Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva drikker dere på jobb?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-10, 02:29   #101
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Hva drikker dere på jobb?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og det faktum at jeg jobber er ikke relevant?

Jeg jobber også... (og i 6 timer til framover... )

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dere som sitter endel ved kontorpult....hva drikker dere?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så ikke denne før nå. Jeg sitter nokså lite ved en kontorpult.

......
Tror jeg må sjekke brillene mine, evt med stooor fare for å ta feil bastant påstå at den setninga fra Myrsnipa ikke stod der tidligere...

Hvis det er noen trøst, så står i alle fall kaffekoppen og vannflaska mi ved en kontorpult-sak på vaktrommet, mens jeg løper rundt og passer på syke folk...

Gammel 13-08-10, 02:31   #102
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Kun vann. Av og til te i tillegg til lunsj.

Gammel 13-08-10, 08:13   #103
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe. Myye kaffe.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:04   #104
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg glemte å nevne at varmeovner heller ikke er noen selvfølge i kommunal sektor.

Jeg overså at det stod kontorpult og oversatte det til kateter. Og varmeover. Don't get me started. Det var en kjekk vinter i år, kan man si. Mye ullundertøy og fleece inne. Og te, da. Å skrive på tavla med votter er ikke alltid like lett, liksom.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:09   #105
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg glemte å nevne at varmeovner heller ikke er noen selvfølge i kommunal sektor.

Ikke i staten heller. Jeg var ikke her i vinter, men har hørt rykter om ansatte som satt tullet inn i pledd.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:24   #106
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Om vinteren, særlig i stressede åprsoppgjørstider i januar/febrruar, og i stressede førjulstider med andre store prosjekter går det forøvrig en del instant kakao... men resten av året er det vann.

Gammel 13-08-10, 11:28   #107
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Ikke i staten heller. Jeg var ikke her i vinter, men har hørt rykter om ansatte som satt tullet inn i pledd.

Det er ikke tul engang, det skjer rett som det er hos oss.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:29   #108
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe, vann og te om jeg glimter til med forandring. Brus en sjelden gang i blant.

Gammel 13-08-10, 11:30   #109
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, altså tullet inn som i pakket inn. Ikke at jeg tullet.

Eller misforsto jeg nå at du misforsto meg?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:30   #110
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Vann og kaffe. For mye kaffe og for lite vann.

:skjerpings:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:31   #111
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

vann og kaffe.
Men idag er jeg så sykt trøtt, etter en natt med krupphoste i heimen, og det er fredag, så kanskje jeg skal bevilge meg en pepsi max etter lunsj. Det skjer omtrent aldri.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:31   #112
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Ja, altså tullet inn som i pakket inn. Ikke at jeg tullet.

Eller misforsto jeg nå at du misforsto meg?

Hehe. Nei, ejg tenkte på å tulle inn. Jeg skrev bare at det ikke er tull av noen hos os tuller seg inn. For det kan høres ut som tull, for det er så vanvittig at vi fryser hele vinteren.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 11:35   #113
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Pledd har jeg enda ikke hatt med på jobb (fristet et par ganger). Men ullundertøy er fine greier.
Vi har varmeovner da. eller, sentralvarme, den ble ikke justert så høyt i vinter, faktisk kom det mail om styrevedtak på senket innetemp. Men så flyttet vi lokalisering, til et lokale uten radiatorer, her er varmeovner. Men stort område og en del trekk fra vinduene, så ikke sånn knallvarme likevel nei...

Men ikke sunket så dypt som pledd enda, heldigvis.

Gammel 13-08-10, 11:37   #114
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Kaffe og vann. Noen ganger te.

Gammel 13-08-10, 11:47   #115
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Å være tullet inn i teppe samtidig som man skal gå rundt i klasserommet for å hjelpe blir bare tull. Derfor fungerer lag på lag på lag best. Jeg hadde faktisk mer klær på meg på jobb enn når jeg var ute og lekte med ungene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 12:01   #116
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg drikker vann og kaffe. Og melk til lunsjen.

Gammel 13-08-10, 12:04   #117
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vann, sprudlevann og kaffe, kanskje en kopp te innimellom.

Jeg har programmert hjernen min til å tro at brus er forbudt, og det går fint.

Gammel 13-08-10, 14:14   #118
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ble visst en cola i dag ja ...

Gammel 13-08-10, 14:18   #119
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Dette drikkes: En kopp kaffe på morgenen, et stort krus te i lunsjen, og av og til litt kaffe i tre tiden (oppkvikker før middagsrushet) Jeg er ikke flink til å drikke vann, men når jeg husker det drikker jeg et glass vann i løpet av dagen. Brus eller juce drikker jeg aldri på jobb.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:03   #120
sharon85
Nybegynner

sharon85 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Indiana, USA
sharon85 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vannflaska står alltid der, kaffe noen ganger i løpet av dagen, samt te og nå å da kakao :-)

sharon85 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.