Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-11, 15:17   #121
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

30 % på kjoler på Lindex, så jeg fikk endelig kjøpt denne fra Generous:



Og disse til å bruke til den mørkeblå kjolen jeg kjøpte for en stund siden, på julebord i morgen:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 10-12-11, 00:36   #122
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

__________________
føyelig

Sist redigert av fimba : 19-12-11 kl 20:37.
fimba er ikke aktiv  
Gammel 10-12-11, 18:24   #123
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Ny Container-kjole Kanskje litt i korteste laget til å brukes som kjole, så det kan tenkes at den blir brukt som tunika med sort bukse under

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 10-12-11, 20:44   #124
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har kjøpt:
disse:

Neket: Er merket Clarks ? Kan jeg spørre hvilken butikk de er kjøpt i ?

silje er ikke aktiv  
Gammel 10-12-11, 22:02   #125
Lottamor
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 10
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fimba, så mye fint! Elsket støvlettene, hvor er de kjøpt?

Lottamor er ikke aktiv  
Gammel 10-12-11, 22:06   #126
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Ny Container-kjole Kanskje litt i korteste laget til å brukes som kjole, så det kan tenkes at den blir brukt som tunika med sort bukse under

Denne er så fantastisk god å ha på, sitter med den på nå. Jeg bruker den som kjole da, den rekker meg nesten til kne.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 11-12-11, 16:39   #127
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Lottamor, her.

Fimba, så mye fint! Elsket støvlettene, hvor er de kjøpt?

De er fra Eurosko

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 08:28   #128
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.061
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Det ble lagt ut en rabattkode fra Brandos i tilbudstipsetråden og vips så var disse på vei.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 11:47   #129
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg fikk julegavepenger av min far for å kjøpe meg noe jeg trengte. Jeg har akkurat klikket hjem disse så nå kan vinteren bare komme, uansett vær og føre:

Også må jeg bare finne meg et par tøffe fleecesokker til å ha inni. Tips anyone?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 13:47   #130
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Jeg klarte ikke la være... kjøpte det svarte og grønne
Spent på om det passer!

Fikk skjørtet i dag (i verdens kuleste og råååååsa boblekonvolutt!!) - og det passet fint

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 17:24   #131
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.877
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg synes selv at jeg har gjort århundrets kupp.
Jeg har ønsket meg sort langermet kjole til julebordet men innså at jeg ikke fikk noe egentid til å dra og titte men på handlerunden i går så raste jeg innom en butikk og spurte, mens mannen stod og vente, og de hadde kun en kjole igjen, i XS.
Desperat som jeg var så prøvde jeg kjolen og jaggu passet den. Det er jo elestan i den... + at på meg når den akkurat kneskålene så jaggu er disse modellene langbente og elegante... Det nestbeste var at den kun kostet 250,- g at den også er brukbar som hverdagskjole.
.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 18:35   #132
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Neket: Er merket Clarks ? Kan jeg spørre hvilken butikk de er kjøpt i ?

Ja, det er Clarks. Kjøpt på Eurosko tror jeg.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 21:09   #133
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk skjørtet i dag (i verdens kuleste og råååååsa boblekonvolutt!!) - og det passet fint

Så bra! Hvor mye ble totalprisen? Hvilken størrelse kan jeg ha tro??

Shoppet ny treningsbukse:

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 21:49   #134
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Den treningsbuksa var fin, hvor er den fra?

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 12-12-11, 23:29   #135
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Denne fra H&M:



Og denne tightsen fra Cream. Vanskelig å se på bildet, men den har rynker og print ved knærne, og knapper hele veien ned til ankelen.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 00:41   #136
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fant disse på salg i dag. Så da måtte jeg ha dem. Har dem i mørkebrunt fra før.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 08:02   #137
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Så bra! Hvor mye ble totalprisen? Hvilken størrelse kan jeg ha tro??

Shoppet ny treningsbukse:

Totalprisen ble vel rundt 500 kr tror jeg? Ikke toll.
Jeg kjøpte 40/42 og det satt ganske akkurat. Jeg kunne nesten tenkt meg det hun har som er litt lengre også. Det står mål på siden hennes. Jeg drar jo litt mer over lår og rompe enn deg enda.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 09:09   #138
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk skjørtet i dag (i verdens kuleste og råååååsa boblekonvolutt!!) - og det passet fint

Fikk også skjørtet mitt i fineste konvolutten og det passer fint! - Føler det er av god kvalitet og jeg skal definitivt kjøpe meg enda ett etter jul.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 09:38   #139
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg synes selv at jeg har gjort århundrets kupp.
Jeg har ønsket meg sort langermet kjole til julebordet men innså at jeg ikke fikk noe egentid til å dra og titte men på handlerunden i går så raste jeg innom en butikk og spurte, mens mannen stod og vente, og de hadde kun en kjole igjen, i XS.
Desperat som jeg var så prøvde jeg kjolen og jaggu passet den. Det er jo elestan i den... + at på meg når den akkurat kneskålene så jaggu er disse modellene langbente og elegante... Det nestbeste var at den kun kostet 250,- g at den også er brukbar som hverdagskjole.
.

Hvor høy er du da ?
*vilogsåhalangermetkjoletilkneskålene*

silje er ikke aktiv  
Gammel 13-12-11, 09:52   #140
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Julekalender hos www.alettes.no i dag, 50 %.
Har prøvd den før hos Noa Noa.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no