|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?
Håndklær blir ikke skitne slik jeg ser det, men jeg vet at etter at jeg har vasket underliv/føtter så er det allikevel mengder med bakterier i området, jeg desinfiserer jo ikke etter vask heller (jeg bruker såpe, men jeg har jo lest av utallige tråder her at svært mange også bare skyller seg nedentil for ikke å forstyrre floraen). Så med dette i mente så klarer jeg bare ikke å bruke håndkleet to ganger. For jeg husker jo ikke akkurat hvor på håndkleet jeg tørket meg nedentil og på føttene (jeg står også på det tilslutt så det er jo innom badegulvet også), så jeg klarer ikke tanken på at neste gang jeg tørker håret/ansiktet så er det med samme område på håndkleet som jeg tørket meg i rompa med sist.
|
|
|
#2 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?Akkurat nå er det vel bare 2-3 ganger pr uke, men så har jeg en diiiiiiger haug med skittent tøy ligendes. Når jeg ikke har eksamen og vaskerommet under oppussing så bør det gå en vask om dagen for at det ikke skal hope seg opp. Vi er 2 voksne og 2 barn. Minsten blir veldig møkkete etter en dag i bhg. Vi andre kan godt bruke tøy et par ganger før vask. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?Vi kjører 5-7 maskiner i uka, tipper jeg. Gjennomsnittlig en om dagen.
|
|
|
#9 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?Sikkert 10. Vi er to voksne og fire barn. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?5 kanskje? Vi er 1 voksen og 2 barn som bor her annakvar veke.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?Er vel over 10 maskiner i uka med "de vanlige tingene". Går vel minst én per dag, og i helgene kan det bli litt ekstra. Da to voksne og tre barn. så kommer det en del ting i tillegg - småting som nesten kjøres alene, spesielt yttertøy av noe slag, sengetøy osv. |
|
|
|
![]() |
|
|