Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 22:29   #121
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis det er det om å gjøre, så kan du få sitte alene på hybelen på loftet så mye du vil i løpet av kvelden altså.

Åååå, kan du ikke komme da!? Væææær så snill!

Jeg angrer meg litt for at jeg skrev det nå. De som ikke kjenner meg må jo tro at jeg er utrolig kjip. (Du som kjenner meg vet selvsagt at jeg ikke er kjip noen steder noen gang. :truende: )

Først kan dere jo avgjøre om det blir førstkommende fredag eller ikke. Også skal jeg jobbe litt med den sosiale siden i meg for å se om jeg lar meg overtale.

Gammel 18-02-07, 23:06   #122
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med førstkommende fredag da? Den 23. februar. Hvorfor utsette noe morsomt liksom, og det er ingen som har sagt at de ikke kan den dagen.

Teofelia! - I love you! - Syntes en mnd ble lenge og vente altså!

Jeg kan førstkommende fredag og jeg kan fredagen etterpå *enkel*

Men du, hvor i byen bor du? - Lurer på om du bor sånn til at det er OK med buss eller om jeg må holde meg på vannvogna eller om jeg skal drikke øl med Kirsebær! (SOm jeg forøvrig er hellig overbevist om at ikke er kjip i det hele tatt *smisker*..)

Gammel 18-02-07, 23:12   #123
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men du, hvor i byen bor du? - Lurer på om du bor sånn til at det er OK med buss eller om jeg må holde meg på vannvogna eller om jeg skal drikke øl med Kirsebær! (SOm jeg forøvrig er hellig overbevist om at ikke er kjip i det hele tatt *smisker*..)

Jeg bor i gangavstand fra byen. (I alle fall bruker jeg å gå til og fra byen, men jeg kjenner folk som mener at Brundalen og Selsbakk er gangavstand også, så det sier vel ikke allverden.) Det går buss flere ganger i timen fra rett-utenfor-døren og til byen.

Sjekk prikk, så ser du hvor jeg bor.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 23:14   #124
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor i gangavstand fra byen. (I alle fall bruker jeg å gå til og fra byen, men jeg kjenner folk som mener at Brundalen og Selsbakk er gangavstand også, så det sier vel ikke allverden.) Det går buss flere ganger i timen fra rett-utenfor-døren og til byen.

Sjekk prikk, så ser du hvor jeg bor.

Ser man det! - Jeg bor på Tiller, så jeg tar jo bare bussen da! - SÅ kan jeg kanskje finne Kirsebær og la henne være fadderen min?...(Vi bor iallefall begge på "feil" side av elva ) - Eller Skrulla, for hun har jeg møtt før viser det seg...

Gammel 19-02-07, 00:24   #125
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ser man det! - Jeg bor på Tiller, så jeg tar jo bare bussen da! - SÅ kan jeg kanskje finne Kirsebær og la henne være fadderen min?...(Vi bor iallefall begge på "feil" side av elva ) - Eller Skrulla, for hun har jeg møtt før viser det seg...

Jeg trenger i alle fall fadder.

For meg passer det best 2.mars, men skal prøve å få det til den 23. feb. om det blir den dagen. Må bare smiske litt med mannen først.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 09:03   #126
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig jeg får til begge fredagene. Akkurat nå herjer influensaen i heimen, men de (mann og barn) bør jo være frisk til fredag! Men om mannen skal jobbe så kan jeg ikke. Han har høysensong på jobben nå, men bruker ikke jobbe så sent fredagskvelder. Men siden han er syk nå så er det mulig han må ta det igjen....

*lite hjelpsom*

Sist redigert av Karamell : 19-02-07 kl 12:23.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 09:04   #127
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha en prikk eller pm om hvor du bor Teo.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 10:45   #128
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fredag den 23. passer for meg, men helga etterpå er vi på hytta så da kan jeg ikke

Gammel 19-02-07, 11:07   #129
Albertine
Passiv

Standard

Bauche, jeg kan svippe innom og hente deg jeg. Ikke lange biten for meg. Vet ikke helt om jeg kan love skyss hjemover, siden jeg er kronisk trøtt om kveldene...

BTW, jeg kan både den 23. og den 2.

Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 11:28   #130
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Bauche, jeg kan svippe innom og hente deg jeg. Ikke lange biten for meg. Vet ikke helt om jeg kan love skyss hjemover, siden jeg er kronisk trøtt om kveldene...

BTW, jeg kan både den 23. og den 2.

Takk!

Gammel 19-02-07, 12:20   #131
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Her herjer også influensaen og jeg ligger stort sett med feber i 40. Har aldri opplevd dette svineriet før. Lillegull er syk på andre uken og mannen er syk med. Nå er det noen dager til fredag men jeg tviler på at formen er så bra at jeg kommer.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 14:28   #132
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg passer 23. februar bra. 2. mars reiser jeg bort, så det passer dessverre ikke for min del.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 14:30   #133
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom det skulle bli 23. februar:
Jeg kjører og har plass til fire stk hvis det er flere fra Byåsen som skal besøke Teofelia. Jeg holder av en plass til Nasse Nøff, andre får sende en PM hvis de vil sitte på.

Gammel 19-02-07, 14:52   #134
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se:

23. februar:
him
guniss
Bauche
Selma
Albertine
Fadese
Tove
Nasse Nøff
jolie
Hattifnatten (?)
Skrulla (?)
Lille*My(?)
Kirsebær (?)
Karamell (?)

2. mars:
Ole Brumm
Bauche
Hattifnatten
Albertine
Skrulla
Tove
Karamell (?)

Tja … Det er jo flest navn på 23. februar-lista, men hvis ingen av de som står som usikre kommer, så er det jo omtrent dødt løp. Jeg heller kanskje til å foretrekke den datoen Guniss kan, jeg da, siden det var hun som lanserte forslaget, så føler jeg ikke at jeg 100 % kupper festen, liksom.

Vi ser det an til i morgen, om veldig mange melder seg for den 2. mars, men sånn i utgangspunktet ser det vel ut til at det kanskje blir førstkommende fredag, gjør det ikke?

Sist redigert av Teofelia : 19-02-07 kl 20:44.
Gammel 19-02-07, 15:05   #135
Albertine
Passiv

Standard

Åh, så gøy!

Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 15:58   #136
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan vel begge fredagene, men vil helst den dagen Hattifnatten kan.....så jeg har en å henge meg på som jeg kjenner liksom....*litt sjenert*

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:10   #137
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

:krysser fingrene for 23.:

Gammel 19-02-07, 20:15   #138
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Nå har Teomannen begynt å planlegge menyen. (Snille mannen! ) Det ligger an til tapas, så det håper jeg alle liker.

Er det frekt å spørre om folk vil stille med egen drikke?

Gammel 19-02-07, 20:17   #139
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig stiller vi med egen drikke! Ikke vær tåpelig. Jeg synes det er helt voldsomt at vi ikke behøver å stille med egen mat jeg da.

Tanken at dere også skulle stille med drikke kom jeg faktisk ikke på en gang.

Jeg elsker tapas forresten.

Gammel 19-02-07, 20:19   #140
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg også elsker tapas.
Og det hadde vært helt urimelig dersom dere skulle stilt med drikke også!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.