|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyTakk for gratulasjoner! Det er nå tretten dager til vi tar over nyhuset og vi har vært der en liten snartur i dag for at ungene skal få se hvor vi skal bo. Det var litt rart å se det stå nærmest tomt, og jeg ser at det nok trenger litt mer TLC enn jeg opprinnelig trodde. Stua skal males og kjøkkenet skal rives ut, og vi har fått pappa til å gå med på å ta taket i stue/kjøkken. Mattmalt panel er ikke pent. Jeg skal ta alle vinduskarmer og dørkarmer i stue/kjøkken, og jentene er blitt lovet rosa rom. Men jeg tror sannelig at vi er nødt til å ta de to andre soverommene også, og da melder fargespørsmålet seg med en gang... |
|
|
|
#124 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyTakk, Salt. Det blir nok noe litt spenstig, har veldig lyst på en grålilla variant. Det blir ikke mye farge likevel, det er skråtak som tar mye farge og den ene veggen er dekket av skap. |
|
|
|
#125 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyNå er det like før! |
|
|
|
#127 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nySå spennende! |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyAlle vinduene er nå malt hvite (karmene altså |
|
|
|
#131 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp ny
|
|
|
#133 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyOi, du er jo en malegudinne!
|
|
|
|
#134 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyJeg er en malegudinne. |
|
|
|
#136 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyJeg skal se hva jeg kan få til. |
|
|
|
#138 |
|
Passiv
|
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyIkke de beste før-bildene, for her har jeg allerede malt de mørke, trehvite karmene og rotet er overveldende. Men dere får iallefall et bilde av hvordan stua er nå. I morgen skal jeg ta bilde av det nye kjøkkenet. |
|
|
|
#139 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Albertine skal selge gammel bolig og pusse opp nyKjempefin farge på stua. Det blir så fint!
|
![]() |
|
|