Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-13, 17:42   #121
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

For min del er det ikke det at det ikke har noen sosial verdi, men prinsippet om at en gruppe blir utelatt. For å bedre klassemiljøet mener jeg at representanter fra hver familie er viktig, uavhengig av om det er mor eller far. Det var altså poenget mitt. Jeg liker damer og jeg liker menn, det har ikke noe med samværsformen å gjøre. Når Billa (var det vel?) nevner at det inviteres til mødretreff fordi mødre stort sett er de som har kontroll på ungenes gjøren og laden, ja da blir jeg helt paff og himmelfallen.

Og i skolesammenhenger er jeg helt enig, men hvis noen ønsker å invitere en gruppe jenter på treff blir det veldig søkt for meg å klage over formen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 17:42   #122
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.816
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Det er jo litt som med barselgrupper. Det er ikke gitt at man har mye til felles fordi man slumpet å få barn samtidig. Det betyr jo ikke at det ikke kan være overfladisk hyggelig eller nyttig, for den del.

Jeg har ikke noe overhengende behov for å være omgangsvenn med foreldrene til alle i klassen til hvert barn, jeg har behov for å ha en grei tone med dem. Det kan jeg like gjerne få på hjørnet mens ungene har sommerfest i skolegården som på en sosial setting med bare mødre i noens stue.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:00   #123
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Samlinger med bare damer har jeg egentlig ikke noe problemer med, men jeg sliter med samlinger forbeholdt damer. Jeg prøver å sortere hvorfor. I skolesammenheng har vi jo kontakt med enten mor eller far hos ganske mange, det er ikke noe regel om at det er mødre som har kontakt og fedre som har kontakt. Det er lite sannsynlig at disse mødrene som jeg ikke har annet til felles med enn barn i samme klasse og kjønn blir noe omgangskrets for meg utover skolesammenheng. For meg er poenget med å gå på et sånt treff å snakke med foreldrene til de andre barna. Bli kjent med dem. For meg er det da best med samlinger med begge kjønn, da vil fortrinnsvis den forelderen som følger opp det sosiale med barna mest møte. Og da har det stor verdi. Mødretreff er ikke verdiløst heller, men det fremstår som noe mindre interessant for min del. Venninnetreff blir noe helt annet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:07   #124
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jeg tenker at jeg har flere "samlinger" å forholde meg til. Kollegatreff, venninnetreff, vennefester (som jeg skal på førstkommende lørdag), så et evt. mødretreff eller en damesammenkomst noen bestemmer seg for å arrangere blir jo bare et tillegg til alt det andre, og noe jeg føler blir veldig merkelig å stille krav til eller være veldig negativ til. Det blir som å få en gave, og så kritisere det man får og heller ønske seg noe annet. Det er jo en ytterst frivillig greie.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:20   #125
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tenker at jeg har flere "samlinger" å forholde meg til. Kollegatreff, venninnetreff, vennefester (som jeg skal på førstkommende lørdag), så et evt. mødretreff eller en damesammenkomst noen bestemmer seg for å arrangere blir jo bare et tillegg til alt det andre, og noe jeg føler blir veldig merkelig å stille krav til eller være veldig negativ til. Det blir som å få en gave, og så kritisere det man får og heller ønske seg noe annet. Det er jo en ytterst frivillig greie.

Jeg synes det er greit å diskutere generelt på nett. I virkeligheten så hadde vel de fleste av oss som er negative takket pent og sagt dessverre at det ikke gikk.

Men, jeg kan jo snu på det litt: blir en sammenkomst ødelagt av at det er menn tilstede?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:23   #126
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Det er jo også spørsmål om hvilke sammenkomster man synes det er verdt å prioritere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:45   #127
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.816
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jeg følger ikke tankegangen din, Skremmern, og tror kanskje uenigheten bunner i at vi diskuterer forskjellige ting? Jeg bet meg merke i at tiltak for å bedre klassemiljøet blir forbeholdt mødre. Nå har det kommet frem at HI arrangerer en mer løs sosial greie, det er ikke det som er problemet (selv om jeg nok ikke hadde møtt på noe slikt selv).

Det var argumentet om at mor som regel er viktigst (lettere tabloidisert) og egen erfaring med klassekontakters mødretreff som var triggeren for meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:47   #128
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men tror du ikke at den holdningen hemmer deg i møte med nye damer? Det å være grunnleggende skeptisk før en i det hele tatt møter menneskene?

Jeg har flere ganger deltatt i (og arrangert, for den del) arrangement og sammenkomster som bare omfatter kvinner. Jeg har som nevnt ingen ting i mot store forsamlinger av kvinner, så lenge jeg har mer til felles med dem enn kjønn.

Hvis det er noe jeg ikke savner i livet mitt, så er det arenaer å møte nye mennesker på. Og hvis det er noe jeg ikke har nok av, så er det tid til å omgås folk jeg liker privat. Og derfor er jeg rett og slett ganske selektiv på hva jeg prioriterer. Det er i grunnen ikke verre enn som så.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:52   #129
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jeg må innrømme at jeg fniste litt første gang jeg ble invitert til mammatreff, men jeg gikk likevel. Av rent egoistiske årsaker, nemlig at jeg hater tvangssosialisering. Det å kjenne noen litt mer uformelt gjør alskens skolearangement litt mindre uutholdelig.

Ulempen med at det kun er mødretreff er faktisk nettopp at det nå har etablert seg at det er mødrene som orger bli-med-hjem-greier.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 18:53   #130
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg følger ikke tankegangen din, Skremmern, og tror kanskje uenigheten bunner i at vi diskuterer forskjellige ting? Jeg bet meg merke i at tiltak for å bedre klassemiljøet blir forbeholdt mødre. Nå har det kommet frem at HI arrangerer en mer løs sosial greie, det er ikke det som er problemet (selv om jeg nok ikke hadde møtt på noe slikt selv).

