Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nye produkter 2014

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-14, 14:20   #121
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.762
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Biola appelsin/mandarinjuice var veldig god. Supert for meg som ikke er overbegeistra for konsistensen på korkje yoghurt eller vanleg Biola.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 21:25   #122
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.266
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Dreamis med Sitron! Å fyttikatta! Den var rågod! deilig kremete sitronis som ikke var alt for kvalmende søt. Anbefales varmt, men du får ikke smake av min!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 21:30   #123
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.915
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dreamis med Sitron! Å fyttikatta! Den var rågod! deilig kremete sitronis som ikke var alt for kvalmende søt. Anbefales varmt, men du får ikke smake av min!

Jeg legger meg, og så sletter du dette innlegget i løpet av natta? Så kan jeg tro at jeg drømte om Dreamis med sitron, for det bør jeg aldri få smaken på...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 21:53   #124
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dreamis med Sitron! Å fyttikatta! Den var rågod! deilig kremete sitronis som ikke var alt for kvalmende søt. Anbefales varmt, men du får ikke smake av min!

Å, den må testes! Jeg dånte nesten av varianten med blåbær og sjokoladekjeks. Og det er sunt, sant?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 22:21   #125
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.667
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dreamis med Sitron! Å fyttikatta! Den var rågod! deilig kremete sitronis som ikke var alt for kvalmende søt. Anbefales varmt, men du får ikke smake av min!

ÅÅÅÅ, det hørtes godt ut! Synd fryseboksen er full, vi må spise oss litt ut før vi kan kjøpe mer is.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-14, 17:36   #126
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.661
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

I dag smakte og kjøpte jeg et nytt Salma-produkt: Ferdig oppskjært laks i tynne skiver, med ponzusaus og sesamfrø. Storebror digget det, perfekt å ta med på piknik osv.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 17:34   #127
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dreamis med Sitron! Å fyttikatta! Den var rågod! deilig kremete sitronis som ikke var alt for kvalmende søt. Anbefales varmt, men du får ikke smake av min!

Den hørtes jo utrolig god ut! Bare så synd at den smakte som frossen Jif. :kvalm:

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 19:08   #128
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dreamis med Sitron! Å fyttikatta! Den var rågod! deilig kremete sitronis som ikke var alt for kvalmende søt. Anbefales varmt, men du får ikke smake av min!

Den er så god!!

Og yoghurten Perle de Lait, med sitronsmak. Himmelsk.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 19:28   #129
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.266
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den hørtes jo utrolig god ut! Bare så synd at den smakte som frossen Jif. :kvalm:

really? Nå har jeg aldri smakt frossen Jif.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-14, 19:32   #130
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den hørtes jo utrolig god ut! Bare så synd at den smakte som frossen Jif. :kvalm:

Jepp. Hadde gleda meg lenge til denne, men den var skuffende. Skikkelig tam, kunstig sitronsmak uten "snert"

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 08:12   #131
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.701
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

I dag smakte og kjøpte jeg et nytt Salma-produkt: Ferdig oppskjært laks i tynne skiver, med ponzusaus og sesamfrø. Storebror digget det, perfekt å ta med på piknik osv.

Den har jeg bare sett bilde av, hvilken butikk var du på?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 19:18   #132
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Non Stop i rødt, hvitt og blått! Jeg meldte meg, som førstemann og helt uten press, som kakebaker til foreldrekaffe bare på grunn av det. Flaggkake!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 19:20   #133
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.661
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Den har jeg bare sett bilde av, hvilken butikk var du på?

Meny.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 19:56   #134
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 262
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Frossen Jif.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 20:20   #135
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Non Stop i rødt, hvitt og blått! Jeg meldte meg, som førstemann og helt uten press, som kakebaker til foreldrekaffe bare på grunn av det. Flaggkake!



__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 20:29   #136
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.731
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Vi smakte på Dugg frozen yoghurt og pæresorbet fra hennig Olsen. Gode begge to.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 21:10   #137
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.505
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Den melkerullen med biter av salt lakris var veldig, veldig god. Overraskende god. Jeg jobber med å fortrenge den.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 21:25   #138
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.156
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Hadde besøk her om dagen og hun ene hadde med en ny M. Smash-aktig, jeg kommer til å kjøpe den senere. (ikke minst for å bekrefte at den var god, da dømmekraft og minne var svekket etter meget god rosévin testdagen.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 21:27   #139
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.506
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Den melkerullen med biter av salt lakris var veldig, veldig god. Overraskende god. Jeg jobber med å fortrenge den.

Jeg også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 23:17   #140
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Den melkerullen med biter av salt lakris var veldig, veldig god. Overraskende god. Jeg jobber med å fortrenge den.

Åh, den høres deilig ut!! Hvor har du kjøpt den? Har ikke sett den nemlig....

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no