|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg skjønner ikke spørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Tja, blant topp 20 av de som er mest aktive eller noe sånt. Det er jo mange her som ikke skriver så mye og da kan man jo ikke vite noe om hva som egentlig foregår oppe i hodet deres, høyst sannsynlig er det smartest å ligge unna de heftigste diskusjonene.
![]() |
#123 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Og jeg begynner rett og slett å bli lei av at dere faste "gode gamle" FP-ere maser noe så jævlig om hvor utrolig smarte og lure folk på forumet er. Jeg har vært på ganske mange forum. Dette er det første og eneste forumet jeg har vært borti hvor det er så inn i helvete viktig å være SMART! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Yes, endelig litt action!
![]() |
#126 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Å vurdere egen intelligens i forhold til FP-ere generelt er ikke mulig da jeg ikke kjenner dem godt nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Hva er forresten i veien med selvdigging?
![]() |
#130 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?(Åja - fortalte jeg forøvrig at jeg hele tiden mens jeg skrev innlegget mitt følte at det satt en krok i munnviken min? Men likevel ... likevel måtte jeg bare ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
© All rights reserved
|
Du er jaffal ikke smart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Men hva vet en skikkelig FP-fersking egentlig om forumet og dets medlemmet? Bortsett fra at vi er veldig schmarte, selvsagt.
![]() |
#134 |
Epikur
|
Hihi, nå høres du ut som moren min. Hun mener man ENTEN er praktisk eller teoretisk anlagt, enten snill eller smart. Hun var feks skrekkelig bekymret for servitørstyrken i bryllupet mitt i fjor, fordi de var så høyt utdannet, man kan nemlig bli for smart til å servere i hennes svart-hvitt-verden.
![]() |
#135 |
Ringskrømt
|
Eller pen.
![]() |
#136 |
Passiv
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Lille meg - det kan hende vi er sånn ... hva var det du sa? Kjedelige? |
![]() |
![]() |
#137 |
Epikur
|
Ikke minst. Det å være pen OG smart er umulig, det er strengt dikotomiske egenskaper.
![]() |
#138 |
Passiv
|
Enig. (Det er en grunn til at jeg ikke hevder å være smart. |
![]() |
![]() |
#139 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er mindre intiligent. I FPstandard, jalfal.
![]() |
#140 |
guru advisor
|
I det store og hele syns jeg ikke FP er overdrevet opptatt av at det viktig å være smart, bortsett fra denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|