Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 20:36   #121
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det der kom veldig feil ut.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:37   #122
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gådd, det tar håpløst kort tid før det sklir ut i sexfjas for tiden. :lei av det også:

Si meg, frue. Har De blitt gammel og satt og surmaget?

Gammel 05-10-10, 20:38   #123
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nuh, vi er fortsatt på side 2, etter gammel standard skulle vi fortsatt diskutert elitisme. Sexpjattet kom ikke før etter fire, fem sider. (Etter fotballen.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:40   #124
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nuh, vi er fortsatt på side 2, etter gammel standard skulle vi fortsatt diskutert elitisme. Sexpjattet kom ikke før etter fire, fem sider. (Etter fotballen.)

Vi lever i tiden. Vi forventer effektivitet.

:Rusler på kjøkkenet og gjør klar morgendagens middag:

Gammel 05-10-10, 20:42   #125
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Fotball, ass. :gjesper:

Gammel 05-10-10, 20:43   #126
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vi kan egentlig droppe fotballen just nu.

Gammel 05-10-10, 20:44   #127
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare en ting å si om den saken: Du tar feil. Jeg er ikke lite på FP.

Gammel 05-10-10, 20:49   #128
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns bloggeverden ødela en del av forumaktiviteten. Spesielt når bloggene er slik at man kan slippe til de man vil. Noen blir holdt utenfor, andre føler at de blir holdt utenfor, og stammespråket tykner til.

Gammel 05-10-10, 20:52   #129
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nuh! Nå fant jeg ut av hva det er. Det er all den håpløse iPhone-tastingen. Skrivefeil overalt!

Og med noe ordbokgreier blir det faktisk ganske morsomt. Jeg holder på å poste noen skikkelig perverse setninger innimellom.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:53   #130
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er her jevnt og trutt og tappert, og syns ikke det er kjedelig her.

Gammel 05-10-10, 20:55   #131
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ja, seriøst satt på spissen.

Tenkte meg det ja.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:00   #132
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Her har det ihvertfall kommet på et par sider på et par timer.

Gammel 05-10-10, 21:00   #133
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Jeg er jo delvis ny her, selv om jeg har registrert meg for lenge siden.
Så jeg kan ikke svare på hvordan det var før, og jeg er heldig å kjenner til mange her inne fra andre forumer.
men jeg synes det er et ok forum å være på.
Ja, jeg ser helt klart at det kan bli internt noen ganger, men det kan man ikke vente annet heller. deler av der "gode gamle" har jo holdt til her inne i 4 nå, og det er klart det blir en egen tone blandt dere.
men jeg føler meg veldig godt tatt i mot, og synes folk her inne er flinke til å inkludere også.

Gammel 05-10-10, 21:01   #134
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange innlegg er det du har per side da? Jeg er på side 5 nå.

Gammel 05-10-10, 21:03   #135
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det forskjellig altså?
Jeg er på side 7.

Gammel 05-10-10, 21:04   #136
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Urutinert.

Jeg har selvfølgelig max. 80 pr. side, hvilket så vidt jeg husker er FP-standard for eliten.

Gammel 05-10-10, 21:05   #137
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg er på side 3. Vi har altså forskjellige innstillinger.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:06   #138
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er på side 3.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:07   #139
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Oops, føler meg skikkelig avslørt nå.
:folkelig og ukul:

Gammel 05-10-10, 21:07   #140
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er og på side 3 :ikke eliten:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.