Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du et norsk hjem?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvor mange av disse tingene har du i hjemmet ditt?
Sofa med sjeselong 151 49,35%
Nespresso kaffemaskin 109 35,62%
Flatskjerm 294 96,08%
Kähler Omaggio-vasen 97 31,70%
Plakater fra New York 5 1,63%
Stockholm-teppe fra Ikea 10 3,27%
Telysholder fra Tom Dixon, Etch 5 1,63%
By Lassen-lysestaken, Kubus 7 2,29%
Urbania lyshus fra Kähler 95 31,05%
Partytelt 21 6,86%
Ting med skrift på, f.eks glass det står «redwine» på, skål det står «godis» på 67 21,90%
Ingen av delene 7 2,29%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 306. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-16, 18:08   #121
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.855
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg vet forresten ikke merket på kaffemaskinen. Men den er med kapsler og det var vel det som var ment?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 18:08   #122
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Flatskjerm og en liten paviljong bak huset. Den er så liten at jeg nekter å kalle den partytelt, men duger som ekstrastue i sommerhalvåret.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 18:55   #123
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.522
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Paviljong er vel det nye røykerommet etter at folk slutta å røyke inne? :slutta:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:08   #124
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Hjemme har jeg flatskjerm og Nespressomaskin, på hytta har jeg sofa, flatskjerm og lyshus. Sofaen på hytta var det ungene i sin tid som insisterte på at vi skulle ha.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:08   #125
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.830
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Vi har sofa dom kan havne i kategorien, en vulgært stor flat-TV og har fått to lyshus i gave. Ganske vanlig hjem, vi har sågar to Ikea-tepper i stua (men ingen er Stockholm).

Jeg er opptatt av interiør og liker å finne gode løsninger og ting vi liker. Hvis det er likt det 'alle' har, så plager ikke det meg en millimeter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:14   #126
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Nå føler jeg meg nesten original. Har kun flatskjerm-TV.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:21   #127
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Flatskjerm, lyshus og vaser

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:21   #128
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Vi har flatskjerm.

Det andre har vi ikke. Grunnen til det er at ingen har gitt oss sånt i gave.
Vasene vi har fikk vi til bryllupet for 16 år siden og det dekker vasebehovet godt. Lysestakebehovet ble også dekket da. Hadde jeg fått stripeting, lyshus eller lysestaker med designernavn hadde jeg brukt dem og blitt glad for gaven. Det er hyggelig med nye ting. Hadde jeg hatt behov for vase nå kunne jeg saktens ha kjøpt stripevase. De er såpass synlige i butikk at jeg sikkert hadde valgt en av den grunn.

Typisk norsk hjem tror jeg ikke vi har. For lite trendy og for rotete.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:22   #129
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Sofa med sjeselong: Ja
Nespresso kaffemaskin: Ja
Flatskjerm: Ja
Kähler Omaggio-vasen Ja
Plakater fra New York Nei
Stockholm-teppe fra Ikea Nei
Telysholder fra Tom Dixon, Etch Ja
By Lassen-lysestaken, Kubus Ja
Urbania lyshus fra Kähler Ja
Partytelt: Nei
Ting med skrift på, for eksempel rødvinsglass det står «redwine» på, eller godteriskål det står «godis» på: Nei

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:29   #130
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Ikke mye norsk hjem her , har flatskjerm og en liten skål det står påskegodt på .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:43   #131
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Oi, jeg juger, vi har jo sovesofa med sjeselongdel på hytta.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 19:58   #132
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Har flatskjerm og lyshus. Er jeg i det hele tatt nordmann?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 20:03   #133
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har jo jammen ei krukke det står "Te" på! Jeg pleier å snu den så skrifta ikke synes, da...

Men hvem her inne var det som ville ha sånne interiørpyntebokstaver som stava FML? DET vil jeg ha.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 20:06   #134
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.794
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Flatskjerm, lyshus og vaser

Vi også. Flatskjermen har vi kjøpt selv, de andre har jeg fått i gave.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 20:07   #135
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.


Men hvem her inne var det som ville ha sånne interiørpyntebokstaver som stava FML? DET vil jeg ha.

Jeg er stadig inne på tanken om å skaffe det.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 20:14   #136
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg er stadig inne på tanken om å skaffe det.

Genialt!

(Femåring: "Mamma? Hva betyj fakkmalaif?" )

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 20:31   #137
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har ingenting av det på listen. :ulandshjem:

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 20:39   #138
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Flatskjerm og godis skål, er det vi har av den listen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 20:48   #139
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Vi har flatskjerm og Kähler Omaggio-vasen.
Ja, åsså ting med skrift på, da vi har krus det står mamma og pappa på, fått av ungene.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 21:17   #140
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Flatskjerm og kählervase. Sistnevnte er gave. Nedpresdomaskin vurderes stadig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no