Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 12:55   #121
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kjære deg, jeg har ingen problemer med å lese normal skrift. Jeg forsøker å oppklare hva jeg mente med kommentaren om innleggsnummeret, siden det tydeligvis var noe som var uklart.
Jeg kommer tydeligvis ingen vei her, men poenget mitt er at du peker meg (og andre) ut som markante personer på NM uten at du selv er medlem.

Skaff deg en hobby, Safran.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:00   #122
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Jeg har ikke lest hele tråden. Men jeg vil bare si at jeg synes Desembermamma er en meget fornuftig person.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:01   #123
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Skaff deg en hobby, Safran.

Da regner jeg diskusjonen som avsluttet fra min side, og konstaterer at du ikke kan svare for deg på akkurat dette punktet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:02   #124
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da regner jeg diskusjonen som avsluttet fra min side, og konstaterer at du ikke kan svare for deg på akkurat dette punktet.

Jeg har svart. Gang på gang. Men du velger å henge deg opp i at jeg ikke kan gjøre rede for medlemsnummer, inn- og utmeldingsdato og når du var på ferie. Så jeg gir opp.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:03   #125
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Smil og vær glad for hver dag som går,
så skal du se hvor mange venner du får.

Selv om du glemmer at en og en er to,
så må du aldri glemme å være snill og god!
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:05   #126
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg har ikke lest hele tråden. Men jeg vil bare si at jeg synes Desembermamma er en meget fornuftig person.


Veldig enig Vimsen!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:05   #127
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det var et fint innlegg Desembermamma! Jeg synes det er synd når man går inn i en tråd for å diskutere og så slenges det med leppa - istedenfor "høflig" å si fra at man ikke er enig. I tillegg brukes det unødvendige sterke ord synes jeg...
Likeså gjør vi med andre sterke ord. Kanskje kunne flere voksne trengt litt slik bevisstgjøring også...

Enig i dette TBM (Prøver å få denne tråden inn på det opprinnelige sporet)

Stort sett er det flott herinne og kjempebra diskusjoner å bryne seg på.
Er nok ikke av de mest ivrige av ulike årsaker men jeg leser mye.
Mange er svært flinke til å argumentere saklig men noen og ofte de samme slenger med den berømte leppa. Slik vil det vel alltid være i slike fora. Så lenge det ikke går på person så kan en tåle det også.
Men vi kan jo alle være litt bevisste på måten vi diskuterer på. Det skader jo ikke.

Igjen utrolig bra skrevet Desembermamma

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:06   #128
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg har svart. Gang på gang. Men du velger å henge deg opp i at jeg ikke kan gjøre rede for medlemsnummer, inn- og utmeldingsdato og når du var på ferie. Så jeg gir opp.

Nei, det er ikke det jeg har forsøkt å formidle. Før vi gir fullstendig opp: Har du noen forklaring på hvordan du kan ha utpekt mitt nick som "bemerket" før du selv var medlem?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:09   #129
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Nå har jeg skumlest. Og det eneste jeg nå lurer på er hvem Line er.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:10   #130
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Vi kan jo alle være litt bevisste på måten vi diskuterer på.

Absolutt. Jeg synes det er en lur regel å tenke seg om når man blir provosert, og spørre seg selv om man ville sagt akkurat dette, eller "tatt vedkommende" på akkurat dette face to face irl.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

. Før vi gir fullstendig opp: Har du noen forklaring på hvordan du kan ha utpekt mitt nick som "bemerket" før du selv var medlem?

Man leser da selv om man ikke er medlem på slike forum. Det er en av grunnene til at halvparten av dette forumet er lukket for gjester og man må skrive 5 innlegg før man får lese de mer private temaer.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:11   #131
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Safran, det kan vel hende hun meldte seg inn, som hun sier, rett før de fleste meldte seg ut, det pågikk jo over en viss tid. Hvis man leser mye, men ikke skriver, får man med seg mye. Det er vel ikke så vanskelig å få med seg aktive og markante brukere på NM hvis man leser nye og gamle tråder.
Det er litt synd hvis hun er en ny bruker uten den "fortiden" hun blir beskyldt for. Litt av en velkomst, eller hva? Men det er mulig jeg har mistet noen poeng når det gjelder dette.
Akkurat når det gjelder stygge og det jeg kaller for personlige prikker tror jeg gjerne hun har fått, du har gitt meg et par også, både på NM og her.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:13   #132
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det er ikke det jeg har forsøkt å formidle. Før vi gir fullstendig opp: Har du noen forklaring på hvordan du kan ha utpekt mitt nick som "bemerket" før du selv var medlem?

