Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-13, 22:59   #121
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det er en pendlerparkering ved Asker stasjon - og noen få parkeringshusplasser på Lysaker. Storsenteret i Sandvika er nok en grei løsning.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 23:23   #122
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.292
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det er også parkering under E18 i Sandvika. Så går man bare forbi rådhuset og gjennom gågaten til stasjonen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 00:00   #123
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.122
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er en pendlerparkering ved Asker stasjon - og noen få parkeringshusplasser på Lysaker. Storsenteret i Sandvika er nok en grei løsning.

Hvor lenge får man stå der? Kan man kjøpe ekstra tid utover de to timene i forkant?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 00:03   #124
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hvor lenge får man stå der? Kan man kjøpe ekstra tid utover de to timene i forkant?

Tre timer gratis og så er det betaling utover det. Har du tenkt å kjøre? Send meg pm, kanskje jeg har noen insider-tips.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 00:34   #125
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.735
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Vi tok shuttlebuss til TA da Lady Gaga var der i desember, og det er et system som funker altså! Masse busser, helt ok pris (100 kr t/r) og de går HELE tiden. De fyller opp bussen, og kjører. Så fyller de neste, og kjører. Osv. Da konserten var ferdig sto vi ikke i ro før vi var på en buss, så radig gikk det! Det kan selvsagt bli noe venting nå, når de har sperret for all biltrafikk, men jeg nekter å tro at det blir lenge.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 08:27   #126
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg og min trettenåring skal på Bieberkonsert. Da jeg kjøpte billettene var hun veeeeldig stor fan av han. Men det har visst endret seg. Hun hørte noe om at han har brukt hasj, og at han har oppført seg ufint mot en fotograf, så da sank han visst mange, mange hakk i hennes øyne. Jeg har sagt til henne at man ikke må tro på alt som man leser i aviser, men hun har visst bestemt seg for at det er sant.

Hun har til og med ymtet innpå at vi like godt kan selge billettene våre, men akkurat det nekter jeg altså. Det er jo en stor begivenhet dette her. Klart vi må ha med oss dette! Jeg sa til henne at jeg skal tvinge henne med meg. Da smalt det fra henne: "Nei vett'u hva! Det er barnemishandling!"

Men det virker som hun gleder seg litt mer igjen nå som det nærmer seg. I går sa hun til og med at hun synes synd på Bieber pga alle de gærne jentene.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 08:28   #127
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Vi tok shuttlebuss til TA da Lady Gaga var der i desember, og det er et system som funker altså! Masse busser, helt ok pris (100 kr t/r) og de går HELE tiden. De fyller opp bussen, og kjører. Så fyller de neste, og kjører. Osv. Da konserten var ferdig sto vi ikke i ro før vi var på en buss, så radig gikk det! Det kan selvsagt bli noe venting nå, når de har sperret for all biltrafikk, men jeg nekter å tro at det blir lenge.

Nå har vi kjøpt billetter til buss tur/retur Lillestrøm-Telenor Arena, men i slutten av april skal vi på Bruce Springsteen. Disse shuttlebussene, hvor går de fra? Oslo S? Ja? *håper*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 09:49   #128
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Ny oppvarmer for Justin: http://ipad.dagbladet.no/2013/04/15/...obin/26662448/

Fra Youtube:


(Kilde: youtube.com)

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 13:12   #129
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.735
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Nå har vi kjøpt billetter til buss tur/retur Lillestrøm-Telenor Arena, men i slutten av april skal vi på Bruce Springsteen. Disse shuttlebussene, hvor går de fra? Oslo S? Ja? *håper*

Nesten, de går fra Kirkeristen. De jeg var på Lady Gaga sammen med, bodde på Royal Christiania, og da vi sto utenfor der var det ingen tvil om hvor vi skulle gå. Veldig lett å finne!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 13:19   #130
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Nesten, de går fra Kirkeristen. De jeg var på Lady Gaga sammen med, bodde på Royal Christiania, og da vi sto utenfor der var det ingen tvil om hvor vi skulle gå. Veldig lett å finne!

Jeg er jo ikke kjent i Oslo i det hele tatt, så Kirkeristen sier meg ingenting. Men jeg går ut i fra at jeg ikke er den eneste som skal busse til Telenor Arena den dagen, så vi kommer vel fram til slutt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 13:29   #131
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.735
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det er mellom Oslo S og Domkirken/Stortorget, sier det deg noe?

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 13:39   #132
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Det er mellom Oslo S og Domkirken/Stortorget, sier det deg noe?

Ja, jeg veit jo i det minste hvor både Oslo S og Domkirken befinner seg, så da er det håp!

Takk for informasjon!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 13:48   #133
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Da falt den siste brikken på plass for vår del. En bekreftelse fra skolen om at det ikke er prøver disse to dagene, samt et godt håp om å få innvilget permisjon. Ikke verst.

Så da er det bare å stålsette seg. I morgen forlater hun Trondheim for å bli med på kaoset. Det blir nok stort for henne.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 13:59   #134
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.406
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg hadde egentlig tenkt til å ta rutebuss, men på nettsidene til Ruter så anbefales det å ta bussene satt opp av arrangøren. Jeg ser helt klart poenget når vi skal tilbake igjen, men utover kommer vi forholdsvis nærme ved å ta bussen fra rett utenfor døra hjemme.

Fordelen med å skulle på torsdagskonserten er at man kan støtte seg på noen av de erfaringene andre har gjort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 14:01   #135
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg hadde egentlig tenkt til å ta rutebuss, men på nettsidene til Ruter så anbefales det å ta bussene satt opp av arrangøren. Jeg ser helt klart poenget når vi skal tilbake igjen, men utover kommer vi forholdsvis nærme ved å ta bussen fra rett utenfor døra hjemme.

Fordelen med å skulle på torsdagskonserten er at man kan støtte seg på noen av de erfaringene andre har gjort.

Ikke sant?
Vi bor slik til at vi kan og skal gå. Det er jeg glad for - så slipper vi all logistikk med å komme seg hjemover. Er det for sent og vi er veldig slitne, tenker jeg at mannen hiver seg i bilen og møter oss på tilbakeveien et sted.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 14:05   #136
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.899
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Kanskje jeg skulle slengt inn en madrass på kontoret mitt og leid det ut til slitne sjeler?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 14:44   #137
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.481
Blogginnlegg: 1267
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kanskje jeg skulle slengt inn en madrass på kontoret mitt og leid det ut til slitne sjeler?

Jatakk. ASAP.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 15:47   #138
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.899
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Bare kom du, Mave. Vi har Fatboys. :lokker:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 16:43   #139
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.897
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg har aldri vært på TA. Er det innendørs? Tak over? Det står at man bør kle se varmt... noen tips til novise?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 16:53   #140
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.122
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg har aldri vært på TA. Er det innendørs? Tak over? Det står at man bør kle se varmt... noen tips til novise?

Innendørs, varmt og godt. Men kaldt på utsiden om du blir stående i kø. Ingen garderobe å henge fra seg i.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no