Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 22:14   #121
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.948
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du HPs PM til deg, eller svaret hans i tråden? Jeg ser uansett ikke helt poenget med disse klokkeslettene. Mener du å si at du ikke tror HP ville skrevet innlegget i tråden hvis ikke du hadde sendt den prikken, eller er det en annen grunn? Selv om du sendte prikken kl. 13, betyr jo ikke det at HP leste den klokken 13.


Hans svar i tråden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:14   #122
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Jeg gir opp. Kos dere videre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:14   #123
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så hvorfor ikke ta det offentlig?

Hvorfor ikke ta hva offentlig? Nå har jeg ramlet av argumentasjonslasset ditt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:15   #124
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hans svar i tråden.

Men HP (og Desembermamma) sier jo at det innlegget ble skrevet før han leste prikken din, og jeg skjønner fortsatt ikke helt hva du vil frem til.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:16   #125
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg gir opp. Kos dere videre.

Da går jeg å bader, ammer og forsøker å få babyen til å sove. Håper jeg ikke utilsiktet legger opp til noe da.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:16   #126
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Det blir i hvert fall liv når vi begynner å diskutere forumets indre logikk og virkemåte, det får en si!

Det har hele tiden vært et poeng og ideal ved dette forumet at saker skal tas direkte og åpent med den det gjelder. Prikkene er litt "vanskelige" i forhold til dette idealet, fordi mange bruker dem til å si ting som de ikke vil stå for å ha sagt offentlig. Jeg synes det er veldig greit å ikke oppmuntre til en sånn kultur.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:17   #127
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Det er vel også en viss forskjell på forumeier/admin/moderator og oss vanlige dødelige?

Noen styringsformer trengs i ethvert samfunn, også nettsamfunn. Da er det jo også klinkende klart at "styrerne" har mer innsyn i forumets hoved- og bakrom enn grasrota.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:18   #128
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Er det bare jeg som er forrvirret her?
Prikk meg her og prikk meg der

Jeg tar kvelden!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:24   #129
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Er det bare jeg som er forrvirret her?
Prikk meg her og prikk meg der

Jeg tar kvelden!

Ramlet av lasset for lenge siden, jeg.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:28   #130
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Da går jeg å bader, ammer og forsøker å få babyen til å sove. Håper jeg ikke utilsiktet legger opp til noe da.


Ikke noe annet enn en muligens slitsom natt.

Kos deg. :bittelitt misunnelig:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:29   #131
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Er det bare jeg som er forrvirret her?
Prikk meg her og prikk meg der

Jeg tar kvelden!

Nei du er overhode ikke alene. Jeg er er totalforvirra og forstår at jeg ikke har forstått noe når det gjelder prikker eller noe som helst. Ikke aner jeg hvem som er moderatorer heller, men jeg innbilder meg at jeg har fått med meg hvem som er forumeiere. Så jeg skal i alle fall ikke baksnakke dem via prikker. Men kan noen fortelle meg hvem som modererer her?

Forresten, det går jo ikke an å ta kvelden her, da går man jo tydeligvis gglipp av all morroa

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:02   #132
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Jeg har diskutert dette med Karamell på PM.

Om noen ønsker en ytterligere generell prikkediskusjon så kan det tas opp på et senere tidspunkt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:13   #133
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Ikke aner jeg hvem som er moderatorer heller, men jeg innbilder meg at jeg har fått med meg hvem som er forumeiere. Så jeg skal i alle fall ikke baksnakke dem via prikker. Men kan noen fortelle meg hvem som modererer her?

Det står i de klistrede tråden øverst her på "Informasjon"-forumet, dessuten står brukernavnene våre i halvfet. Men jeg kan jo være snill og fortelle deg det likevel: det er Madam Mim, Tinetoff, Adrienne, Nenne, him og meg som er moderatorer, Albertine er moderator/administrator, og HP og Desembermamma er forumeiere og administratorer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:01   #134
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, siden Vimsen er den eneste som har ytret ønske om å stenge tråden, og ingen har planer om å gi henne mandat til å gjøre det, så forblir den nok åpen.



