Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nok en genistrek på kjolefronten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 21:14   #101
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nok en genistrek på kjolefronten

Åh, så søt du er!

Jeg dro den kjolen oppi trusa-varianten på strandpromenaden i Dubrovnik i sommer. Snill dame kom bort og hvisket med dramatisk engelsk aksent: Your dress, your dress in your trouses...

Gammel 27-09-11, 21:17   #102
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk. Og du som trodde kjolen var blitt så herlig løs og ledig!

Jeg har ikke gjort noe sånt, men jeg har hatt på meg sommerskjørt med strikk i livet på posthuset en gang. Og utålmodig toåring. Trenger kanskje ikke utdype.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:23   #103
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk!

Og

Gammel 27-09-11, 21:33   #104
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fantastisk bra!

Gammel 27-09-11, 22:09   #105
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 22:16   #106
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempekommentar du serverte i retur da.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 00:02   #107
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Priceless!

Gammel 28-09-11, 00:20   #108
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er så flaut at jeg nesten ikke tør innrømme det, men i går gjorde jeg det samme igjen. Samme kjolen, til og med.

Men ingen skal si at jeg ikke har lært litt siden sist, denne gangen hadde jeg nemlig underkjole under.

Du er bare helt priceless!

Men: Jeg skal ikke sverge på at jeg ikke kunne gjort det samme selv ...
*uhelbredelig svimehue*

Gammel 28-09-11, 00:24   #109
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Og jeg som følte meg litt kinky da jeg satt på kontoret iført undertøy og en trench-coat. Jeg snek meg en tur på printer-rommet, men det var ingen som så meg. :noia:

HÆ!?

Opprinnelig lagt inn av "(Let's put the) X in Sex - Kiss"

I heard somebody knocking, so I opened up the door / she wore a hat, shades and a trenchcoat, wasn't wearing that much more / She said she knew my secrets, but I didn't have a clue /then I saw those black lace panties and I knew that it was you ...

Gammel 28-09-11, 00:33   #110
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Heldigvis hadde jeg en hakke liggende i bilen, så jeg knyter den rundt livet, slik at den dekker baken, [...]

Imponerende!

Gammel 28-09-11, 00:48   #111
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Tipper dere har mindre frafall på jobben enn normale bedrifter etter disse episodene?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

En gang gikk jeg helt til bilen med tøfler, men det er det nærmeste jeg kommer..

Jeg møtte opp til egguttak i bare tøflene. Etter å ha trasket fra hotellrommet og gjennom hele byen først, vel å merke (Og en gang, i syden, presterte jeg å dra ut på byen med slippers på den ene foten og stringsandal på den andre. Skulle bare sjekke hvilke sko som matchet antrekket mens jeg gjorde meg klar, og glemte å sjekke på begge føttene.)

Har også et utall pupp-hengende-fornøyd-ut-av-ammetopp tilfeller på samvittigheten, men heldigvis ikke fra noen talerstoler Det man derimot har erfart er at nydelige, heklede tubetopper i bomull utvider seg akkurat nok til å gli ned til en fin ring rundt magen når de har vært på i et par timer, og da er det dumt å ikke ha BH under. Kanskje ikke for gutteklubben Grei som fortsatt vet å bringe det på bane den dag i dag når man møter på dem, men for Ailedo var det en helt unødvendig livserfaring

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 09:15   #112
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.