Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Kåre Konradi

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 21:24   #121
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Takk for en festlig mail. Det må være så utrooolig pinlig! Men Mariann har ingenting å skamme seg over. Hun har jo en skikkelig fin kropp!

Kunne noen sendt de til meg også? Nå har jo alle her sett de, så det hjelper vel lite at bare jeg lar være

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:13   #122
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Kunne noen sendt de til meg også? Nå har jo alle her sett de, så det hjelper vel lite at bare jeg lar være

Send meg mailadressen din.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 07:56   #123
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg har lyst til å si til Kåre og Mariann: Synd at bildene er ute, og at dere får mye uønsket oppmerksomhet. Drit i det, og vær heller stolte!! Dere er to ekstremt flotte mennesker, som ikke har noe å være flaue for!!!


Når det er sagt, vil jeg si at jeg er glad jeg er anonym i denne verden.. Jornalistene hadde hatt et svare strev med å publisere all dritten om meg...

Åh, jeg er glad jeg ikke er kjendis!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 11:49   #124
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Kunne noen sendt de til meg også? Nå har jo alle her sett de, så det hjelper vel lite at bare jeg lar være

jeg er så nysgjerrig at jeg sprekker snart her

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:04   #125
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Takk for en festlig mail. Det må være så utrooolig pinlig! Men Mariann har ingenting å skamme seg over. Hun har jo en skikkelig fin kropp!

Om hun har en fin kropp er vel knekkende likegyldig i denne sammenhengen, hun har neppe noe mer lyst til at folk skal drive og maile rundt private nakenbilder av henne likevel. Utrolig dårlig gjort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:06   #126
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.191
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Om hun har en fin kropp er vel knekkende likegyldig i denne sammenhengen, hun har neppe noe mer lyst til at folk skal drive og maile rundt private nakenbilder av henne likevel. Utrolig dårlig gjort.

Jeg er helt enig. Jeg skjønner hverken hva som er så "festlig" med det hele, eller hvorfor folk synes det er helt OK å holde på sånn. Er det så om å gjøre å se bilder av nakne mennesker, så finnes det da masse steder man kan få tak i bilder av folk som har stilt opp helt frivillig?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:09   #127
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg fikk mail med disse bildene i dag og valgte å slette den umiddelbart.

Disse bildene er ikke ment for mine øyne og det er ikke slik at jeg absolutt må åpne mailen når jeg vet hva den inneholder.. det er lov å ikke se

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:17   #128
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåre Konradi

Nå har jeg også fått denne mailen (4 ganger i dag..) og det var da ikke noe å skryte av da....
Har også sett bildene av Idol/Danse-Tone og de var heller ikke mye å skryte av....

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:37   #129
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg fikk bildene på mail i kveld. Sender dem ikke videre, for det er vel
forbudt? Sambo og jeg var enige om at de er et veldig flott par.
Et veldig sexy par.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:53   #130
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Både mannen og dattera fikk mailen i dag, men ikke jeg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:58   #131
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg er glad jeg tydeligvis ikke har noen venner som ville funnet på å sende meg slike bilder. Utrolig smakløst.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 23:00   #132
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Det er sjeldent jeg bruker denne, men nå må jeg bare:



Har man behov for å sende rundt bilder av en mann som viser tissen sin må man virkelig mangle spenning i livet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 23:15   #133
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.522
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Fikk disse bildene på mail i helga, og det var jo uskyldige greier. Syns de bildene av han var barnslige, ta bilde av sitt eget speilbilde - han må tydeligvis ha det temmelig kjedelig backstage. Gi mannen en bok å lese!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 23:23   #134
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.191
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fikk disse bildene på mail i helga, og det var jo uskyldige greier. Syns de bildene av han var barnslige, ta bilde av sitt eget speilbilde - han må tydeligvis ha det temmelig kjedelig backstage. Gi mannen en bok å lese!

Det er jo snakk om bilder han tok med sin egen telefon, da, helt privat. Jeg tipper at de fleste av oss gjør litt barnslige ting innimellom når vi er sikre på at ingen ser oss, og at ganske mange kunne blitt flaue dersom det vi gjorde plutselig ble vist frem til hele landets befolkning.

Og jeg synes ikke det at man selv synes bildene er "uskyldige" rettferdiggjør at man offentliggjør dem eller sender dem til alle man kjenner. Det er rett og slett ikke OK å offentliggjøre nakenbilder av folk som man har fått tak i mot deres vilje, samme hvor "uskyldige" man synes bildene er og samme hvor pen kropp man synes vedkommende har. :streng_og_snerpete:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 23:31   #135
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåre Konradi

Fikk den mye omtalte mailen med bilder i dag, og dum som jeg er åpnet jeg den ...(Hadde ikke fått meg meg bilde-historien )
Jeg slettet den umiddelbart og følte meg som en kikker.

Synes oppriktig synd på dem, og er sjeleglad for at jeg ikke er kjendis slik at alle mine små feiltrinn blir brettet ut i presse og på nett. *løper og sjekker mobilen for snusk*

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 23:50   #136
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.319
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg føler littegranne for å presisere at jeg ikke har sendt bildene til alle jeg kjenner. Jeg oppbevarer dem mere for privat bruk. :vanligvis_snerpete:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:01   #137
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi


(Kilde: youtube.com)


__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:13   #138
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kåre Konradi

Herlig!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:34   #139
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg er snart den eneste i Norges land som ikke har sett Kåre Konradi naken, me nå har jeg hvertfall sett tissen til Ørjan og føler meg mye bedre

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:40   #140
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Kåre Konradi

Herlig!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no