Jeg er forøvrig bittelitt forvirret og lurer veldig på hva som sto i den prikken og hvorfor det ble sjekket. Mulig jeg har scrollet forbi noe essensielt i denne tråden.

:gjesper:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:33   #135
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Hvorfor finnes dette prikkesystemet, hva i all verden er vitsen? At prikkene blir lest av admin. og modder, er jo totalt forkastelig!

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:59   #136
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Big deal? Admin sjekker prikker om det feks. kommer en innrapportering der en bruker klager over å ha fått en grusom og forferdelig rød prikk av en annen bruker, da må jo admin sjekke om dette stemmer. Sånn er det vel på alle fora, eller iallfall de fleste? Skjønner ikke helt oppstyret. Om admin går inn og leser prikker for moro skyld er det jo noe annet, og det er det sikkert noen som gjør, men man bør jo rett og slett bare være klar over at ALT man skriver på et forum kan leses av andre, uansett hvor man skriver det.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 07:12   #137
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.863
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Hvorfor finnes dette prikkesystemet, hva i all verden er vitsen? At prikkene blir lest av admin. og modder, er jo totalt forkastelig!

Hva med å sette seg inn i en sak før man hyler ut om hva som er forkastelig eller ikke?
Hvis du har vært medlem i under en måned, ikke vet hva prikkesystemet er og etter den erfaringen mener at praksisen er forkastelig så er det litt vanskelig å ta deg på alvor.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 10:57   #138
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.744
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Hm.. jeg har lest disse trådene i litt feil rekkefølge, men nå tror jeg at jeg har fått med meg alt.

Har forstått det som at Karamell har informert flere brukere på prikkemelding om at det finnes en hemmelig, lukket gruppe. Dette ser jeg ikke helt poenget med, siden dette ikke er noen hemmelighet, det har vært informert om før. Ved kun å informere på prikkemelding til de som lurer, i stedet for å bare skrive svaret i tråden, bygger hun oppunder at dette er hemmelighetskremmeri fra forumledelsen som vi "egentlig ikke snakker høyt om". Jeg skjønner godt at admin sjekket for å se hva mer det eventuelt ble informert om som kunne gi feil inntrykk av hvordan forumet drives, for å kunne rette opp i dette. I tillegg skjønner jeg også behovet for å klargjøre at dette er det lov til å snakke åpent om i forumet, det er ingen grunn til å spre denne informasjonen "på bakrommet" ved hjelp av prikker. Det er ikke hemmelig. Dette er jo helt i tråd med filosofien bak FP, og hverken forbauser eller sjokkerer meg nevneverdig.

Så har jeg skjønt at HP's svar ble skrevet etter at Karamell sendte prikkemeldingene, men før han hadde gått inn og lest dem. I følge HP og Desembermamma i allefall, selv om Karamell hevder det motsatte (selv om jeg ikke helt skjønner hvordan hun kan vite når HP gikk inn og leste prikken -eller fikk hun tilbakemelding på prikken også, før han skrev innlegget sitt?)

Skjønner heller ikke at folk blir overrasket over at administrasjonen kan lese prikker. Det trodde jeg alle visste. At Sitron surmuler er det som forbauser meg minst med hele greia. Hun surmuler jo ustanselig om alt mulig, det er knapt nok noe å ta høytidelig.

Etter min oppfatning har dette blitt en stor sak ut av ingenting. Teit av Karamell å gjøre seg interessant ved å få noe til å se ut som "hemmelig informasjon" når det ikke er det minste hemmelig. At dette klargjøres fra administrasjonen i etterkant er bare en naturlig konsekvens, inkludert at de går inn for å sjekke hva slags "hemmelig informasjon" som har blitt gitt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 11:27   #139
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Noen leser prikker fordi de er blinde og ikke kan lese vanlige bokstaver...

Du assa...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 12:41   #140
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det står i de klistrede tråden øverst her på "Informasjon"-forumet, dessuten står brukernavnene våre i halvfet. Men jeg kan jo være snill og fortelle deg det likevel: det er Madam Mim, Tinetoff, Adrienne, Nenne, him og meg som er moderatorer, Albertine er moderator/administrator, og HP og Desembermamma er forumeiere og administratorer.

Takketakk, man lærer så lenge man lever

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no