Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 15:04   #121
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Og det gjelder de som ikke har vært innom tråden overhode, ei heller noen andre tråder som omhandler prikker. DE kan med rett si at de gir totalt beng i prikker. Vi andre, derimot. Slaver av prikker!

Særlig de som i løpet av en dag hevder i flere forskjellige prikketråder at de overhodet ikke er opptatt av prikker.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 15:07   #122
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.707
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg innrømmer at jeg ikke gir fullstendig beng i prikkene her inne, siden de styrer tilgangen til ulike deler av forumet og det er klart man gjerne vil ha tilgang. Men jeg må si jeg er helt sånn over hvor opphengt andre på dette forumet er i prikkene, og da mener jeg ikke de som er stemplet som prikketiggere her.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 15:30   #123
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg synes de nye reglene er helt fair. Og å krangle på dem blir på en måte litt som hun der mora i "penbok-tråden". Synes nå jeg.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 16:20   #124
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Særlig de som i løpet av en dag hevder i flere forskjellige prikketråder at de overhodet ikke er opptatt av prikker.

Ja, et søk på prikker og brukernavn ga ganske mange morsomme resultater.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 16:36   #125
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.535
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg innrømmer at jeg ikke gir fullstendig beng i prikkene her inne, siden de styrer tilgangen til ulike deler av forumet og det er klart man gjerne vil ha tilgang. Men jeg må si jeg er helt sånn over hvor opphengt andre på dette forumet er i prikkene, og da mener jeg ikke de som er stemplet som prikketiggere her.

Det er en ærlig sak å ønske seg tilgang. Kunne ikke falle meg inn å sabotere for de som er så ærlige å si det iallefall.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 16:40   #126
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Det er en ærlig sak å ønske seg tilgang. Kunne ikke falle meg inn å sabotere for de som er så ærlige å si det iallefall.

Jeg er ikke enig. Om noen har lyst til å henge på samme café som meg - deres valg og greit det. Om de insisterer på å mase på å få sitte ved samme bord og delta i min private samtale - greit å si ryk og reis.

 
Gammel 24-06-11, 16:42   #127
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.560
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er ikke enig. Om noen har lyst til å henge på samme café som meg - deres valg og greit det. Om de insisterer på å mase på å få sitte ved samme bord og delta i min private samtale - greit å si ryk og reis.

Det er jo fortsatt en ærlig sak og si at man ønsker seg tilgang, men for å få denne tilgangen så bør de jo gjøre en litt større innsats enn å bare si det og lene seg tilbake å vente på alle andre skal hjelpe dem.

Selv så følger jeg ikke helt med på hvilke underforum jeg svarer i, og savnet ingen forum før jeg fikk tilgang, og slik vil jeg kanskje tro det er for de fleste.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 16:44   #128
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg er en av de som konsekvent prikker rødt for prikketigging.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:05   #129
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg vil gjerne ha prikker.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:12   #130
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Lett å ha et avslappet forhold til prikker så lenge man har nok til alt man har lyst på. Akkurat som med penger det

Anuk er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:17   #131
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Lett å ha et avslappet forhold til prikker så lenge man har nok til alt man har lyst på. Akkurat som med penger det

Og som med penger, så får man flere prikker om man faktisk gidder å gjøre en innsats.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:32   #132
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg vil gjerne ha prikker.

Hvilken farge da??

iben er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:35   #133
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Prikking er en superalvorlig ting for meg. Jeg sjekker alltid kontrollpanelet og blir barnslig glad for grønne, selv om prikken følges av ett poeng. Grønnprikking er en slags bekreftelse på at noen (!) liker det jeg skriver litt ekstra godt. Rødprikking stresser meg. Prikking er ikke småtterier, ingen problemer med å innrømme det!

Når det er sagt har jeg ikke oppfattet prikketigging i denne tråden, men jeg har oppfattet at Fp kulturen er temmelig stabil siden jeg ble medlem her. Fp fremstår fremdeles som en venninneklubb. Tanken om å rødprikke for å forhindre at visse nickhavere ikke skal få lett tilgang til M1, og M2, sier meg at folk som har denne holdningen er personlig engasjert her. Nettopp det kan gjøre det vanskelig å være "seg selv" i betydningen skrive innlegg som ikke er supergjennomtenkte. Det er da ganske åpenbart at tulling, tøysing og halvseriøse innlegg ikke tålereres av hvem som helst.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:36   #134
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.535
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er ikke enig. Om noen har lyst til å henge på samme café som meg - deres valg og greit det. Om de insisterer på å mase på å få sitte ved samme bord og delta i min private samtale - greit å si ryk og reis.

