Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne barnesengen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 20:38   #121
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.704
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Det var ikke seriøst ment altså.

Hos meg har eldste på snart 9 år, fått "velge" hvordan han skal ha det. Og i tråden min med bilder av barnerommene våre, der ser du resultatet.
Noe rot, men ALT for fult. Han derimot, er strålende fornøyd.

Min 5-åring så bildet av rommet og hans første reaksjon var: "Å! DET rommet ville jeg hatt!"

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:40   #122
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes du fortjener honnør for å ta ha tatt imot reaksjonene i tråden med humor, Grøten . Vel er det bare en seng, men man finner eksempler på folk som har blitt snurt for mindre enn det.



Vet du, jeg ler litt for meg selv hver gang jeg leser et nytt innlegg. Det er helt sant. Har startet en del tråder på FP, at denne skulle være av de mest responderte, det hadde jeg aldri trodd.
Det blir liksom litt komisk, at noe jeg synes er søtt, for andre nesten er foraktelig. Kan jo ikke annet enn å le.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:42   #123
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Tja.. Jeg ville ikke kjøpt den, mest fordi den ser litt upraktisk ut. 4-åringen min hadde blitt henrykt. Det hadde hun blitt for en Lynet-seng også.

Jeg er dog en kjip mamma, så hun har hvit seng. Men jeg malte skrivebordet til eldste rååsa altså.

Man er IKKE kjip om man velger en "vanlig" seng til barna sine.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Min 5-åring så bildet av rommet og hans første reaksjon var: "Å! DET rommet ville jeg hatt!"

Koslig å høre!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:56   #124
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

3, 5-åringen min hadde elsket den, tror jeg. Hun har en annen smak enn meg. 2000 kr? Vel, har du lyst på den, kjøp den!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:02   #125
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

3, 5-åringen min hadde elsket den, tror jeg. Hun har en annen smak enn meg. 2000 kr? Vel, har du lyst på den, kjøp den!

3 forhandlere som selger den sengen. (I alle fall hva jeg kan se på finn.)
En i Drammen, en i Lier og en i Stavanger. Tre forskjellige priser.
1990 kr, 2900 kr og 3990 kr.
De i Stavanger skal slutte å selge senger, så selger ut det de har. Derfor så billig. Min far er stadig på farten, så om jeg vil, kan han ta den med.

Rommet til snuppa er forøvirg ikke av de største. 11 Kvm. Full takhøyde. Et vindu på ene kortveggen og en dør på andre kortveggen. Lurer litt på om det blir voldsomt på det rommet. (Da sett bort i fra at den er stygg. )

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:05   #126
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Den var jo fascinerende. Jeg hadde ikke kjøpt den, men jeg synes ikke den er så stygg heller. Helt ærlig synes jeg brannbilsenger er styggere.

11 kvm er ikke smått til barnerom, det kommer an på layouten på rommet om du passer, den bør kunne stå på en kortside. Men jenta di trenger vel ikke stor seng ennå? Jeg hadde heller kjøpt en seng jeg oppfattet som mer praktisk (altså at man kan sitte i den og lese bok) og som jeg faktisk synes er fin (som smallworld sine senger). Jeg hadde glatt kjøpt den der om jeg hadde ei jente som ønsket seg den og den ellers gikk inn i rommet, men jeg hadde aldri introdusert den ubedt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:10   #127
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Sønnen min synes forresten det er den perfekte seng til små jenter og lurer på om ikke vi skal kjøpe den til frøkna her også.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:12   #128
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Den var jo fascinerende. Jeg hadde ikke kjøpt den, men jeg synes ikke den er så stygg heller. Helt ærlig synes jeg brannbilsenger er styggere.

11 kvm er ikke smått til barnerom, det kommer an på layouten på rommet om du passer, den bør kunne stå på en kortside. Men jenta di trenger vel ikke stor seng ennå? Jeg hadde heller kjøpt en seng jeg oppfattet som mer praktisk (altså at man kan sitte i den og lese bok) og som jeg faktisk synes er fin (som smallworld sine senger). Jeg hadde glatt kjøpt den der om jeg hadde ei jente som ønsket seg den og den ellers gikk inn i rommet, men jeg hadde aldri introdusert den ubedt.

Guttene har 12 kvm og 14 kvm, men de har skråtak. Lillemor sitt rom, det er en ark. (Er det ikke det det heter?)
Vindu og dør på kortsiden, men tror den kan stå på ene langsiden, det går litt av ei pipe opp der. Som bygger bitte litt ut. Må rydde og måle.

