Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-23, 20:32   #121
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.670
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.



Gamle professorar som trur dei kan trakke på alt og alle og seie akkurat kva dei vil, men som ikkje tåler det minste tilbakemelding på egen oppførsel.
Akkurat no har eg mest lyst til å seie opp jobben, men veit at eg ombestemmer meg når eg får tenkt meg litt om. Eg likar jo jobben min! Og alle kollegaene, bortsett frå han. Han har holdt på sånn i årevis og folk har berre funne seg i det, men eg nektar å blir snakka til på den måten, så eg sa fra til nærmaste leder. No har vi hatt eit møte (eg, han og nærmaste leder), men det gjorde berre alt verre. Eigentlig burde eg ta dette eit hakk opp til instituttleder, men eg veit rett og slett ikkje om eg orkar det helvetet som då kjem til å bli satt i gang. Eg veit det er mange som tenker det samme som meg, men det er antageligvis ingen som kjem til å tørre å seie dette "offentlig" til øverste leder.
Heldigvis går han av med pensjon om eit år, så det enklaste er nok å styre unna han det siste året....

Får håpe det hjelper. Ved instituttet mannen min jobbet var det en emeritus som sendte ut felles e-post til hele instituttet for å rakke ned på kollegaer, snakke dritt om deres publikasjoner og generelt være stygg mot alle.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 20:48   #122
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.



Gamle professorar som trur dei kan trakke på alt og alle og seie akkurat kva dei vil, men som ikkje tåler det minste tilbakemelding på egen oppførsel.
Akkurat no har eg mest lyst til å seie opp jobben, men veit at eg ombestemmer meg når eg får tenkt meg litt om. Eg likar jo jobben min! Og alle kollegaene, bortsett frå han. Han har holdt på sånn i årevis og folk har berre funne seg i det, men eg nektar å blir snakka til på den måten, så eg sa fra til nærmaste leder. No har vi hatt eit møte (eg, han og nærmaste leder), men det gjorde berre alt verre. Eigentlig burde eg ta dette eit hakk opp til instituttleder, men eg veit rett og slett ikkje om eg orkar det helvetet som då kjem til å bli satt i gang. Eg veit det er mange som tenker det samme som meg, men det er antageligvis ingen som kjem til å tørre å seie dette "offentlig" til øverste leder.
Heldigvis går han av med pensjon om eit år, så det enklaste er nok å styre unna han det siste året....

I feel you! Jeg hadde en kollega en gang (ikke professor med arkitekt), som mente hen hadde hele vettet og at alle som ikke var arkitekter umulig kunne gjøre en god jobb der vi jobbet. Hen var totalt uinteressert i problemstillinger som ikke gikk på arkitektur eller estetikk og nektet å diskutere mine saker (som omhandlet andre ting) i møter som ble avholdt. Da jeg skulle slutte sa hjem hen noen pauli ord og sa til sjefen min at jeg ikke så poenget å delta i disse møtene lengre, siden mine saker aldri var verdige å diskutere uansett. Jeg fikk to kollegaer på kontoret etterpå (som deltok i de samme møtene) som takket meg for å gi tydelig beskjed. Det føltes SÅ godt!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 21:41   #123
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Minsten på straks 17 år og mannen er i London nå. Fikk akkurat en melding fra mannen at de akkurat var vitne til at en person ble påkjørt og den døde fikk hodet ganske ødelagt. Dette har de to sett på nært hold. Mannen takler det nok, men jeg håper det går bra med minsten. Det er ikke akkurat noe noen har noe godt av å se på nært hold.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 21:43   #124
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.883
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Stakkars begge to, Anne C. Så forferdelig å være vitne til noe sånt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 22:14   #125
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Huff, så aldeles grusomt og traumatisk! får man ikke noen form for oppfølging når man opplever noe sånn??

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 22:21   #126
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Huff, så aldeles grusomt og traumatisk! får man ikke noen form for oppfølging når man opplever noe sånn??

De var sikkert ikke direkte vitner, men havnet opp i det uten at de visste hva som skjedde. Har ikke meldt så mye med mannen, tenkte at de to kunne få bearbeide det samme litt uten mas fra meg.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 22:22   #127
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.705
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Så fælt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 23:35   #128
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.272
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

For en fæl opplevelse det må ha vært for alle de involverte.

Jeg gruffer over at stadig flere er avhengige av å få mat fra Frelsesarmeen og andre organisasjoner, og Matsentralen får ikke inn nok mat. Det er ikke sånn det skal være i et av verdens rikeste land.
Og så er det trist at vipa er utrydningstruet, og siden den hovedsakelig hekker på åkrene her på Jæren, er jeg redd det blir vanskelig å redde den.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 08:13   #129
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.056
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Så fælt Anne C! Det må være fryktelig traumatisk.

