Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Top Model Norge 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-11, 22:43   #121
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Argh, jeg pvr'et det og så det litt på etterslep og plutselig skiftet greien kanal til noe annet, og jeg fikk ikke med meg slutten.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:43   #122
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Gikk hun ut hun mørke som klippet seg? Fysjom!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:44   #123
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Grøten jeg.

Også må jeg si at etter å ha sett den amrikanske versjonen av serien så var denne, vel litt øm, lite glamorøs.

Gammel 07-02-11, 22:52   #124
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er bare så lite gjennomtenkt. F. eks at barbordet Marcel og Mona snakket ved om bildene var for høyt for Mona, slik at hun ble seende ut som ei budeie uten hals. At noen som skal se estetikk i bilder, kropp og form ikke ser slikt er jo skikkelig pinlig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:56   #125
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Dette var helt håpløst, ja! Har de halvert budsjettet eller no'? Virkelig billig, lite gjennomtenkt og tamt. Er glad jeg brukte rockering hele tiden mens jeg så på, så jeg ikke kastet bort kvelden fullstendig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 23:07   #126
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Heter ho Bambie??

Jeg googla litt på henne, fordi jeg kjenner litt til søstra hennes, så fant jeg ut at hun egentlig ikke heter Bambie, men at hun har blitt kalt det hele livet og for et par år siden endret hun navnet i folkeregisteret.

Gammel 07-02-11, 23:08   #127
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor BambiE? Og hun vet at Bambi er en gutt? :nei, jeg så ikke på:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 23:10   #128
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Minni: det var Sarah som måtte gå, ho mørke med kort, krølla hår.

Bambie jaja..

Vet ikke om jeg stiller her neste mandag, så mer på datan enn tv'n idag også *innrømmer*

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 23:10   #129
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var på grunn av Bambi-øynene hun fikk tilnavnet, men hvorfor E til slutt er ikke godt å si.

Gammel 07-02-11, 23:12   #130
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Vet ikke om jeg stiller her neste mandag, så mer på datan enn tv'n idag også *innrømmer*

Nei, hvis du ikke klarer å multitaske så er deg viktigste at du får med deg programmet. Da er det OK at du skrur av PC-en slik at du får anledning til å fordype deg. :generøs:

Gammel 07-02-11, 23:16   #131
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Multitasking er ikke noe problem, men øynene vil liksom ikke se på disse jentene som ikke engang vet at man drar sørover til Barcelona fra Oslo... Det er moro å høre på da

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 09:52   #132
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For en fantastisk anmeldelse fra Brita!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 10:00   #133
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Går det i reprise eller Noen som vet?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 10:19   #134
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Går det i reprise eller Noen som vet?

Søndag klokken 18!

Gammel 08-02-11, 10:33   #135
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det var en utrolig dårlig produksjon. Hvor ble det av "You're now in the running to become Norways next Top Model" lizzåm? Noen teite esker og ikke fikk de se bildene sine heller (tilsynelatende).

Gammel 08-02-11, 10:47   #136
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hva var greia med munkekutta på slutten? Den hang jo ikke sammen med noe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 11:16   #137
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den munke-greien var ulidelig teit.

Gammel 08-02-11, 11:53   #138
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Tja.. Hva skal man si? Jeg gledet meg til å se, men ble veldig skuffa! Skal gi dem en sjanse til neste uke, men det bør ta seg opp!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 12:35   #139
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Tja.. Hva skal man si? Jeg gledet meg til å se, men ble veldig skuffa! Skal gi dem en sjanse til neste uke, men det bør ta seg opp!

Enig.

Gammel 08-02-11, 13:45   #140
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

For dere andre som hadde svart skjerm sånn så meg så går det å se programmet gratis på tv3.no

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.