Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-10, 12:17   #1321
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg fikk ei pute på The Inn i går. Hva trenger jeg den til? Ser at alle er ville etter puter, er det et oppdrag i vente eller?

Ja, du skal samle 2 puter. Så du må ta vare på den puta du har!

Gammel 20-08-10, 12:18   #1322
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg har nesten bare fulle collections nå, og bytter dem aldri inn, tør ikke. Vet at det plutselig kommer et oppdrag der jeg har bruk for tingene. Får håpe jeg får ei pute til da, etterhvert.

Gammel 20-08-10, 13:39   #1323
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Og i svarteste f!! Plutselig har jeg fått ei pute??? Hvor kom den fra? Jeg har jo ventet i en måned jo!

Jeg tror kanskje jeg har sendt deg den i gave for et par dager siden? Du får bare sende den videre om du ikke trenger den mer.

Gammel 20-08-10, 14:26   #1324
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Det er så kjedelig å vente på disse peanøttene.

Gammel 20-08-10, 14:28   #1325
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, jeg blir visst aldri ferdig med dem. Har ca. 500 stk igjen. Jeg kunne nok klart det fortere men jeg gidder ikke, blir så fort lei.

Når skal de fikse grafikken?? Hver gang jeg går inn på en annen gård eller skifter nettside et sekund, er grafikken endret til lavoppløsning igjen.

Gammel 20-08-10, 14:30   #1326
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Enig, jeg blir visst aldri ferdig med dem. Har ca. 500 stk igjen. Jeg kunne nok klart det fortere men jeg gidder ikke, blir så fort lei.

Når skal de fikse grafikken?? Hver gang jeg går inn på en annen gård eller skifter nettside et sekund, er grafikken endret til lavoppløsning igjen.

Masse tull med grafikken her og. Irriterende. Og så går det sååååå tregt.

Gammel 20-08-10, 14:30   #1327
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Noen som vet hva som skjer når jeg har "lest ut alle bøkene" i skolehuset?

Gammel 20-08-10, 14:49   #1328
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg tror kanskje jeg har sendt deg den i gave for et par dager siden? Du får bare sende den videre om du ikke trenger den mer.

Da var det du som sendte den som gjorde at jeg fikk fullført oppdraget?? Tusen takk!!!!
Denne er akkurat videresendt. Kjekke greier!

Gammel 20-08-10, 16:17   #1329
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Så jeg slipper å trykke på samleobjektene altså? Tør jeg å stole på dere nå? Hehe. Hvis dere sier det så ... Hjelp. Spillet mitt må ha hengt seg opp eller noe da jeg mistet den tingen tidligere, for jeg har ikke sjekket noe siden, så det kan jo ha lagt seg til automatisk det andre jeg har fått.

Jeg mangler forresten 2 sånne ullhansker, om noen har.

Trenger du fortsatt ullhansker?

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

U sure??

Du altså...
Tusen takk!

Gammel 20-08-10, 16:20   #1330
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Haha jammen er uglen min populær. 5 stykker som stod og ville kose med den når jeg kom inn på gården min nå.

Gammel 20-08-10, 17:55   #1331
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Haha jammen er uglen min populær. 5 stykker som stod og ville kose med den når jeg kom inn på gården min nå.

Min er ikke så populær, jeg tror ikke så mange av naboene mine har fått med seg at den er der.

Jeg fikk akkurat et vindu i gave, hva skal det brukes til?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 17:56   #1332
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Det kommer visst snart et nytt hus; er sikkert til det. Nye oppdrag er visst på vei også.

Gammel 20-08-10, 17:56   #1333
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Min er ikke så populær, jeg tror ikke så mange av naboene mine har fått med seg at den er der.

Jeg har kost med den, skal snart ta runden igjen.

Vindu? Kult, skal vi bygge noe?

Gammel 20-08-10, 18:02   #1334
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det kommer visst snart et nytt hus; er sikkert til det. Nye oppdrag er visst på vei også.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 22:45   #1335
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Noen som har en aprikosolje de kan sende meg?

Mira er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 22:48   #1336
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Noen som har en aprikosolje de kan sende meg?

Jeg lurer på om jeg sendte til deg nå nettopp. Jeg husker da aldri navn og nick!

Gammel 20-08-10, 22:49   #1337
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det husker aldri jeg heller. Men jeg prøver å være flink og gå gjennom ønskerlistene til alle.

Gammel 20-08-10, 22:50   #1338
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Takk!

Mira er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 22:52   #1339
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Noen som vet hva som skjer når jeg har "lest ut alle bøkene" i skolehuset?

Det er de dyreste skolebøkene jeg har kjøpt.
Jeg tør ikke kjøpe den siste ennå, den koster jo 100.000.

Gammel 20-08-10, 22:59   #1340
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Trenger du fortsatt ullhansker?

Nei, men ellers takk.

Fader altså. Jeg hadde sådd 15 flax til et oppdrag og skulle høste dem nå, så klarte jeg å trykke på en nabo som stod der og vips så høstet naboen 5 av flaxene og jeg fikk bare registrert 10 stk. Nå må jeg vente på de siste 5. :skrik:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.