Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 21:42   #121
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Teo... Jeg kan da ikke skrive mer åpent og Smilet blir kastet ut av forumet om hun gjør det. Der sitter moderatorene tryggere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:47   #122
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Skjer denne munnkurvgivinga på bakrommet da eller?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:48   #123
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.971
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Her nytter det ikke med grønnsåpe under sofaen ser det ut til.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:48   #124
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Teo... Jeg kan da ikke skrive mer åpent og Smilet blir kastet ut av forumet om hun gjør det. Der sitter moderatorene tryggere.

Det var på ingen måte en oppfordring til å lufte ting mer i åpenhet. Det var en vennskapelig påminnelse om at vi alle har et ansvar for å skape god forumkultur. (I alle fall var det slik det var ment. Jeg håper det var omtrent slik det ble oppfattet også.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:55   #125
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg synes ikke en moderatorrolle som går på rundgang er noen god løsning. Jeg liker å vite litt om dem som er moderatorer, og hvis flere skal skiftes ut med jevne mellomrom, blir det som er begrenset informasjon plutselig tilgjengelige for mange. Jeg har mindre tillit til et slikt system enn det vi har i dag. Og hvordan skal man finne nye modder? Gjennom loddtrekning?

Nei, jeg syne dagens moderatorordning fungerer godt. Hvis det er én moderator som er omdiskutert (som er mitt inntrykk), bør kanskje denne vurdere å gå ut av rollen. Og det mener jeg uavhengig av hva som har skjedd og hvem som har rett. Er tilliten borte hos flere brukere, er det vanskelig å skulle ha rollen. Tror jeg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:57   #126
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Honey, her.

Er FP blitt et forum der folk blir gitt munnkurv? Hvor ble det av åpenheten FP har vært så kry av?

Det er ikke alt som kan luftes på åpent forum. Mye av det som diskuteres er ting som har skjedd i lukkede blogger, medlemsområder osv. Er folk blitt gitt munnkurv, eller er de bedt om å ikke diskutere ting som ikke skal spres?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:58   #127
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Hvor mange medlemsområder har vi egentlig?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:00   #128
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Hva skjer a Bahgheera, ingenting Tingerling, er du tøff Nasse Nøff, er du dum Ole Brum?

Dette var dagens mest saklige innlegg fra meg

Men ærlig talt, hva er dette for noe da? Jeg skjønner ingenting så jeg får vel heller bare fortsette med rimingen min jeg da..

og

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:02   #129
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg kan ikke forstå at vi har kommet dithen til at folk blir vurdert kastet ut herfra. Det rimer iallefall dårlig med bakgrunnen for at hele dette forumet oppsto. Men for all del, hva vet vel jeg. Det er tydeligvis mye jeg ikke vet..

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:03   #130
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvor mange medlemsområder har vi egentlig?

Lukkede fora? Tilgangen til Medlemssalongen 1 og 2 er basert på aktivitet og ryktepoeng. I tillegg kommer vel moderatorforumet og Privatsalongen, der de aller første brukerne har tilgang (slik jeg har skjønt det).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:06   #131
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes ikke en moderatorrolle som går på rundgang er noen god løsning. Jeg liker å vite litt om dem som er moderatorer, og hvis flere skal skiftes ut med jevne mellomrom, blir det som er begrenset informasjon plutselig tilgjengelige for mange. Jeg har mindre tillit til et slikt system enn det vi har i dag. Og hvordan skal man finne nye modder? Gjennom loddtrekning?

Nei, jeg syne dagens moderatorordning fungerer godt. Hvis det er én moderator som er omdiskutert (som er mitt inntrykk), bør kanskje denne vurdere å gå ut av rollen. Og det mener jeg uavhengig av hva som har skjedd og hvem som har rett. Er tilliten borte hos flere brukere, er det vanskelig å skulle ha rollen. Tror jeg.