Som sagt: jeg kan ha bommet på forum. Du har skrevet 2600 innlegg på FP, det kan være her du har bemerket deg. Det kan også hende at jeg har blandet noen nick. Eller det kan hende at du har en måte å skrive på som jeg har merket meg.

Jeg vet ikke. Spiller det egentlig noen rolle?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:14   #133
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Selv om en person er på ferie eller borte for en periode kan man legge merke til nick alikevel.
Alle diskusjoner er ikke ferske, noen blir dratt fram fra glemselen osv.

Nå har Bina fortalt hvem hun var på NM, jeg innrømmer at jeg husker henne ikke. Jeg var av og på aktiv i perioder på NM, noen ganger gikk det så tregt der at man bare leste, men sjeldent skrev, eller droppet hele greia.
Men man kan alikevel ha merket seg nick, uten at det behøver å bety så mye egentlig. Det kan ha vært noe personen skrev (både posetivt og negativt) som har gjort at nicket har festet seg, eller at det er så enkelt at noen ting sitter og andre ting ikke.

Noen herfra husker jeg fra NM, andre ikke. Men jeg gidder i allefall IKKE å gå tilbake på NM elelr her for å sjekke om vedkommende kan ha skrevet innlegg som jeg synes er teite, for så å bruke det mot personen senere.
Noen ganger er jeg enig med en person, og neste gang kanjeg være enig.
Det er jo snakk om sak som blir diskutert skulle jeg tro og ikke person.

At det til tider vil komme hentydninger til NM er naturlig siden flere her inne er derfra. Men man trenger vel ikke å blottlegge sjela av den grunn?
Det kan jo bli hintet til diskusjoner, skal man da trenge å linke til de diskusjonene slik at alle her inne kan om de ønsker bli oppdatert på akkurat det tema og den krangelen?

Jeg for min del foretrekker å forholde meg til hva folk skriver her inne og ikke hva de skrev for 2 år siden på et annet forum.
For å si det pent så driter jeg i det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:17   #134
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Selv om en person er på ferie eller borte for en periode kan man legge merke til nick alikevel.
Alle diskusjoner er ikke ferske, noen blir dratt fram fra glemselen osv.

Nå har Bina fortalt hvem hun var på NM, jeg innrømmer at jeg husker henne ikke. Jeg var av og på aktiv i perioder på NM, noen ganger gikk det så tregt der at man bare leste, men sjeldent skrev, eller droppet hele greia.
Men man kan alikevel ha merket seg nick, uten at det behøver å bety så mye egentlig. Det kan ha vært noe personen skrev (både posetivt og negativt) som har gjort at nicket har festet seg, eller at det er så enkelt at noen ting sitter og andre ting ikke.

Noen herfra husker jeg fra NM, andre ikke. Men jeg gidder i allefall IKKE å gå tilbake på NM elelr her for å sjekke om vedkommende kan ha skrevet innlegg som jeg synes er teite, for så å bruke det mot personen senere.
Noen ganger er jeg enig med en person, og neste gang kanjeg være enig.
Det er jo snakk om sak som blir diskutert skulle jeg tro og ikke person.

At det til tider vil komme hentydninger til NM er naturlig siden flere her inne er derfra. Men man trenger vel ikke å blottlegge sjela av den grunn?
Det kan jo bli hintet til diskusjoner, skal man da trenge å linke til de diskusjonene slik at alle her inne kan om de ønsker bli oppdatert på akkurat det tema og den krangelen?

Jeg for min del foretrekker å forholde meg til hva folk skriver her inne og ikke hva de skrev for 2 år siden på et annet forum.
For å si det pent så driter jeg i det.

Godt sagt!

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:17   #135
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.803
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det er ikke det jeg har forsøkt å formidle. Før vi gir fullstendig opp: Har du noen forklaring på hvordan du kan ha utpekt mitt nick som "bemerket" før du selv var medlem?

Hvis jeg leser et innlegg som jeg syns er velformulert (om jeg er enig eller ikke) så kan jeg godt finne på å søke opp andre innlegg den personen har skrevet. Har personen mange innlegg med like sterkt meningsinnhold kunne nok jeg også antatt at personen var profilert.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:24   #136
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Hvis jeg skal spinne videre på hovedtema i denne tråden, om forumtone, trivsel og takhøyde - så tror jeg at det kunne være en fordel å få lov til å "avspore" tråder til nye tråder, slik man kan på enkelte forum. Og at moderatorer også kan benytte seg av denne muligheten på vegne av andre. Man beholder da takhøyden ved ikke å fjerne innlegg helt, samtidig som ikke hovedtema i diskusjonstråder blir helt borte. Noen ganger synes jeg det passer seg (og er ganske morsomt) med avsporinger, i denne tråden føler jeg at diskusjonen "nicket ditt og forhistorien" er ganske langt utenfor trådens tema. Litt synd, for jeg synes diskusjonen Desembermamma tok initiativ til var viktig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 16-02-07 kl 13:34.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:27   #137
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.530
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvis jeg skal spinne videre på hovedtema i denne tråden, om forumtone, trivsel og takhøyde - så tror jeg at det kunne være en fordel å få lov til å "avspore" tråder til nye tråder, slik man kan på enkelte forum.

