Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2009

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 21:22   #121
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg har bestillt denne:


Det første jeg har bestillt på nettet, og den andre tingen jeg kjøper.
Stor stas
Nescesario som er så grei og tipser meg.

Den er utrolig nydelig.
Og gratulerer med prinsesse i magen. Her ble det prins så vi handler blått. Mener å huske at prinsessa di og barnebarnet mitt har ankomstdato sånn ca samtidig.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:26   #122
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Den er utrolig nydelig.
Og gratulerer med prinsesse i magen. Her ble det prins så vi handler blått. Mener å huske at prinsessa di og barnebarnet mitt har ankomstdato sånn ca samtidig.

Ja den er kjempefin. Og med innebygget massasjeeffekt av de dottene.
Kikket etter den i blått og, blir født en gutt i vennekretsen min i samme periode, men jeg fant ikke.

Prinsessa vår har termin 3.februar, når kommer barnebarnet da?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:35   #123
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja den er kjempefin. Og med innebygget massasjeeffekt av de dottene.
Kikket etter den i blått og, blir født en gutt i vennekretsen min i samme periode, men jeg fant ikke.

Prinsessa vår har termin 3.februar, når kommer barnebarnet da?

Ankomst var forventet 4. februar, men etter UL ble den flyttet til 7. februar.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:11   #124
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Det var ikke mange dagene i forskjell nei.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 09:42   #125
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Skolejenta har diverse jakker, men mangler turbukse og litt forskjellig. De har uteskole hver tirsdag, og i dag var det allerede ganske kjølig. Bestilte til henne i dag Stormberg selebukse og fleecegenser:



Om buksa står det:
Vind- og vanntett selebukse i 100% nylon ytterstoff med ProreTex 8-5 membran, dvs en vannsøyle på 8000 og en fukttransporterende evne på 5000 som fører fuktighet ut av buksen hvis barnet blir svett. Søle ProreTex selebukse har oxford forsterkninger bak og på knær og har fast tricot fòr. Den har også avtagbare beinstropper og glidelåsåpning nederst i beinene, samt strikk i siden på livet for bedre passform. Noe refleksfelter er det også.

Antar den er grei fram til vinterdressen skal brukes.

+ denne fra Ellos til minstemor:

Den er i ullmateriale og acryl. Litt tykkere jakke, m.a.o.

Og venter på dette til lillebror:


Sist redigert av Dronningen : 15-09-09 kl 10:28.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:19   #126
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Dronningen:
Hvor er Ben10 kjøpt??
Min eldste er frelst.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:48   #127
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Dronningen:
Hvor er Ben10 kjøpt??
Min eldste er frelst.

Ebay har alt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:40   #128
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ebay har alt.

Ja ikke sant!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 13:43   #129
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Denne til Peder.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 14:42   #130
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Blei ny Reimadress på minien i dag.
Ensfarget mørk blå.
Kikket på TTH i en nydelig brunfarge,men syntes den virket mye tyngre enn den jeg endte opp med.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:43   #131
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

3 bukser fra Polarn O Pyret til minstemor:



Skjørt fra Molo og Moonkids til eldste:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 12:46   #132
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

3 bukser fra Polarn O Pyret til minstemor:



Disse er så herlige, jeg sto på pop igår og sikla. Det var rett før halve butikken ble med hjem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 13:03   #133
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Jeg legger alltid min sjel i å finne gode bukser, noe jeg synes er vanskelig (Nova Star sine er jo bestest, da), og jeg likte veldig godt disse. Myke, pene og med stramming i livet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 15:59   #134
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.422
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

De buksene fra P.OP er gode, litt store i str, men flott passform.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 16:01   #135
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.422
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009


forøvrig veldig kjapp og god service i denne nettbutikken!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 16:38   #136
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Minymo vinterjakke til storesøster i brun:

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 17:10   #137
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg legger alltid min sjel i å finne gode bukser, noe jeg synes er vanskelig (Nova Star sine er jo bestest, da), og jeg likte veldig godt disse. Myke, pene og med stramming i livet.

Hm. De hadde sikkert passet min god-runde gutt da vil jeg tro?
Må sjekke PoP neste gang jeg er i Trondheim.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 17:15   #138
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Fant ikke bilde jeg, men har kjøpt strømpebukse og body i joha ull/silke blanding. Med blonder.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 17:30   #139
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.422
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hm. De hadde sikkert passet min god-runde gutt da vil jeg tro?
Må sjekke PoP neste gang jeg er i Trondheim.

Det gjør han, men se etter den modellen, de har smalere typer også.
Jenta mi er ikke akkurat smal og disse er vide rundt livet til henne.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 18:47   #140
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.716
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg legger alltid min sjel i å finne gode bukser, noe jeg synes er vanskelig (Nova Star sine er jo bestest, da), og jeg likte veldig godt disse. Myke, pene og med stramming i livet.

Storebror har også med samme modellen. SÅnn ellers så har mini a ture kjempefine bukser i litt "joggebuksefasong" KJempegode. (eller, de HADDE iallefall)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no