Så lenge det er slik at hvem som helst kan bli satt inn som moderator (en av dem i forumet du har minst tillit til for eksempel) tenker jeg at en viss rullering kunne vært ok. Det bør ikke skrives noe som ikke man tåler at den man liker minst her på forumet skal kunne lese. Den personen kan i teorien plutselig lese alt du skriver.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:07   #132
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Lukkede fora? Tilgangen til Medlemssalongen 1 og 2 er basert på aktivitet og ryktepoeng. I tillegg kommer vel moderatorforumet og Privatsalongen, der de aller første brukerne har tilgang (slik jeg har skjønt det).

Aha. Takk!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:08   #133
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg tror PMene mine er tryggere enn gmailen min.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:08   #134
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Lukkede fora? Tilgangen til Medlemssalongen 1 og 2 er basert på aktivitet og ryktepoeng. I tillegg kommer vel moderatorforumet og Privatsalongen, der de aller første brukerne har tilgang (slik jeg har skjønt det).

Og Pedagogene. I tillegg er det de lukkede bloggene. (Full oversikt over lukkede underfora i denne tråden.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:09   #135
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jøss, her har det skjedd mye som jeg ikke har fått med meg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:14   #136
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jøss, her har det skjedd mye som jeg ikke har fått med meg.

Ja, det kan man trygt si. Skjønner ikke'no, jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:14   #137
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Så lenge det er slik at hvem som helst kan bli satt inn som moderator (en av dem i forumet du har minst tillit til for eksempel) tenker jeg at en viss rullering kunne vært ok. Det bør ikke skrives noe som ikke man tåler at den man liker minst her på forumet skal kunne lese. Den personen kan i teorien plutselig lese alt du skriver.

Ja, slik er det jo i dag også. Det kom jo plutselig flere nye moderatorer for et par år siden, og man må ta høyde for at dette kan skje på ny. Så lenge moderatorbytte varsles i god tid, så vil folk også få anledning til å slette blogg eller innlegg man ikke ønsker at nye moderatorer skal få tilgang til. Kjører man en halvdemokratisk måte å velge framtidige nye moderatorer på, f.eks ved innkomne forslag i kombinasjon med moderatorgruppas vurderinger eller noe slikt, så er det sannsynligvis ikke den mest usynlige eller den med de korteste sosiale antennene som kommer inn heller.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:15   #138
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.923
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg fikk med meg den aktuelle tråden, men ellers er det mye her som ulmer som jeg ikke har noe peil på.

Jeg er også enig at det egentlig ikke er så hyggelig her på FP om dagen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:15   #139
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Aner ikke bakhistorien til denne tråden og aner ikke alvorlighetsgraden men hvorfor kan ikke en modde bli like forbanna og poste en tråd som en vanlig bruker? Det at de har en litt tykkere skrift syns ikke jeg gjør at de skal ha munnkurv.


Men gikk tråden over streken fordi det var en modde eller hadde den vært like ille om en vanlig bruker hadde skrevet den? (syns nemlig jeg leste noe om det).
Kanskje h.i egentlig bare ble snurt for tråden og siden det var en modde kunne hun rettferdiggjøre denne tråden fordi det var en modde som skrev først? :lurer:

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:15   #140
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg har sett denne konflikten her og der over lang tid nå og jeg har bevisst holdt meg unna siden jeg synes det har vært umulig å følge hva som kan være fakta, hva som er overdrivelser, hva som er personlig motsetninger osv. Men nå klarte jeg visst ikke å holde kjeft lenger, for jeg er så utrolig møkklei dette her. Stikk og hint og hvisking i krokene som får forumet og oss som henger her til å framstå som fjortiser.

Jeg har vært på FP noen år nå og jeg liker meg veldig, veldig godt. Jeg har lært utrolig mye, blitt kjent med bøtter med kloke, morsomme, fine folk. Jeg blir så forbannet av at stemningen her forsures av denne greia (eller hva man skal kalle det). Dette gjelder noen veldig få brukere, men det setter preg på hele forumet.

Hva er målet med alt dette? Hva ser de som står oppe i det som en god nok løsning til at dette kan ta slutt? Faen altså! (Og jeg pleier ikke å banne.)

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no