Veldig enig.
Hva med en gaffelfunksjon for brukerne?

Akkurat nå har jeg god tid og da kan man følge med i mange tråder, men så snart man får dårligere tid synes jeg det er best med tråder uten alt for mye avsporinger. Diskuterer man mange barn eller diskuterer man skole? For eksempel.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:28   #138
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Selv om en person er på ferie eller borte for en periode kan man legge merke til nick alikevel.
Alle diskusjoner er ikke ferske, noen blir dratt fram fra glemselen osv.

Nå har Bina fortalt hvem hun var på NM, jeg innrømmer at jeg husker henne ikke. Jeg var av og på aktiv i perioder på NM, noen ganger gikk det så tregt der at man bare leste, men sjeldent skrev, eller droppet hele greia.
Men man kan alikevel ha merket seg nick, uten at det behøver å bety så mye egentlig. Det kan ha vært noe personen skrev (både posetivt og negativt) som har gjort at nicket har festet seg, eller at det er så enkelt at noen ting sitter og andre ting ikke.

Noen herfra husker jeg fra NM, andre ikke. Men jeg gidder i allefall IKKE å gå tilbake på NM elelr her for å sjekke om vedkommende kan ha skrevet innlegg som jeg synes er teite, for så å bruke det mot personen senere.
Noen ganger er jeg enig med en person, og neste gang kanjeg være enig.
Det er jo snakk om sak som blir diskutert skulle jeg tro og ikke person.

At det til tider vil komme hentydninger til NM er naturlig siden flere her inne er derfra. Men man trenger vel ikke å blottlegge sjela av den grunn?
Det kan jo bli hintet til diskusjoner, skal man da trenge å linke til de diskusjonene slik at alle her inne kan om de ønsker bli oppdatert på akkurat det tema og den krangelen?

Jeg for min del foretrekker å forholde meg til hva folk skriver her inne og ikke hva de skrev for 2 år siden på et annet forum.
For å si det pent så driter jeg i det.

Helt enig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:28   #139
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Som sagt: jeg kan ha bommet på forum. Du har skrevet 2600 innlegg på FP, det kan være her du har bemerket deg. Det kan også hende at jeg har blandet noen nick. Eller det kan hende at du har en måte å skrive på som jeg har merket meg.

Jeg vet ikke. Spiller det egentlig noen rolle?

Jeg syns det er et poeng at jeg kan føle meg trygg. Jeg føler meg ikke trygg hvis jeg føler at noen seiler under falskt flagg. Og den følelsen får jeg når noen forandrer på historiene sine ettersom det passer dem, det gjelder ikke bare deg. Jeg hadde håpet at dette hadde en logisk forklaring, derfor spiller det en rolle for meg.

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Akkurat når det gjelder stygge og det jeg kaller for personlige prikker tror jeg gjerne hun har fått, du har gitt meg et par også, både på NM og her.

Jeg skriver ikke noe på bakrommet som jeg ikke kunne ha skrevet ute i forumet, og det står jeg for. Jeg syns faktisk det er lavmåls av deg å trekke frem dette nå.

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.


Jeg for min del foretrekker å forholde meg til hva folk skriver her inne og ikke hva de skrev for 2 år siden på et annet forum.
For å si det pent så driter jeg i det.

Vet du hva, det gjør jeg også. Jeg hadde aldri hengt meg opp i dette med mindre bina selv hadde dratt frem NM og hennes versjon av hva som skjedde der. Hvorfor skulle jeg nå det?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:32   #140
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns det er et poeng at jeg kan føle meg trygg. Jeg føler meg ikke trygg hvis jeg føler at noen seiler under falskt flagg. Og den følelsen får jeg når noen forandrer på historiene sine ettersom det passer dem, det gjelder ikke bare deg. Jeg hadde håpet at dette hadde en logisk forklaring, derfor spiller det en rolle for meg.

Så for deg hadde det vært tryggere hvis jeg fabrikkerte en historie i stedet for å innrømme at jeg ikke vet? Seile under falsk flagg... du er klar over at du er på et internettforum?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no