Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse bruker du i sko?
35 2 0,61%
36 29 8,90%
37 46 14,11%
38 75 23,01%
39 77 23,62%
40 57 17,48%
41 28 8,59%
42 8 2,45%
Annet - evt. dustepoll. Spesifiser gjerne i tråden. 4 1,23%
Deltakere: 326. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 00:27   #101
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

39.

Gammel 22-08-10, 00:41   #102
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Hater å kjøpe sko. Str 42. Lar meg irritere over sko-utvalget. Må ta det som passer ikke det som jeg synes er fint. Ofte er det sko for eldre damer som egentlig bruker 40 men som har blitt hovne på beina på sine eldre dager.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:44   #103
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har hatt samme skostørrelse uavhengig av vekt. Bruker samme størrelse nå som da jeg var sykelig undervektig og veide 47 kg.

Jeg vet om flere som har gått ned en str i sko når de har gått ned mye, 30kg eller mer. Når jeg går ned 30 kg så merker går jeg ned ca 1/2 skostr.

Gammel 22-08-10, 00:51   #104
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

38.

Gammel 22-08-10, 01:01   #105
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Sjangse over 42 er lik 0.
Mye fint (OG DYYYYRT) på nett.
Min x fant på en fin liten klubb, EMBAK ( Ensomme Mutanter For Begrenset Atomkrig) og jeg er svært ivrig medlem etter hvert skobutikk besøk.

De har en fin butikk i Vesterbrogade i København som har størrelser opp til 47 Mange transer som handler der, så de har noen litt vel spesielle sko og, men nok av fine, feminine sko og støvletter

Selv bruker jeg 41, og det har jeg brukt siden jeg var 14. 4 barn og opp og ned i vekt har ikke hatt noe å si. Det er visst forresten bredden i føttene som kan bli større i forbindelse med graviditet, og ja; det er økt tyngde som gjør det.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 01:07   #106
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Det er jo muligheter for oss med store føtter, men det må da være mulg å bruke litt mer materiale og lage større "vanlige" sko. Å måtte dra til utlandet eller kjøpe på nettet (ikke så lett å kjøpe sko uten å prøve dem først) er jo fort dyrere og mer tungvint. *irritert*

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 01:43   #107
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har str.35/36.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 04:59   #108
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Det er egentlig vanskelig å svare på, forbanna dustepoll.
I lengde trenger jeg 36/37, i bredde minst 40.
Ender på et kompromiss i 38, og går allltid med for lange sko.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 08:00   #109
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Jeg er normalt 36, men noen ganger 35. Siden jeg har tynn og small fot så har jeg store problemer med å finne sandaler da 36 som oftest er for stort og mange produsenter ikke lager 35. Ikke like kult med rosa barnesandaler med blomster når man er tretti og noe

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 09:59   #110
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

38 bruker jeg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:33   #111
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

39/40. Som regel 39.

Samme her.

Gammel 22-08-10, 11:38   #112
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

37,5/38 bruker jeg.

Gammel 22-08-10, 11:47   #113
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Jeg er normalt 36, men noen ganger 35. Siden jeg har tynn og small fot så har jeg store problemer med å finne sandaler da 36 som oftest er for stort og mange produsenter ikke lager 35. Ikke like kult med rosa barnesandaler med blomster når man er tretti og noe

Reis til Portugal. Der er 35 utstillingsmodellen. Jeg fant et par sko der som var litt smale og spurte om de hadde skoen i størrelse 38 - den pittelille portugiserdama så på meg og sa vantro: 38? ne-hei! (altså, ikke på norsk altså)

Gammel 22-08-10, 11:52   #114
Slettet bruker
Passiv

Standard

40. 38 1/2 før første svangerskap, så jeg har gått opp en halv størrelse for hvert barn.

Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:11   #115
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg er standard 40.

Gammel 22-08-10, 14:47   #116
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

39/40. Oftere 39 enn 40.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:48   #117
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

36/37

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 14:59   #118
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker str 36/37 (stemte 37)
Perfekte for meg er vel 36,5, men den størrelsen er det IKKE mye av.

Var opp i str 38 en stund når jeg gikk gravid og hadde små barn, men for et par år siden var jeg tilbake i 36/37.
I den perioden hvor jeg gikk ned i benstørrelse gikk jeg opp i vekt.

Gammel 22-08-10, 16:29   #119
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

37.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 18:25   #120
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

39...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.