Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Handleposer i stoff

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-08, 18:03   #121
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har handleposer fra Alveslottet.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 09:26   #122
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har nettopp bestilt herfra.

Etter at de trakk fra tysk moms, ble det ikke noe dyrere enn Baggu, de skal reise kortere og de har fine mønstre. Men jeg kan ikke si noe om kvaliteten enda.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 17:20   #123
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Og der kom posene mine allerede!

De virker solide og fine, og leveringstiden var det ihvertfall ikke noe å si på.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 17:04   #124
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

http://www.baggubag.com



Kan ikke uttale meg om kvaliteten, men de har mange freshe farger

De var jo rålekre

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 17:09   #125
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.802
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av amelia, her.

De var jo rålekre

Vi har nå brukt våre mye, og de ser fremdeles ut som da de var nye.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 17:10   #126
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Her sender de Envirosax gratis i Norge. De har også fått mange nye mønstre, og posene er utrolig praktiske og slitesterke.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 20:17   #127
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

De har handlenett for 29 på Lindex også. Helt kurrante de også - og billige da.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 20:38   #128
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Hvis man skal sy selv, hvilket stoff er det greit å bruke da?

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 23:46   #129
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg kjøpte to nett på Kiwi som mamma kunne ha på hytta. Og om man ser bort fra den grusomme Kiwi fargen, erstatter de lett de dyrere utgavene. De koster 16,90,-, og man kan visst bytte dem inn så ofte man vil.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 07:10   #130
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Jeg kjøpte to nett på Kiwi som mamma kunne ha på hytta. Og om man ser bort fra den grusomme Kiwi fargen, erstatter de lett de dyrere utgavene. De koster 16,90,-, og man kan visst bytte dem inn så ofte man vil.

De har de i mørkeblått på Meny også nå. Vi fikk en gratisutgave fra Kiwi i posten og jeg syntes de var så og si like Baggy-bag'ene jeg....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 09:23   #131
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Hvis man skal sy selv, hvilket stoff er det greit å bruke da?

Jeg har laget flere handleposer i bomull. Funker fint.
Jeg har sydd av gamle gardiner og restestoff, og posene tåler mye vekt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 10:01   #132
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg synes at det er et poeng av nettene er tynne slik at de ikke tar så stor plass i veska. Derfor synes jeg et slitesterkt nylonstoff er best. Men det finnes jo også tynne bomullsstoffer som er ganske slitesterke. På Stoff&Stil får man disse til ca 30 kr/m i mange forskjellige farger.
Men det er jo ekstra miljøvennlig å gjenbruke stoff fra gamle ting da, som Lille Ru gjør!

Jeg har ikke sett nettene på Kiwi og Meny ennå. Det var sannelig på tide at de har gjort dette, er jo smart for dem å få reklamen sin på nettene!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 12:38   #133
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Handleposer i stoff

rettinett.no har stort utvalg.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 11:23   #134
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Har nettopp kjøpt et KIWI nett til 16.90 eller noe sånt, og det var veldig bra. Stort, hendig og grønt

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 11:58   #135
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg kjøpte 3 nett på Meny her om dagen. Og mannen to på Prix (men de er ikke håndveskekompatible ).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 16:02   #136
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg merker at nå er vanen med å ta med nett i ferd med å feste seg - og plutselig fikk vi mye mindre søppelposer hjemme gitt...

  Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:20   #137
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg merker at nå er vanen med å ta med nett i ferd med å feste seg - og plutselig fikk vi mye mindre søppelposer hjemme gitt...

Vi kjøper hvite poser på rull, for handleposer har vi nesten ikke lenger ...

Har 12 baggu bags + noen coop-nett (som bor i bilen), og de er fordelt på de veskene jeg bruker mest samt i bilene.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:14   #138
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har ikke sett nettene på Kiwi og Meny ennå. Det var sannelig på tide at de har gjort dette, er jo smart for dem å få reklamen sin på nettene!

det beste er det står faktisk ikke Kiwi på dem!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:33   #139
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

det beste er det står faktisk ikke Kiwi på dem!

Gjør det ikke? Men med den karakteristiske grønnfargen, så skjønner vel folk fort at den er fra Kiwi. Ultra-smart. Får ta meg en tur på Kiwi og se nettene i nærmere øyesyn.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:38   #140
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg fikk gratis stor sort stoffbag når jeg var på Coop i hjembygda mi forrige helg. Alle medlemmer fikk.

Ellers så synes jeg Anya Hindmarch sin er kul:

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
handlenett


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no