|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Trondheimstreff?
![]() |
#122 |
Har tro på forbedring
|
Teofelia! - I love you! - Syntes en mnd ble lenge og vente altså!
![]() |
#123 |
Bedreviter
|
Jeg bor i gangavstand fra byen. (I alle fall bruker jeg å gå til og fra byen, men jeg kjenner folk som mener at Brundalen og Selsbakk er gangavstand også, så det sier vel ikke allverden.) Det går buss flere ganger i timen fra rett-utenfor-døren og til byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Har tro på forbedring
|
Ser man det! - Jeg bor på Tiller, så jeg tar jo bare bussen da! - SÅ kan jeg kanskje finne Kirsebær og la henne være fadderen min?...(Vi bor iallefall begge på "feil" side av elva
![]() |
#125 |
Fabelaktig
|
Jeg trenger i alle fall fadder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Mulig jeg får til begge fredagene. Akkurat nå herjer influensaen i heimen, men de (mann og barn) bør jo være frisk til fredag! Men om mannen skal jobbe så kan jeg ikke. Han har høysensong på jobben nå, men bruker ikke jobbe så sent fredagskvelder. Men siden han er syk nå så er det mulig han må ta det igjen....
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 19-02-07 kl 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Fredag den 23. passer for meg, men helga etterpå er vi på hytta så da kan jeg ikke
![]() |
#129 |
Passiv
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Bauche, jeg kan svippe innom og hente deg jeg. Ikke lange biten for meg. Vet ikke helt om jeg kan love skyss hjemover, siden jeg er kronisk trøtt om kveldene... |
![]() |
![]() |
#130 |
Har tro på forbedring
|
![]() |
#131 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trondheimstreff?Her herjer også influensaen og jeg ligger stort sett med feber i 40. Har aldri opplevd dette svineriet før. Lillegull er syk på andre uken og mannen er syk med. Nå er det noen dager til fredag men jeg tviler på at formen er så bra at jeg kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Originala
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Dersom det skulle bli 23. februar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Skal vi se: Sist redigert av Teofelia : 19-02-07 kl 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Passiv
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Åh, så gøy! |
![]() |
![]() |
#136 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg kan vel begge fredagene, men vil helst den dagen Hattifnatten kan.....så jeg har en å henge meg på som jeg kjenner liksom....*litt sjenert* |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trondheimstreff?Selvfølgelig stiller vi med egen drikke! Ikke vær tåpelig. Jeg synes det er helt voldsomt at vi ikke behøver å stille med egen mat jeg da.
![]() |
|
|