Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 23:02   #1181
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg måtte ha et par ting på salget i dag

Må ta bilder en dag og legge ut!

Gammel 06-01-07, 12:34   #1182
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Da ble det til litt internett-shopping:

og

www.musthaves.dk

Gammel 06-01-07, 14:19   #1183
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

DA har Inemor og jeg vært på CC Vest
Jeg har shoppet Marc Jacobs genser og lommebok, den sorte Miss Norway
Den er skjønn

....men når jeg tenker meg om var den sorte blusen helt nydelig også da....

Gammel 06-01-07, 16:11   #1184
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått en Antik jeans i posten i dag, den er kjempe kul

Gammel 06-01-07, 16:13   #1185
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

DA har Inemor og jeg vært på CC Vest
Jeg har shoppet Marc Jacobs genser og lommebok, den sorte Miss Norway
Den er skjønn

....men når jeg tenker meg om var den sorte blusen helt nydelig også da....

Du assa...

Jeg har fremdeles lyst på den lommeboken i gull jeg, hadde de den fremdeles?

Men egentlig har jeg jo bestemt meg for å vente og se på veskene som kommer i februar istedet. *vingler*

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 06-01-07, 16:36   #1186
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får dere tid til å bruke alt dere shopper da damer?!

(er IKKE misunnelig i det hele tatt )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-01-07, 17:14   #1187
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du assa...

Jeg har fremdeles lyst på den lommeboken i gull jeg, hadde de den fremdeles?

Men egentlig har jeg jo bestemt meg for å vente og se på veskene som kommer i februar istedet. *vingler*

JA en igjen, Ine falt også pladask for den

Jeg likte den vesken i vinduet så godt, samme farge som den du viste meg i går.Nydelig og myk i skinnet den også
Men må nok ringe inn ang den sorte kortermede blusen du viste meg

Gammel 06-01-07, 19:24   #1188
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er den Katvigdressen jeg kjøpte til Hannah i høst (takk Angelique)

Synes den er fin!

Og hvem kan tro at den uskyldige søte jenta nederst kan gjøre noe galt ( )

Synes hun ser større ut en 16 mnd her!

Sist redigert av Nessie : 06-01-07 kl 20:51.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-01-07, 23:43   #1189
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Her er den Katvigdressen jeg kjøpte til Hannah i høst (takk Angelique)

Synes den er fin!

Og hvem kan tro at den uskyldige søte jenta nederst kan gjøre noe galt ( )

Nydelig!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 07-01-07, 00:06   #1190
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-01-07, 00:23   #1191
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flink dere er til å lage fine unger, Guniss! - Hvor kjøpte du dressen forresten?

Jeg har shoppet...
Sort skinnjakke hos Blend...(Så fornøyd med den altså...litt trang nå, for jeg er jo på slanker'n) - Sort lammeullsgenser med knapperad nedover hele armen fra Ane Mone og en sort, relativt vanlig skjorte - også fra Blend...

Og nye skinnhansker i fargen med stor F...Turkis...

Gammel 07-01-07, 00:30   #1192
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Så flink dere er til å lage fine unger, Guniss! - Hvor kjøpte du dressen forresten?

Jeg har shoppet...
Sort skinnjakke hos Blend...(Så fornøyd med den altså...litt trang nå, for jeg er jo på slanker'n) - Sort lammeullsgenser med knapperad nedover hele armen fra Ane Mone og en sort, relativt vanlig skjorte - også fra Blend...

Og nye skinnhansker i fargen med stor F...Turkis...

Kjøpte den på http://www.curiosa.dk/

Veldig bra service!
Kosta 299kr.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-01-07, 10:15   #1193
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så skjønn hun er!

Jeg kjøpte den samme dressen, bare med orange og hvite striper, til lillebror hos Prinsesse Vil Ikke. Og en vanlig stripete dress. Og epleprint trøye til storebror. Og superkult tøy fra No Added Suggar til lillebror:

Og jammen kjøpte jeg ikke en aldeles strålende tunika til meg selv. Finner ikke bilder av den noe sted, men den var skjønn. Maggie Wonka.

Gammel 07-01-07, 12:22   #1194
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selges Maggie Wonka på nett? link?

Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 07-01-07, 12:27   #1195
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Klikk på linken til LilleRosin, (Prinsesse Vil Ikke)
Da kommer du til denne nettbutikken
Hun som driver butikken (Anita) er helt utrolig søt og serviceminded
Har endel Maggie Wonka og sender

Gammel 07-01-07, 12:58   #1196
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt å sikle på alpinkolleksjonen til Lasse Kjus! Hjelp meg!!!!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 07-01-07, 20:12   #1197
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Så skjønn hun er!

Jeg kjøpte den samme dressen, bare med orange og hvite striper, til lillebror hos Prinsesse Vil Ikke. Og en vanlig stripete dress. Og epleprint trøye til storebror. Og superkult tøy fra No Added Suggar til lillebror:

Og jammen kjøpte jeg ikke en aldeles strålende tunika til meg selv. Finner ikke bilder av den noe sted, men den var skjønn. Maggie Wonka.

Vittig.Da tror jeg det var du som var i butikken når Anita var på telefon med meg ang tunikaen fra Maggie Wonka....Kan det stemme??
Hun spurte om jeg skulle ha tunikaen i str. m eller s.Men jeg skal ha den i str.s. Pluss en kjole,kåpe,linsett m jakke og shorts fra MW.Får klærne forhåpentligvis i morgen eller tirsdag.Gleder meg MASSE

nikki er ikke aktiv  
Gammel 07-01-07, 21:08   #1198
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Vittig.Da tror jeg det var du som var i butikken når Anita var på telefon med meg ang tunikaen fra Maggie Wonka....Kan det stemme??
Hun spurte om jeg skulle ha tunikaen i str. m eller s.Men jeg skal ha den i str.s. Pluss en kjole,kåpe,linsett m jakke og shorts fra MW.Får klærne forhåpentligvis i morgen eller tirsdag.Gleder meg MASSE

Og jeg har kjøpt samme kåpe, linsett og kjolen
Nydelig!!!

Gammel 07-01-07, 21:23   #1199
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det noe salg på den hvite og grønne MW-kåpen :håpefull:????

Gammel 07-01-07, 21:28   #1200
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg fikk 30% rabatt på den
Den kostet 3399,- eller 3499,- ...husker ikke helt
Fikk samlepakkepris på alt jeg kjøpte
(hanldet for 5000,-)
kåpen, en nydelig kjole og det linsettet (shorts og jakke)
Kjøpte også noe annet småtterier til Oliver, t-skjorte og body fra MiniMe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.