Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 17:12   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Smaken er som baken, og det må være lov å være mindre fornøyd med regn og sur vind hele året uten å vurdere å flytte til Spania.

Vi har da ikke regn og sur vind hele året. Har du glemt de tre månedene med nydelig og kald vinter vi hadde i år? Ikke regn på lange stunder.

Og helt serøst. Om man velger å bo i Norge så vet man at det ikke er sommer 12 MMS i året.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 17:14   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor er det lov å klage på høsten, men ikke på sommeren? (Myggstikk. Varme. Mennesker overalt! )

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 21:51   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Om man velger å bo i Norge så vet man at det ikke er sommer 12 MMS i året.

Jeg har ikke valgt å bo i Norge - jeg sitter tilfeldigvis fast her på berget.

Gammel 02-08-10, 16:32   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, det er IKKE greit. Jeg HATER høst og vinter. Kaldt, mørkt, regn, vind, tonnevis med klær, forkjølelser som avløser hverandre, skyhøye strømregninger, møkk&dritt!

Det skulle vært vår og sommer hele tiden, årstider er oppskrytt og fører ikke til annet enn agurknytt med utallige førstesideoppslag om været dag etter dag. Meteorologene spår sol og varmt vær, neste dag: Meteorologene tok feil, det blir kaldt og jævlig, neste dag: Meteorologene aner finvær til helgen ...

Amen!

Og jeg antar Chanett var i det spøkefulle hjørnet :hyggelig av meg i dag: - men nei, jeg kan dessverre ikke bare røske opp ungene mine og flytte til varmere strøk. Men du verden - den dagen Lillemann er godt etablert på en institusjon for slike som ham, og Storebror lever sitt eget voksenliv - da er det farvel til dette kuldehullet fra november til april.

Gammel 03-08-10, 12:21   #5
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Greit med skole og hverdager. Flott med klart høstvær. Men jeg bli fort lei av regn og blåst slik vi normalt har det om høsten. Det verste er at det blir vinter, som betyr å fryse, fryse dag og natt. Jeg er redd for å dette ned i et svart hull, men har rustet meg med planer for å unngå det.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 18:26   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Nei, det er IKKE greit. Jeg HATER høst og vinter. Kaldt, mørkt, regn, vind, tonnevis med klær, forkjølelser som avløser hverandre, skyhøye strømregninger, møkk&dritt!

Det skulle vært vår og sommer hele tiden, årstider er oppskrytt og fører ikke til annet enn agurknytt med utallige førstesideoppslag om været dag etter dag. Meteorologene spår sol og varmt vær, neste dag: Meteorologene tok feil, det blir kaldt og jævlig, neste dag: Meteorologene aner finvær til helgen ...

Så enig så enig!
Eneste måneden som er ok er desember, og det fordi jeg eeeeelsker juleforberedelser og jula!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 18:28   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er så enig, så enig. Gler meg til pensjonisttilvære i sydligare strøk.

Gammel 02-08-10, 10:55   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det er ikke greit.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:09   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en uke igjen av ferien - skal tas på hytta i midten av August. Jeg har bestillt strålende sol og sommervær den uka, og etter det kan høsten få lov å komme.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:23   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Selvsagt er det ikke greit at det snart er høst. Jeg liker forandringene i naturen og at det blir kjøligere i været, men virkelig hater at det blir kaldere og mørkere. Dessuten nærmer da jul seg.

Gammel 02-08-10, 11:26   #11
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg håper på en fin august og september, med grilling og bading og varme.
Jeg er ikke klar for høsten enda, nei.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:29   #12
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg masse til høsten. Jeg elsker fargene i naturen, pølsegrilling på bål mens det er mørkt ute, turer i skog og mark, stearinlys og varme.
Høsten er min absolutte favorittårstid.

Gammel 02-08-10, 14:20   #13
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Høsten er min absolutte favorittårstid, så ja - det er greit at det snart er høst.
(Ikke minst gleder jeg meg til alle de ekle insektene, som ødelegger ethvert forsøk på å være ute, forsvinner. Mygg, knott, klegg, veps )

Gammel 02-08-10, 15:00   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

For meg er det helt greit at det går mot høst. Jeg liker høsten og vinteren, og gleder meg til skolestart, kakao under pleddet, masse fine farger, første frosten, og etterhvert advent og jul.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:30   #15
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Jeg elsker høsten og ser fram til den i år som i fjor.
Dog føles høsten alltid mer velkommen dersom den kommer etter en varm og solfylt sommer.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:52   #16
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Nei. Jeg venner meg aldri til høsten i Norge. Det er spesielt dette med mørket jeg ikke liker. I år har vi hatt en kald og våt sommer også, og da er jeg ennå mindre klar for høsten.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 17:05   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhhh, nå er jeg så lei av sommer at høst VIRKELIG er velkomment. Dette har vært (og er!) en LANG sesong.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 18:31   #18
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er overhodet ikke greit.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 10:49   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går dro jeg på kino i svart tunika/kjole og støvletter!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:05   #20
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Høst er flott! Nå har de to små begynt i barnehagen igjen, de to store har snart skolestart, Drømmemannen er i gang med å planlegge høstsemesteret på jobben sin, og jeg ser frem til klare høstdager med vakre høstfarger og mørke kvelder med innekos. og så er det ikke så lenge til jul...
Jeg er så glad i årstidene våre, liker forandring. Og så har vi mange fine tradisjoner knyttet til de ulike årstidene.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.