Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-11, 17:09   #121
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Jeg har vært på Po.P i dag og kjøpt skallklær til vesla. Kjøpte 104 - litt stort, men 98 ble litt lite...


__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 17:10   #122
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.



Kjøpt denne i en lys roa/lilla farge. Fant ikke fargen på nett, men den er bare helt nydelig.


Den var nydelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 18:38   #123
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Jedda.

Hele dette antrekket til mellomsøster:



Dette


Og denne jakka, til storesøster:



2-pkn. tights til mellomsøster i fargen pudder



Og i petrol til storesøster:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 18:47   #124
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Oi, de tightsene var fine Skremmern...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 19:04   #125
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Ja, de var lekre. Skikkelig prikken over i-en. Nå har jeg 3 bestillinger inne, så da er det PdL-forbud for en stund fremover.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 19:53   #126
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, de var lekre. Skikkelig prikken over i-en. Nå har jeg 3 bestillinger inne, så da er det PdL-forbud for en stund fremover.

He he....jeg har bare 2, men da tror jeg det holder. Greit med litt annet enn bare PdL også, selvom de er knallfine . De tightsene er skikkelig fine, men så droppet jeg dem da jeg synes de var litt tykke og kjentes så "grove" ut.....kunne risikert at snuppa ikke ville bruke dem, men kjempefine var de absolutt

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 19:55   #127
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

De tightsene var knallfine.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 20:08   #128
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Jeg er på vei inn i bestilling nr 3...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 21:07   #129
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Denne Hackett genseren til lillebror

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 20:42   #130
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.932
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Gikk en smule amok på PDL i dag..
Bukse:


Leggings:


Bluse:


Tunika:


Cardigan:


T-skjorte. Kjøpte denne i hvit også:


Langermet t-skjorte, kjøpte denne i lyseblå også:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 20:43   #131
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.932
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Kjole:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 21:04   #132
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Denne buksen til storebror



Og en lignende til lillesøster.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 22:36   #133
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Jeg er flink og sjåpper kun det aller nødvendigste om dagen så jeg er jammen ikke mye aktiv her inne. Stolt av meg selv.

Det ble en bestilling hos pompdeluxe men den har jeg lagt i PDL tråden.
Ellers har jeg handlet sko for sommeren i dag.






__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 15:42   #134
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Poden og jeg har shoppet i dag.

Fikk denne jakken fra Color kids på salg. Helt lik, bare turkis i stedet for grønn.
Har noen her erfaring med Color kids? Jakken kostet 500 kr, men var satt ned til 250.



Vi måtte også ha en overtrekksbukse ettersom jeg tror boblebukse blir for varmt i ukene som kommer. Gikk for en HH-bukse ettersom den matchet jakken over perfekt.



Vi kjøpte også en softshelljakke på Name It, men finner ikke noe bilde av den. Er nå på jakt etter vår/sommersko.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 16:14   #135
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Poden og jeg har shoppet i dag.

Fikk denne jakken fra Color kids på salg. Helt lik, bare turkis i stedet for grønn.
Har noen her erfaring med Color kids? Jakken kostet 500 kr, men var satt ned til 250.



Vi måtte også ha en overtrekksbukse ettersom jeg tror boblebukse blir for varmt i ukene som kommer. Gikk for en HH-bukse ettersom den matchet jakken over perfekt.



Vi kjøpte også en softshelljakke på Name It, men finner ikke noe bilde av den. Er nå på jakt etter vår/sommersko.


Har hatt ColorKids vinterdress, og den var vi kjempefornøyd med i forhold til vanntetthet og slitestyrke (10.000 vannsøyle).

Så har vi et todelt vår/høstsett fra ColorKids kjøpt av Blåklokke for et par år siden. Kjempefornøyd med det, men det er ikke 100% vanntett, vannsøylen tror jeg er 5.000. Men mer enn bra nok til duskregn og vått føre. Virker veldig slitesterkt også, lillesøster liker det veldig godt, men det blir ikke brukt i regnvær.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 17:46   #136
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Har hatt ColorKids vinterdress, og den var vi kjempefornøyd med i forhold til vanntetthet og slitestyrke (10.000 vannsøyle).

Så har vi et todelt vår/høstsett fra ColorKids kjøpt av Blåklokke for et par år siden. Kjempefornøyd med det, men det er ikke 100% vanntett, vannsøylen tror jeg er 5.000. Men mer enn bra nok til duskregn og vått føre. Virker veldig slitesterkt også, lillesøster liker det veldig godt, men det blir ikke brukt i regnvær.

Jeg vet at jakken ikke er vanntett (tror vannsøylen var 4000 eller noe), men det er forsåvidt greit så lenge det ikke slites i stykker så lett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 20:32   #137
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Bukse fra Memini:

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 12:25   #138
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 23:59   #139
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011



Fleecejakke fra Isbjørn på salg til 349,-

Og samme skalljakke som Minni.


Sist redigert av Ina : 21-03-11 kl 00:06.
Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:18   #140
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd VÅR/SOMMER 2011

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.



Fleecejakke fra Isbjørn på salg til 349,-

Og samme skalljakke som Minni.

Vi har den jakken i rødt, fant den på xxl til 294. Den er veldig myk og god.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no