Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 22:40   #121
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Tror ikke så ofte er nødvendig men...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 21:34   #122
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Da er jeg den lykkelige eier av ID pudderfoundation og tilhørende kabuki-kost. Den søte damen i butikken ville at jeg skulle ha fairly light, men jeg valgte klokelig den lyseste. Jeg er lyys i huden. Med litt solpudder som rouge ser det svært naturlig og flott ut!

Jeg er herved overbevist.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:53   #123
Leah
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 46
Leah har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hmm, dette må prøves - definitivt! Det er lenge siden jeg hørte om id makeup første gang, og har tidligere lekt med tanken på at jeg må prøve det - men nå ble jeg overbevist, gitt!

Leah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:41   #124
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå har jeg brukt pudderet omtrent hver dag i ca 2 år, og det er fortsatt en god del igjen! Så til de som har betenkeligheter vedrørende prisen, dette er en billig investering. Men kosten anbefales altså!

Og, jeg mener fortsatt at dette er det pudderet jeg kan bruke, uten å se sminket ut, og samtidig ha jevnere hud.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:48   #125
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Amelie, kan en berre oversjå best før-stemplinga? Mitt går ut i no i oktober, men det vise jo nesten ikkje at det er brukt sjøl om eg har brukt det kvar dag.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:51   #126
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå har jeg brukt pudderet omtrent hver dag i ca 2 år, og det er fortsatt en god del igjen! Så til de som har betenkeligheter vedrørende prisen, dette er en billig investering. Men kosten anbefales altså!

Og, jeg mener fortsatt at dette er det pudderet jeg kan bruke, uten å se sminket ut, og samtidig ha jevnere hud.

Foundationpudderet altså?

Mitt foundationpudder varer kanskje i 2 måneder ved daglig bruk, og jeg bruker ikke nevneverdig mye.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:20   #127
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Foundationpudderet altså?

Mitt foundationpudder varer kanskje i 2 måneder ved daglig bruk, og jeg bruker ikke nevneverdig mye.

Hæh! Bare 2 mnd!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 14:35   #128
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg er jo ganske blek.. sånn "rødhårhud".. altså lys med fregner.

Hun dama som plukket ut foundationpudder til meg brukte medium beige, det var i sommer. Men jeg synes det er litt mørkt?

Det blir ikke sånn voldsomt skille mot halsen, men jeg synes likevel det er hakket for mørkt. Haugtussa har visstnok lysere enn meg (tror vi ) - og hun har jo en mer gyllen hud enn jeg har.

Men jeg kan jo ikke akkurat bytte heller

Kanskje noen kan bytte?

Eller noen har oversikt over "nivåene"?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:54   #129
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Amelie, kan en berre oversjå best før-stemplinga? Mitt går ut i no i oktober, men det vise jo nesten ikkje at det er brukt sjøl om eg har brukt det kvar dag.

Åh, datostempling ja... Den har jeg helt glemt! Det står ikke noe på boksen min. Jeg nekter å kaste pudderet, det funker like fint og lukter som før (dvs lukter ingenting). Kosten har jeg heller aldri vasket, den er like fin og lukter heller ikke vondt.. Huden er like fin også... Er jeg uhygienisk kanskje?


Gunnis: Medium beige må da være for mørkt for deg..n. Har alltid hørt at en skal gå for den nyansen som er ett nivå lysere enn hudfargen.
Har selv ganske lys hud med fregner i ansiktet, og bruker "Fairly Light".

Fruktflua: 2 mnd!?! Nå bruker jeg riktignok ikke mye av gangen, men - er du sikker på at ingen "hjulpet deg" med å bruke opp pudderet?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:59   #130
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Gunnis: Medium beige må da være for mørkt for deg..n. Har alltid hørt at en skal gå for den nyansen som er ett nivå lysere enn hudfargen.
Har selv ganske lys hud med fregner i ansiktet, og bruker "Fairly Light".

I know
Får jo ikke bytta nå uansett

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:01   #131
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Noen som har lyst på "medium beige" får rope ut.. selges billig

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:03   #132
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Noen som har lyst på "medium beige" får rope ut.. selges billig


How much?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:04   #133
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

For ei sluske du er, Amelie! Kjem ikkje akkurat til å kaste den eg heller.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:09   #134
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.


Fruktflua: 2 mnd!?! Nå bruker jeg riktignok ikke mye av gangen, men - er du sikker på at ingen "hjulpet deg" med å bruke opp pudderet?


Er ganske sikker på at min snart 13 år gamle datter har hjulpet meg en hel del med de tidligere ID foundationene mine. Men jeg kjøpte en ny "dåse" for ca 2 mnd siden, og den begynner å bli tom -til tross for at jeg låser den inn i pengeskrinet jeg kjøpte nettopp fordi hun stjeler sminken min. Så den er uansett ikke fryktelig drøy her i huset.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:27   #135
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

How much?

Næh.. 150 kr? Kjøpt i sommer, lite brukt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:45   #136
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Foundationpudderet altså?

Mitt foundationpudder varer kanskje i 2 måneder ved daglig bruk, og jeg bruker ikke nevneverdig mye.

Samme her.
Men jeg bruker nok mye, altså - for jeg har ganske ujevn farge på huden etter uren hud før i tiden.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er jo ganske blek.. sånn "rødhårhud".. altså lys med fregner.

Hun dama som plukket ut foundationpudder til meg brukte medium beige, det var i sommer. Men jeg synes det er litt mørkt?

Det blir ikke sånn voldsomt skille mot halsen, men jeg synes likevel det er hakket for mørkt. Haugtussa har visstnok lysere enn meg (tror vi ) - og hun har jo en mer gyllen hud enn jeg har.

Jeg er mørkhåret med lys hud, og jeg bruker "light" (nr. 2). Det er en veldig fin lys, gylden tone.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 20:08   #137
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Finnes den noen oversikt over forhandlere i Norge?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 21:00   #138
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Næh.. 150 kr? Kjøpt i sommer, lite brukt

Slår til, jeg altså. Åssen gjør vi det da? Ja, med betaling og sending og sånt?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 21:11   #139
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

De sa til meg på butikken at det holdt i ca 2 mnd ved daglig bruk.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 21:18   #140
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De sa til meg på butikken at det holdt i ca 2 mnd ved daglig bruk.

Samme her.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no