|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Medlemssalong IINeida, det går kjapt. Til og meg jeg har prikker nok og da kan hvem som helst få det.
![]() |
#122 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Medlemssalong II
Enig med deg som vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Medlemssalong IIJeg skjønner helt klart poenget med antall innlegg og poeng for å komme inn i det innerste innerste. Men det vil samtidig få konsekvenser for forumet generellt. Etterhvert vil de som ha tilgang til medlemssalong II holde seg for det meste der og resten av forumet bli litt øde og kjedelig. Det vil få den vanlige dødelige til å oppsøke andre steder - slike som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Absolut ateist
|
Det er ikke slik sånne fora fungerer.
![]() |
#127 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Medlemssalong IIJeg synes kie sin ide er ganske god!
![]() |
![]() |
#128 |
Protonterapeut
|
Det tror jeg ikke vil bli noe problem.
![]() |
#130 |
flisespikker
|
Jeg tror ikke det vil skje. Som allerede nevnt har jeg sett for meg et slikt medlemsforum som et sted man går for å poste private eller personlige ting, litt som man kan gjøre anonymt på "Pinlige" på NM. Jeg synes det vil være et poeng å hindre at MII blir det stedet folk prater om alminnelige ting som like godt kunne være et annet sted, og det kommer vi moderatorer til å prøve å få til. Og det høres ut som de fleste som ønsker seg et slikt forum også ser for seg at det skal fungere slik.
Om du er helt på jordet, skal jeg ikke uttale meg om, men jeg er i alle fall helt uenig.
![]() |
#133 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Medlemssalong IITilhenger av salong II, selv om jeg ikke kommer til å ha tilgang dit på noen år. Synes uansett det er en god idé. Litt sånn "hemmelig klubb", det fortjener de når de har strevd så fælt med å lage forum til oss.
![]() |
#134 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Medlemssalong IIHvis jeg tenker litt høyt nå, så var kriteriet for å komme inn i medlemssalongen x antall meldinger og x antall ryktepoeng. Meningen var vel å høyne kravet etterhvert. Da forstår jeg ikke helt hva en skal med medlemssalong 2. Skal en etterhvert opprette medlemssalong 3, 4 osv.? Bare for å holde alle oss som ikke har mulighet til å være like aktiv borte fra dere som er mest aktive hele veien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Administrator
|
![]() Sv: Medlemssalong IIDet er ikke aktuellt å opprette medlemssalonger mellom M1 og M2 (M3 kommer ikke), og gapet mellom M1 og M2 er veldig stort, og slik skal det være. M1 har det tilgangskravet den har for å sikre at de som leser der er litt kjent, og mest for at ikke hvem som helst skal kunne registrere seg og lese det som står der, det er ikke enkelt å komme inn i M1 idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Medlemssalong IISom litt ny her så har jeg ingenting imot at dere som er veldig aktive her inne godt kan "ha en egen plass" der dere kan prate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Medlemssalong IIFår du rød for å si meningen din her, så er det noe galt med noen. Og jeg er ikke med i noen gjeng.
![]() |
|
|