Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-22, 18:02   #121
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hun sier hun aldri har sagt den rent-a-wreck greia, skylder på PR-byrå og VG.

Det er jo stilig, medieansvarlig eller hva hun nå enn kaller seg for er gift med daglig leder i kvinneestetiskhelsesjappa.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 18:34   #122
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.904
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hun sier hun aldri har sagt den rent-a-wreck greia, skylder på PR-byrå og VG.

Hun har sagt det i en podcastepisode, hjelper ikke å slette den for folk husker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 18:52   #123
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Jeg tror godeste Vanessa lever i et miljø og en boble der det er helt innafor å si noe sånt på alvor, og hun skjønte ikke hvordan det blir oppfattet ute i det vanlige samfunn før det traff henne veldig hardt i media.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 18:56   #124
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hun har sagt det i en podcastepisode, hjelper ikke å slette den for folk husker.

Ja, det der er jo snedig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 19:30   #125
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.970
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Noen som vet om dette en en reell person eller bare et troll som mange deler på å skrive innlegg fra?

Noen ganger er det hun skriver helt på sin plass, men svært ofte så sklir det veldig langt ut. Men hun skriver på en slik måte at du er enig i starten.

Hun heter Elisabeth Norheim.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 19:35   #126
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.970
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Pia Tjelta har gått ut med "ektefølt unnskyldning", og som unnskyldning er den god, men jeg undrer meg jo likevel på hvorfor hvorfor de ikke skjønte dette, eller aller helt hun ikke skjønte dette. Fikk meg ikke til å hjerte hjerte under slik som mange andre.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 19:35   #127
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hun har sagt det i en podcastepisode, hjelper ikke å slette den for folk husker.

Hun sa ikke det i episoden? Jeg hørte den, og kan ikke huske det? (Men jeg steilet jo da jeg leste det.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 20:21   #128
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.142
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Pia Tjelta har gått ut med "ektefølt unnskyldning", og som unnskyldning er den god, men jeg undrer meg jo likevel på hvorfor hvorfor de ikke skjønte dette, eller aller helt hun ikke skjønte dette. Fikk meg ikke til å hjerte hjerte under slik som mange andre.

Jeg tror på unnskyldningen da. Det var ikke noe Sylvi Listhaugs over dette. Jeg synes kanskje det burde ringt noen bjeller når de diskuterte kommunikasjonsstrategi allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 20:30   #129
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.970
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror på unnskyldningen da. Det var ikke noe Sylvi Listhaugs over dette. Jeg synes kanskje det burde ringt noen bjeller når de diskuterte kommunikasjonsstrategi allikevel.

Jeg tror også på de, men ja, enig, det er derfor jeg undrer meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 21:17   #130
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg sitter litt fascinert og betrakter en shitstorm i media ta form og dure på. Over jåledamer på Frogner. Kjenner jeg bryr meg helt ufattelig lite om dem, og egentlig om hele diskusjonen, skjønner knapt hva de er kjent for og hvorfor noen skulle bry seg. Men mediestormen er jo veldig fascinerende.

Tror jeg er godt på linje med Maja Sojtaric hva kommer til salongfeminisme.

Feminister som kritiserer kvinner som ytrer seg om kvinnefiendtlige greier kan ta seg en selvrettferdig bolle og organisere demoen foran Irans ambassade selv, i stedet for å klage over at andre klarer å tenke på flere ting på en gang.

Bah.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 21:46   #131
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Feminister som kritiserer kvinner som ytrer seg om kvinnefiendtlige greier kan ta seg en selvrettferdig bolle og organisere demoen foran Irans ambassade selv, i stedet for å klage over at andre klarer å tenke på flere ting på en gang.

Bah.

Jeg oppfatter det ikke som en klage, egentlig. En betraktning rundt hva som vekker medieulven og hva som ikke gjør det, mest. All some-harnisken drives vel mest av media.

Og ingen er jo uenige i det kritikkverdige. Det er i hvert fall bolleteit om det skal være umulig å debattere hvilken dagsorden som settes og hvilke kamper som prioriteres.
Det hele fremstår i hvert fall for meg som en klassisk shitstorm, og fenomenet er fascinerende.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 22:00   #132
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Man skulle tro enhver person oppegående nok til å lese en avisartikkel også uten store problemer forstår mekanikken bak hvorfor det blir mediestorm av at tre middelaldrende norske kjendiskvinner med store følgerskarer driter seg ut på en så klein måte. Å kaste bort kronikkplass på det og kalle det «salongfeminisme» og med det ÅPENBART forsøksvis kritisere/heve seg over de som bryr seg om dette, ah, det er så latterlig. Og unødvendig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 22:11   #133
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Jeg syns det innlegget lyste av hoven selvrettferdighet, for å være ærlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 22:28   #134
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.970
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Og han Hans Petter SoMe-fyren som hevder at det er kvinnehat å kritisere disse gründerne.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 22:40   #135
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det innlegget lyste av hoven selvrettferdighet, for å være ærlig.

Mitt? Eller kronikken?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 22:43   #136
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mitt? Eller kronikken?

Debattinnlegget til hun Maja. Ikke du.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 22:57   #137
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Da er vi uenige. Men det er jo mulig jeg generelt strever med å forstå avisartikler.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 23:17   #138
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Jeg et selvsagt ikke uenig med henne i at drapet på Masha Amini er mye, mye verre. Det er det vel ingen som er. Men det er noe med den voldsomme koketteringen over at hun ikke bryr seg om trioen, hun vet knapt hvem de er faktisk. Hun bryr seg sååå lite at hun kommer opp med et snertent lite navn, omtaler Pia Tjelta nedlatende som « hun skuespilleren som lager kjoler» for alle vet at det er mye viktigere å skrive kommentarer om distriktspolitikk enn å være skuespiller.

Skulle bare ønske man kunne skrive flammende engasjert om noe uten å disse andres engasjement.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-09-22 kl 23:23.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-22, 09:36   #139
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Det er greit at man bryr seg mer om at VerdenTM undertrykker kvinner på mye verre måter. Det er åpenbart noe som fortjener et helt enormt engasjement, og mye viktigere enn tre influensere som sier noe skjevt om kvinnehelse.

Likevel tror jeg at vi i Norge, om vi skal fortsette å være et samfunn som jobber for rettighetene til alle kvinner i verden, skal ta influenser-fenomenet og målgruppen til disse damene på alvor. De har en stor tilhører- og følgerskare blant kvinner og jenter. Det de sier blir hørt og absorbert. Hvis det ikke finnes motstemmer, eller folk er for arrogante til å ta debatten fordi "det fins da mye verre ting", så taper vi i lengden på det som samfunn.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-22, 09:48   #140
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Ja, også henger disse to tingene sammen. Det handler om handlingsrommet for kvinner, og hvis vi blir whatever til den ene er veien kortere til å bli whatever om den andre også, tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no