Oi, hvis noen har lyst å sitte med mitt bord og spør pent, ja så hadde de faktisk fått slått seg ned med bordet vårt. Oppfører de seg ikke pent, da hadde jeg gitt beskjed, ikke straffet de for kun å spørre iallefall.
Vi er nok ulike.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:40   #135
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.


Fp fremstår fremdeles som en venninneklubb. Tanken om å rødprikke for å forhindre at visse nickhavere ikke skal få lett tilgang til M1, og M2, sier meg at folk som har denne holdningen er personlig engasjert her. Nettopp det kan gjøre det vanskelig å være "seg selv" i betydningen skrive innlegg som ikke er supergjennomtenkte. Det er da ganske åpenbart at tulling, tøysing og halvseriøse innlegg ikke tålereres av hvem som helst.

Oppfatter jeg deg rett når du mener at venninneklubben FP har en strategi om å rødprikke bestemte brukere for å hindre disse i å avansere i forumet?
Og så kjenner jeg at jeg er passe lei av påstandene om at FP er en homogen gruppe som kun forholder seg til trynefaktor.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:44   #136
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Folk leser denne tråden forskjellig. Jeg tolker ut fra denne tråden at jeg er rutinert. : på side 2 :

Honey er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:47   #137
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.615
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Oppfatter jeg deg rett når du mener at venninneklubben FP har en strategi om å rødprikke bestemte brukere for å hindre disse i å avansere i forumet?

Men de greide det ikke

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:51   #138
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Oppfatter jeg deg rett når du mener at venninneklubben FP har en strategi om å rødprikke bestemte brukere for å hindre disse i å avansere i forumet?
Og så kjenner jeg at jeg er passe lei av påstandene om at FP er en homogen gruppe som kun forholder seg til trynefaktor.

Nei til det første, men når du leser denne tråden ser du at flere sier de konsekvent rødprikker når de oppfatter at noen prikketigger. Det er vel helst fenomenet tigging som "straffes" med røde. De som gjør det, gir selv begunnelse for hvorfor. Det sier meg at Fp er temmelig personlig for en del brukere. Jeg tenker aldri over at mine prikker fører brukere nærmere eller lengre fra tilgang til M2, f.eks, men så er jeg heller ikke veldig personlig her og trenger ikke å bruke de stedene som det stilles prikkekraft for å komme inn på. Det kan være en sammenheng her.

Godt at du spør hva jeg mener, det er langt mye bedre enn bare å anta! Spør gjerne igjen.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:52   #139
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg mangler 31 poeng til å prikke 9 poeng, hvis jeg er på nett med algoritmen.

:testingtesting:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 17:55   #140
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Av og til lurer jeg på om folk tror nettsamfunn er noe helt annet enn det er. At det er en form for supersosialistisk fristed der alle skal ha like vilkår og behandles likt og ingen skal være venner og komme godt overens.

Sosiale nettsamfunn fungerer på akkurat samme måte som alle andre sosiale og fritidsarenaer. Det finnes folk som finner tonen, det finnes noen som grupper seg sammen og har interne interaksjoner, det finnes sosiale og formelle spilleregler.

Jeg ville jo aldri gått bort til to av de andre fotballmammaene som avtalte henting og levering for hverandre at de måtte værs'god ta med min også, for det ville vært fint for meg. Det er et privilegium som man tjener seg opp etter hvert fordi man har vært generøs selv og opptjent seg tillit. Og hvis jeg kommer med en spøk om at de må dope barna sine når de faller til de samme mødrene, sånn helt utenfor kontekst, så hadde de synes det var ganske merkelig. Hvis jeg kommer med samme spøken når de kjenner meg og vet hva jeg jobber med, og vi liker hverandre og har en fleipete tone, så er det helt åpenbart annerledes. Man skjønner det, på en helt annen måte.

Det er ikke noe annet med nettsamfunn. Det er de samme menneskene, i det store og hele, og de samme kodene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no