|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste regnkåpa
Grattis! Akkurat den samme har jeg kjøpt meg, bare i mørk lilla. Den er kjempefin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den beste regnkåpaJeg har også samme som Tjorven, i sort. Er kjempefornøyd. Har fått prøvd den i skikkelig plaskevær og den ble ikke klam heller.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Den beste regnkåpaDet må være kombinasjonen av oss to som har sørget for sommerværvarsel denne uka, Tjorven, for jeg har kjøpt meg en Merrell Wakefield. Den er veldig fin, men kanskje bittelitt rettere i snittet enn jeg hadde håpet. :herregud, noen blir jo ALDRI fornøyd:
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
Enig, jeg syns også den kunne vært en tanke mer innsvingt i livet. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med min, og bruker den mye både i regn og vind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den beste regnkåpaFin kåpe, Tjorven. Er det noe for i den?
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Den beste regnkåpaNei. Den har ikke for. De hadde kåper med for også, men jeg ville ha uten. Så kan jeg heller fylle på med varme gensere under hvis det trengs. Jeg har kjøpt stor nok til at det blir plass til det.
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Den beste regnkåpaHvilken størrelse har du, Fjonk? Jeg lurer på om jeg egentlig burde byttet fra XL til L, men da er det vel fare for at den blir for snau over hoftene.
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
Det var mitt problem med den kåpa. Jeg vurderte den i fjor, men endte opp med Danefæ. Jeg synes den var litt vid i midja og trang over hoftene til meg. Og datt mellom M og L i str av den grunn.
![]() |
#10 |
kamerat
|
Hadde du orket å måle den over brystet og over hoftene?
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg falt for denne kåpa fra Tretorn og bestilte den på nettet i rødt. Den sitter perfekt og er bare så fin. Men det er et problem, ermene er så trange (og jeg som bestandig har trodd at det er magen og puppene som er problemet |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Den beste regnkåpaSå hva skal jeg kjøpe? Valget står mellom Merrell Wakefield og Didriksons Thelma, begge som linket til i tråden. Jeg vil ha i svart, og forslag mottas med takk. Jeg kjenner at behovet blir mer og mer prekært nå.
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
Jeg hadde gått for Didriksons, fordi jeg liker passformen bedre. Men jeg kan jo ikek si om du gjør det
![]() |
#15 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Den beste regnkåpaJeg heller i retning Didriksons pga. prisen. Dessuten har jeg sett den IRL, og likte den egentlig. Jeg bestiller nok fra XXL, for sportsbutikken hadde ikke min størrelse inne, og bare i blått.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 27-09-11 kl 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste regnkåpaJeg har kjøpt meg Didrikson Thelma. Den tynne, ikke den vatterte. Jeg er veldig fornøyd med den. Den er kanskje bittelitt lang til meg som er 162 på strømpelesten, men det gjør egentlig ingenting. Jeg har stor byste (G-cup) men str. 38 i denne passet fint. Får fremdeles litt ull under den senere i høst, tenker jeg. De hadde ikke min str. på XXL på nett så jeg kjøpte den i butikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|