|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1181 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Det sier vel noe om karakteren hans på lik linje med karaktervitnene som sier at jenta er laus. Det er jo tydeligvis ikke irrelevant at de prøver å sverte henne, så det er jo mulig de leker samme leken andre veien også.
|
|
#1182 |
|
Bedreviter
|
Jeg mener at hvorvidt man er utro og holder seg med elskerinner ikke sier noe som helst om tilbøyeligheten til å forgripe seg på barn. |
|
|
|
|
#1183 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Nå vil jeg gjerne påpeke at det ikke er mine tanker, men mine tanker om deres mulige tanker.
|
|
#1184 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg lurer mer på hva det er med henne. Kanskje hun er så naiv (eller in denial) at hun faktisk tror at han ble lurt av denne jenta, men to elskerinner? Jeg blir nesten mer irritert på konene som blir hos slike drittsekker enn jeg blir på mannen, jeg. |
|
|
|
|
#1185 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg syns det er veldig relevant med disse to elskerinnene; har kona og naboene visst noe om dem? Hvis ikke blir det jo straks mer sannsynlig at de ikke har oppfattet andre ting heller.
|
|
#1186 |
|
Fortynnet
|
Ja, og hvis jenta har hørt om disse fra Øygard selv så tyder jo absolutt det på et svært intimt forhold. |
|
|
|
|
#1187 |
|
Tøff
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg vil tro at kona til Øygarden har sine helt egne grunner for å oppføre seg som hun gjør, det er uansett ikke hun som er tiltalt her.
|
|
#1188 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Ja du kan så si. Makt, store ord og pæng. Vet ikke om det siste er reellt her. Noen kvinner drages mot slike menn uansett utseende eller andre mere viktige kvaliteter. |
|
|
|
|
#1190 |
|
X First Lady
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeVar viktig å få frem at jeg ikke kun er opptatt av utseende |
|
|
|
|
#1191 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg syns det er veldig relevant med disse to elskerinnene; har kona og naboene visst noe om dem? Hvis ikke blir det jo straks mer sannsynlig at de ikke har oppfattet andre ting heller.
|
|
#1193 |
|
X First Lady
Ja for noen er det makt nok |
|
|
|
|
#1194 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFor en 13 år gammel jente er nok en ordfører - selv fra Vågå - en person med makt, i allefall. |
|
|
|
|
#1195 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Poenget er vel mer at han har vært en dyktig alliansebygger. Han hadde utbred kontakt med mange oppover i partiet, der i blant Jens Stoltenberg.
|
|
#1196 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er klart, forhold til Darth Vader er han en pingle.
|
|
#1197 |
|
Tøff
|
Se _der_ ja! Da snakker vi makt!
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic. Terry Pratchett Sist redigert av Pappalille : 23-10-12 kl 16:49. Årsak: Leif. |
|
|
|
|
#1198 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Krogvold gir fortsatt full støtte til Øygard, selv om han er forferdet etter Skype-meldingene.
Fy F. Det virker som om hele hans vitnemål går ut på å bortforklare, og også få fram hvor mye "ubehageligheter" han har hatt.
Virkelig bra at noen stilte det spørsmålet!! Jeg har vært i tvil om aktor er tøff nok til å ta fatt i påstandene fra vitneboksen. Jeg reagerte på den synsingen som en av de første vitnene fikk komme med, at hvis det var begått overgrep, så var det ihvertfall ikke snille, gode Rune som hadde gjort det. Siden leste jeg dette, som satte på plass det jeg hadde følt. http://www.aftenposten.no/meninger/k...n-7021109.html |
|
|
|
|
#1199 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg for min del håper at sannheten blir klargjort. Jeg synes det er ganske langt over streken å sitte og spekulere i hva som er den beste taktikken for å få en tiltalt dømt, midt i en pågående rettsak. Ærlig talt! |
|
|
|
|
#1200 |
|
maler
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake"Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Teofelia igjen."
![]() |
|
|