Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-13, 11:14   #121
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Kan kugjødselkompost brukes i alle bed, eller er det bare til rosene (og klematisen)?

Mer eller mindre overalt. Jeg bruker det på parsellen. Er det noe som er veldig var så bør du blande det godt ut med jord, slik at det ikke etser røttene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 12:26   #122
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvordan ser Hageputer ut om vinteren? Jeg prøver å finne ut om de jeg plantet på høsten i fjor, har dødd i løpet av vinteren, eller om de faktisk visner ned og kommer opp igjen? Foreløpig er det bare stauden som skal blomstre i august til oktober som spirer, og det er jo litt rart, når hageputen skal blomstre først, tenker jeg.

Mine er helt borte om vinteren. Jeg har 3-4 typer, og det er det samme for alle.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 12:45   #123
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Trampolinen kommer ikke opp i år. Dermed må jeg til pers mot mosen og dessuten så en del på nytt.

Hvordan unngår man at fuglene spiser opp gressfrøene? Hiver på litt toppdressing over?

Når gjødsler jeg, før eller etter såing?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 13:17   #124
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Mine er helt borte om vinteren. Jeg har 3-4 typer, og det er det samme for alle.

Så bra å høre! Da blir det sikkert fine puter i hagen min i år!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 13:40   #125
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Jeg er ikke nok flink til å luke. Hagepute var en fiasko hos meg.

Jeg har hørt om Murtorskemunn og Krypfredløs. De skal vinne over ugress. Men hvor få tak i de?
(Nb: Noen regner de som ugress, og de kan ta over mer velstelte bed enn mine. Vakrere enn de fleste ugress)
Bildet viser Murtorskemunn. Jeg vil så gjerne ha den!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 13:51   #126
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Krypfredløs kan du få gratis av meg. Det er ugress.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 13:57   #127
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Du må ALDRI plante eller så noen av fredløsetypene i hagen din hvis du er interessert i ha noe som helst annet, Det ER ugress. Jeg har krypfredløs på den ene siden og fagerfredløs på den andre av huset og fy fader for noe forbasket svineri! De sprer seg som gale, de før seg, de har lange lange røtter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:05   #128
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.816
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Her er vi såvidt i gang med raking og rydding.

Sånne puter og sånt som kommer igjen hvert år. Må de plantes tidlig på våren? Eller kan jeg vente til juni/juli før jeg går løs på plantebiten? (Og lommeboken har fått et lite påfyll med feriepenger og skattepenger...)

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:26   #129
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Krypfredløs kan du få gratis av meg. Det er ugress.

Ja takk! Hadde du sett skråningen min så hadde du vært enig i at Krypfredløs er bedre enn slik den ser ut. Gress, løvetann, brennesle og skvallerkål.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:32   #130
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Mex: det kommer jo helt an på.

Det betse for lommeboka er jo å forkultivere frø. Av en pose frø kan du få alt fra et par til flere hundre planter, alt etter type og spireevne og pris. Jeg har investert en tusenlapp i frø, pluss en tusenlapp i lys og undervanningsbrett og dyrker nå frem planter for mange mange tusen kroner.

En eneste staude koster fort 30-80 kroner, en pose frø koster mellom 10 og 80 kroner. Pottene kan man bruke om igjen, blomsterjorda kan komposteres, stauder holder i årevis.

Men skal man forkultivere bør man begynne ganske tidlig.

Hvis du løper på hagesenteret i juni, så får du selvsagt masse planter, men det blir dyrt.

I tillegg så mener jeg at man ikke skal ha litt. Man skal ha MYE. Man skal ha minst tre like planter ved siden av hverandre, både designmessig og for å etterligne naturen mest mulig. Og det er forsåvidt det man gjør når man har hage. Det som virkelig gir inntrykk av en plante er når man planter i felt eller "drifts" som det heter på engelsk.

Bare tenk på feks scilla eller krokus. Det er stor forskjell på en enslig krokus eller scilla og et teppe av blomster i gresset.

Eller et stort jorde av lavendel eller valmuer. Vi kan jo gjerne ikke ha jorder med blomster, men vi som har vanlige hager kan ha en kvadratmeter av hver blomstertype, det er minste minimum for å få skikkelig inntrykk.



Her, feks. Skikkelig mange solhatt. (Solhatter?)

Her, skikkelig mange scilla eller noe sånt:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:33   #131
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Ja takk! Hadde du sett skråningen min så hadde du vært enig i at Krypfredløs er bedre enn slik den ser ut. Gress, løvetann, brennesle og skvallerkål.

Seriøst?

Det finnes mange gode alternativer til krypfredløs. Jeg tøyser ikke når jeg sier at det er et helvete å bli kvitt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 15:00   #132
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Hagepute var en fiasko hos meg.

Hvordan? Hva gikk galt?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 15:47   #133
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Hva er en hagepute?

Jeg har en skråning som ikke har noe annet enn bark, øverst i skråningen er det fri innsikt under terassen, så der skulle jeg gjerne hatt noe som dkket opp litt, ca 50 cm. Mye sol. Vil ikke tro det er så gode vekstforhold der.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 15:59   #134
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Hageputer er aubretia og sånn.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:19   #135
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Hagepledd!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:22   #136
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Alle planter til sitt bruk - men det er greit å være oppmerksom på hvor man planter foreksempel fredløs. Jeg har et sted i hagen som er kronisk tørt fullt av røtter og umulig å få noe til å vokse - selv gress. Der har jeg plantet fredløs, og der er de hjertelig velkommen. Det er bare plen rundt, slik at det ikke er noe problem med spredning til bed og slikt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:24   #137
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.223
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Jeg har aldri fått hageputer til å trives.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:47   #138
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Jeg har planer for helga!

Kjøpt inn barnerake/rive og barnetrillebår så de skal få hjelpe til. Vi skal rake plenen, sånn at det gresset som finnes der får grunnlag for å vokse. Og beskjære ripsbuskene, det er i seneste laget for dem som står i den enden som får mest sol så jeg i morges, men kuttes må det. ikke minst i bringebærene som vokser inni ripsbuskene...

Vi har et par klematis ifølge det svigermor diagnositserte dem som da vi flyttet inn, men jeg har lest at disse finnes i en type som skal klippes om våren og en om høsten, så dem vet jeg ikke hva vi skal gjøre med....

Vi flyttet altså inn i juni, så jeg har vært litt spent på våren i år, og fikk bekreftet det jeg forventet, her kom ikke opp noe, så til høsten skal det settes med løk.

Jeg har et par hyller på fryserboden fulle av små spirer under lysrør som venter på vår og sommer, både sommerblomster og grønnsaker. Vi gleder oss til å sette det ut.

I påvente av at vi skal ordne til hagen og jeg på sikt skal få meg et drivhus har jeg i dag fått et plasthus (type tynn plast som trekkes over noen rør) fra jula som skal beskytte tomatene mine mot litt regn i sommer. Ja, i fjor druknet de i regnet og blåste overende...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 19:04   #139
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Jeg tror det ligger i accidental gardeners natur at de ikke planlegger så godt at de forkultiverer, HV, men for all del. Jeg hadde mitt dyreste blomsterår den gangen jeg brukte en formue på alskens sågreier uten å få en eneste blomst av det. Og kvittet meg med alt sammen, seff.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 19:22   #140
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The accidental gardeners - hva skal gjøres akkurat NÅH?

Trives sånne puter i skygge? Jeg trenger en bunndekker til å ha i et område som bare får sol formiddag og kveld, men har god jord.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no