Jeg er så kvalm! Regner med det er blanding av medisiner og vondter. Men så plagsomt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 08:41   #130
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.201
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Minsten på straks 17 år og mannen er i London nå. Fikk akkurat en melding fra mannen at de akkurat var vitne til at en person ble påkjørt og den døde fikk hodet ganske ødelagt. Dette har de to sett på nært hold. Mannen takler det nok, men jeg håper det går bra med minsten. Det er ikke akkurat noe noen har noe godt av å se på nært hold.

Det er en tøff opplevelse. Vi opplevde noe av det samme da eldste var 16-17, bortsett fra at vi satt i bilen som kjørte. Hele min familie (guttene var 11, 13 og 17) og mine foreldre. Pappa kjørte. Jeg får fortsatt flash-back nesten 7 år senere, men alle bearbeidet det greit. Faren min var uten skyld i det som skjedde, men i og med at det skjedde i et land i Afrika var det mye usikkerhet rundt situasjonen etter ulykken.

Vi varslet forøvrig helsetjenesten på guttenes skole, samt kontaktlærere i tilfelle de skulle få utfordringer knyttet til det som hadde skjedd (vi fikk også tilbud om psykologhjelp gjennom organisasjonen faren min jobbet for, men det hadde vi ikke behov for).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 24-02-23, 08:42   #131
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.201
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Taien: håper virkelig smertene dine gir seg snart.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 24-02-23, 08:48   #132
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Og nå er det bekreftet at det er brukket.

Riktig god rekonvalesens. Jeg håper smertene gir seg snart!

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Toll, moms og tollbehandling ble dyrere enn D-vitaminene + frakt fra UK. Likevel billigere enn hvis jeg skulle kjøpt i Norge. Nå har jeg i hvert fall noe å skrive på handlelista når jeg drar til London i mai.

Noen nettbutikker er rigget sånn at de ordner tollen og momsen til Norge på direkten. De tar ingen gebyrer for det. Det er jo ikke sikkert noen av dem som selger akkurat det du skal ha gjør det, men verdt å holde øye med.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 10:12   #133
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.056
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Taien: håper virkelig smertene dine gir seg snart.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Riktig god rekonvalesens. Jeg håper smertene gir seg snart!

Tusen takk! Jeg må si at jeg er mektig lei.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 11:18   #134
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.883
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

God bedring, Taien.

Jeg misset akkurat bussen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 13:39   #135
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg vil bare ha en bukse. En vanlig bukse. Mørk blå eller svart. Uten andre hull en de bena skal inn i. Og som jeg slipper å sy kant på nederst. Som sitter sånn tålelig over rumpa og som jeg slipper å bruke belte for å holde oppe. Den må være myk og stretch og passe over leggene. Er det for mye forlangt?!?!?!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 13:53   #136
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Gruffer over Trond Giske sol forsøker å snike seg inn bakveien i politikken og det faktum at det er så mange som ser ut til å støtte det og ønsker ham tilbake.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 13:57   #137
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.243
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Gruffer over Trond Giske sol forsøker å snike seg inn bakveien i politikken og det faktum at det er så mange som ser ut til å støtte det og ønsker ham tilbake.

Gruffer sammen med deg!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 14:01   #138
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Gruffer over Trond Giske sol forsøker å snike seg inn bakveien i politikken og det faktum at det er så mange som ser ut til å støtte det og ønsker ham tilbake.

Det er til å spy av!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 14:28   #139
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.903
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg vil bare ha en bukse. En vanlig bukse. Mørk blå eller svart. Uten andre hull en de bena skal inn i. Og som jeg slipper å sy kant på nederst. Som sitter sånn tålelig over rumpa og som jeg slipper å bruke belte for å holde oppe. Den må være myk og stretch og passe over leggene. Er det for mye forlangt?!?!?!

Vi har nok ikke samme fasong, men jeg liker Cubus sine jeans. Min nye er svart, bootcut hightwaist curve eller noe sånt. Enda jeg ike finnes curvy over hofte, lår og rumpe. Alternativet var Jane bootcut, highwaist, men den med curve kunne jeg gå ned en størrelse og da satt den bedre over rumpa.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 24-02-23 kl 15:00.
Karamell er aktiv nå  
Gammel 24-02-23, 14:28   #140
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.903
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Gruffer over Trond Giske sol forsøker å snike seg inn bakveien i politikken og det faktum at det er så mange som ser ut til å støtte det og ønsker ham tilbake.

Han er søren meg en sleip ål!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no