Og nei da, hun skal ikke over i stor seng enda. Mine har liggi i sprinkelseng til de har vært rundt 2,5 - 3 år. Når de har begynt å klatre, da har vi byttet. Men siden alle sammen har soverom i andre etg, har ungene hatt lekekrok i stua, inntil de selv, trygt, kommer seg opp og ned trappen. Vurderte å kjøpe den nå, siden den var så billig.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:13   #129
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Sønnen min synes forresten det er den perfekte seng til små jenter og lurer på om ikke vi skal kjøpe den til frøkna her også.

Guttene mine mente akkurat det samme.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:18   #130
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Du, jeg bare tuller altså!!!
Er omtrent bare jeg som synes den er søt, så ikke tenk på det.

Neida, jeg syns og den var søt. Har en prinsesse hjemme som hadde elsket den, og syns du skal kjøre på om du vet jenta di blir glad for den, og så selge den når prinsessefasen er over.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:18   #131
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Denne tråden er såå FP...


Hadde ikke koste meg en kalori å kjøpt den sengen om jeg og lillemor ville hatt den, den var ikke så mye "værre" enn de bilsengene som gutta har.


Smaken er som baken, heldigvis!

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:21   #132
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Det er veldig lite praktisk, ja. Jeg hadde ikke kjøpt den. Eldste her hadde en hjemmelaget (ja, min kjære er handyman ) seng som jeg pyntet med prinsessegardiner og prinsessesengetøy. I 6-års alderen var hun over prinsessealderen.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:22   #133
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Det er veldig lite praktisk, ja. Jeg hadde ikke kjøpt den. Eldste her hadde en hjemmelaget (ja, min kjære er handyman ) seng som jeg pyntet med prinsessegardiner og prinsessesengetøy. I 6-års alderen var hun over prinsessealderen.
http://?image=38087760&size=medium

Får bare opp at adressen er ugyldig, når jeg trykker på linken din.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:23   #134
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Å nå ser jeg det skulle være et bildet, som bare er et rødt kryss.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:55   #135
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Ikke lest hele tråden. Som det ærlige mennesket du vet jeg er, må jeg bare si at jeg synes den sengen er altfor mye.
Jeg syns hvit seng er fint på jenterom (gutterom også altså) for da kan man skifte farge,tema og dill etterhvert

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 22:01   #136
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Ikke lest hele tråden. Som det ærlige mennesket du vet jeg er, må jeg bare si at jeg synes den sengen er altfor mye.
Jeg syns hvit seng er fint på jenterom (gutterom også altså) for da kan man skifte farge,tema og dill etterhvert

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 22:05   #137
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.967
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mine barn ligger i en fullstendig normal køyeseng, til og med uten klistremerker. Bedriver jeg et sosialantropologisk eksperiment, mon tro? Er det galskap å slippe barna løs uten at de har fått det tydeligvis usedvanlig viktige kjønnsrollemønsteret banka inn, nå også subliminært mens de sover?

:stay tuned:

Klart det. Hvordan kan du gjøre dette mot dem?

Mine unger sover i hver sin Hemnes dagseng. Mora likte den, så da fikk de den. Evt. : ond: eller

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 22:15   #138
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Klart det. Hvordan kan du gjøre dette mot dem?

Mine unger sover i hver sin Hemnes dagseng. Mora likte den, så da fikk de den. Evt. : ond: eller

Lurer på om det der går under kategorien, omsorgssvikt??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 22:16   #139
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Klart det. Hvordan kan du gjøre dette mot dem?

Mine unger sover i hver sin Hemnes dagseng. Mora likte den, så da fikk de den. Evt. : ond: eller

Samme her

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 22:24   #140
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.757
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Knerten sover i Leksvik sprinkelseng med bare tre av sidene på. Og har drømmehagen klistremerker på seng og kommode og veggen som omslutter senga, en liten drømmekrok.

Han har egentlig vokst fra drømmehagen, men vi hadde kjøpt dem til ham, og han ville gjerne ha dem opp. Dog er han ekstremt opptatt av brannbiler og brannmenn, så derfor surrer hodet med tanken på brannbilseng, men jeg har ikke bestemt meg, og mannen har slett ikke bestemt seg, annet enn for at det kan vente i alle fall. Siden han fornøyd sover i den senga han har, og søstra skal ikke ha den før om tidligst et år.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no