Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gnissende lår - tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 20:57   #121
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Den beige kan jeg styre meg for, men jeg har anskaffet meg hvit og sort i begge lengder.

Men, om man har et hvitt litt gjennomsiktig skjørt, så er det vel bedre å ha beige underskjørt enn hvitt, er det ikke? Jeg telte over og fant ut at jeg har underskjørt i flere lengder og farger så jeg trenger vel strengt tatt ikke disse. :buyers remorse:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:06   #122
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.906
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Det er en problemstilling jeg aldri har tenkt over. Jeg har faktisk aldri eid et underskjørt før. Men om gnissing er problemet så hjelper det jo ikke med et underskjørt??

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:16   #123
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er en problemstilling jeg aldri har tenkt over. Jeg har faktisk aldri eid et underskjørt før. Men om gnissing er problemet så hjelper det jo ikke med et underskjørt??

Nei det er helt sant. Men jeg har ikke gnisseproblem, jeg kjøpte dem til slutt på grunn av argumentet at de ikke sklir oppover. Jeg kom på at jeg har et kort ullskjørt som sklir for lett for langt opp. Så dette blir spennende.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:32   #124
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Heh, disse hadde jeg helt glemt, men nå ble jeg så inspirert at jeg kjøpe en 4-inch hvit. Og ble utrolig stresset på tanken at jeg antagelig burde kjøpe både 4-inch og 9-inch i alle tre fargene.

Disse hadde jeg også glemt gitt, men nå har jeg også bestilt. Jeg bestilte 9-inch, og en av de enda lengre der. Så får jeg se om jeg trenger flere etterhvert.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:41   #125
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Takk for tips- jeg ante ikke at sloggi fantes i lang utgave, de må jeg teste
Ellers syns jeg sånne underskjørtbukser har en lai tendens til å krype oppover, og med de lårene jeg har for tiden tror jeg sannelig jeg trenger noe som sitter dønn fast

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no