Det var argumentet om at mor som regel er viktigst (lettere tabloidisert) og egen erfaring med klassekontakters mødretreff som var triggeren for meg.

Og det har jeg sagt meg enig i flere ganger, det jeg ikke forstår er å være imot sammenkomster med bare kvinner generelt, altså sosiale settinger der noen tar initiativ til å møtes og bli kjent.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:06   #131
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg lever i andre miljø enn deg, tydeligvis, for blant mine venninner og venner er det ikke sånn, det er hipp som happ. Hos oss er det ikke noe vits i å ringe på min telefon, jeg er nesten aldri tilgjengelig, så det er mannen min som ordner med playdates, avtaler om å gå sammen til skole og sånne ting.

Jeg synes det er synd å stelle til sammenkomster som er ekskluderende for noen foreldre. Jeg har ikke noe imot at folk arrangerer mammakvelder, men om det er for å bedre nettverket i klassen så synes jeg virkelig at man skal ta med fedre også.

Tydeligvis. Kanskje er det da enda viktigere å delta? Jeg innser at jeg nok lever i en veldig kjønnsdelt skolekrets. I klassen til datteren min har jeg mest kontroll, og har stort sett kontroll på (primært) mødrene, mens for lillebror henger relasjonene mye sammen med fotballinteressen, og det er mannen min som er den som er mest i kontakt med andre (fedre).

Jeg kan uansett ikke se at det er noe poeng i å trasse gjennom kjønnsnøytrale foreldrekvelder hvis flertallet ønsker en kveld hvor mødrene/fedrene skal treffes for å skape relasjoner og bli kjent. Hvorfor ikke begynne der liksom, og heller utvide etterhvert?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:13   #132
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Tydeligvis. Kanskje er det da enda viktigere å delta? Jeg innser at jeg nok lever i en veldig kjønnsdelt skolekrets. I klassen til datteren min har jeg mest kontroll, og har stort sett kontroll på (primært) mødrene, mens for lillebror henger relasjonene mye sammen med fotballinteressen, og det er mannen min som er den som er mest i kontakt med andre (fedre).

Jeg kan uansett ikke se at det er noe poeng i å trasse gjennom kjønnsnøytrale foreldrekvelder hvis flertallet ønsker en kveld hvor mødrene/fedrene skal treffes for å skape relasjoner og bli kjent. Hvorfor ikke begynne der liksom, og heller utvide etterhvert?

Eller trasse gjennom gammeldagse fordommer dersom mange for det første ikke får med fedrene og mister en god del av mødrene.

Det er jo ikke noe hyggelig å være ekskluderende, det er jo helt tussete å fremstille det som at det er vrangt og vanskelig at man ønsker at alle skal kunne inkluderes.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:13   #133
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Men, jeg kan jo snu på det litt: blir en sammenkomst ødelagt av at det er menn tilstede?

Såklart ikke. Jeg er ikke typen som boikotter pga kjønn, det at jeg er positiv til rene kvinnetreff betyr ikke at jeg er imot menn eller treff med begge kjønn tilstede.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:14   #134
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.793
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jaja, nå kom pappa og datter hjem fra pappatreff, og det hadde hatt en strålende ettermiddag. Det går fint for meg at jeg ikke fikk være med kjenner jeg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:17   #135
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jaja, nå kom pappa og datter hjem fra pappatreff, og det hadde hatt en strålende ettermiddag. Det går fint for meg at jeg ikke fikk være med kjenner jeg.

Og relevansen for denne diskusjonen var?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:21   #136
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og relevansen for denne diskusjonen var?

At det var helt greit å være ekskludert fra pappatreff. Akkurat som det sikkert er greit å være unntatt mammatreff. Så treffes heller alle på andre treff. mange treffende ord her.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:21   #137
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.793
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og relevansen for denne diskusjonen var?

Pappaene har pappatreff, mammaene har mammatreff, av og til har vi foreldretreff, noen ganger mammatreff med barn, noen ganger pappatreff med barn, noen ganger treff for dem som er glad i pizza på den lokale pizzasjappa, noen ganger skogstur for dem som er glad i det.

Av alle disse har jeg inntrykk av at det er mammatreff det er noe galt med. Det skjønner jeg ikke.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:22   #138
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.793
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

At det var helt greit å være ekskludert fra pappatreff. Akkurat som det sikkert er greit å være unntatt mammatreff. Så treffes heller alle på andre treff. mange treffende ord her.

Akkurat.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:32   #139
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.646
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Pappaene har pappatreff, mammaene har mammatreff, av og til har vi foreldretreff, noen ganger mammatreff med barn, noen ganger pappatreff med barn, noen ganger treff for dem som er glad i pizza på den lokale pizzasjappa, noen ganger skogstur for dem som er glad i det.

Av alle disse har jeg inntrykk av at det er mammatreff det er noe galt med. Det skjønner jeg ikke.

Fordi kvinner er kjipe å være sammen med. Selv om det ikke er noen forskjeller på kvinner og menn. :forvirret:

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 19:36   #140
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Fordi kvinner er kjipe å være sammen med. Selv om det ikke er noen forskjeller på kvinner og menn. :forvirret:

Man må ha minst én mann til stede for at det skal være interessant og verdt å dukke opp. Eller så vet man hvordan utfallet blir. Bare masse snakk om babyer, vesker og oster.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no