|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Medlemssalong II
Til en viss grad kanskje, nå som jeg vet hva kæmmis er, men det er faktisk større sjanse for at jeg prikker en jeg ikke kjenner, enn en kjent. Man forventer mer av de man kjenner, i hvert fall gjør jeg det, og da vil jeg ikke nødvendigvis prikke dem like ofte for et bra innlegg som jeg ville gjort på et innlegg av en jeg ikke kjenner så godt.
|
|
|
#2 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg har flere IRL-kjente her inne, men de aller, aller fleste av poengene mine kommer fra andre brukere her inne. De har kommet etter trådstarter, bilder, seire i Clubby-quizer eller mine mange morsomheter
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Medlemssalong IIJeg bruker IKKE prikkesystemet mye, men det bryr meg da ikke om andre gjør det. Klart at antall innlegg og prikker går noe overens, men om du ser på mitt antall sammenlignet med de andre som har like mange innlegg, så har jeg langt færre poeng. Sutrer jeg av den grunn? Nei.
|
|
|
#5 |
|
Tåler regn
|
Sv: Medlemssalong IIJeg synes det er helt ok med en salong 2, selv om jeg er et stykke unna |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er vel ingen som snakker om å sutre. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
er her
|
Sv: Medlemssalong IIJa en mer begrenset avdelig en den her er i dag, er det bare å opprette. Akkurat når det gjelder kriteriene vil det nok det være ganske umulig at alle skal bli enige om, så dette får forumeigere og moderatorer bestemme.
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Medlemssalong IIPft.
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Medlemssalong IIOm nye føler seg utenfor, så er de sutrere. Vil vi ha sutrere? Nei!
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
OK. Jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen.
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Det er hvertfall ingen av navnene på min gi/få prikker liste som går igjen.
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Medlemssalong IIEn person som har lest tusen tråder fortjener å delta, klart det, og det er da ingen som nekter deltagelse. Det er et helt forum her, masse plass å delta på.
|
|
|
#18 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIHm........ |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Livsnyter
|
Sv: Medlemssalong IIDet er godt vi er litt uenige for det er det som skaper et forum. Jeg syntes bare at det var litt viktig å få frem at tanken på medlemssalong II er bra og helt sikkert en god løsning for å kunne lette hjertet sitt i litt trygge omgivelser men at kravene kanskje var litt for uoverkommelige for de fleste (men det var kanskje meningen også). |
|
|
|
![]() |
|
|