Lone Ranger

Gammel 09-03-07, 21:56   #139
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg synes kie sin ide er ganske god!
Eller kanskje dere kunne "målt" hvor mange timer man har vært pålogget på FP. og satt et kriterie der også?

Ja!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 22:08   #140
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til en eventuell navnedebatt jeg - hva barnet skal hete...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.