Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini-tips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 19:46   #101
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini-tips!

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Hvor mye kostet den i butikken da? Jeg har også tittet på den, på nett.

Eh, jeg husker ikke helt. 399 for underdelen og 599 eller 699 for overdelen? Jeg tror jeg tenkte sånn uten å regne at den kostet rett under tusenlappen til sammen, men jeg hadde ikke helt konsentrasjonen med meg når jeg så på den (slo egentlig bare i hjel tid mens jeg gikk og gruet meg til noe jeg skulle).

Gammel 25-05-10, 20:02   #102
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå ser jeg at du har funnet det du ville ha. Deler allikevel bilder av denne bikinien fra Fantasie. Veldig fornøyd med den. Stor brettbar kant på trusa, noe som jeg håper tar fokuset bittelitt fra den lite lekre magen.

Irma, kan jeg spørre hvordan du tenkte ifb med størrelse? Jeg bruker jo *kremt* Sloggi Maxi og bruker M der, men bør jeg kanskje ta i og bestille L i truse? Og harmonerer størrelsene med de Bravissimo bruker?

Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:19   #103
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Irma, kan jeg spørre hvordan du tenkte ifb med størrelse? Jeg bruker jo *kremt* Sloggi Maxi og bruker M der, men bør jeg kanskje ta i og bestille L i truse? Og harmonerer størrelsene med de Bravissimo bruker?

Jeg er helt i villrede når det kommer til størrelser, både fordi jeg aldri har kjøpt undertøy av disse typene før - men også fordi jeg har gått ned litt i vekt og er litt usikker på hvilken størrelse jeg egentlig tilhører. Men hvis jeg skal tippe vilt så vil jeg si at det er ganske normale størrelser. Jeg kjøpte en størrelse større enn det den butikkansatte anbefalte, rett og slett fordi jeg syntes bretten da av en eller annen grunn så bredere og mer "blikkfang" ut.

Sist redigert av Irma : 25-05-10 kl 21:41.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 22:36   #104
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte også en størrelse større i bukse enn det Damen anbefalte, fordi jeg hater at det bulker seg mer enn nødvendig. Damen var redd for at jeg skulle vise stumpen i vannet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 17:06   #105
Albertine
Passiv

Standard

Jeg knep øynene sammen og bestilte følgende på figleaves.com:

Jeg tok en råsjanse og bestilte samme størrelse som jeg bruker i Bravissimo-BH, og flesket til med en størrelse større enn vanlig i truse. Skal da ikke bade jeg, så jeg trenger ikke være redd for å vise stumpen.

Irma, takk for hjelpsom prikk.

Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 20:53   #106
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg knep øynene sammen og bestilte følgende på figleaves.com:

Jeg tok en råsjanse og bestilte samme størrelse som jeg bruker i Bravissimo-BH, og flesket til med en størrelse større enn vanlig i truse. Skal da ikke bade jeg, så jeg trenger ikke være redd for å vise stumpen.

Irma, takk for hjelpsom prikk.

Det blir nok bra!

Jeg er utrolig spent på trusa jeg og.. men jeg vil uansett gå lite i truse og topp bare tror jeg. Jeg bestilte også samme str i bikin som jeg har i bh.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 21:04   #107
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var lekker Albertine! Håper du blir fornøyd.

Gammel 27-05-10, 22:07   #108
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle bikiniene her er lekre. Jeg mistenker at det også har noe med modellene å gjøre. Men bikini skal det bli, uansett kropp.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 19:35   #109
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp kjøpt denne:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 20:58   #110
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har nettopp kjøpt denne:

Søt!

Gammel 31-05-10, 12:17   #111
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den satt ikke så verst på, det er det viktiste. Jeg tenkte meg på She eller noe, men dette ble jo litt billigere. (Kapp Ahl).

Gammel 07-06-10, 22:06   #112
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Den var fin, Karamell!

Jeg får sånn hodepine av bikini med knute i nakken.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 15:02   #113
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg også, ihvertfall av halternecktopper, men jeg har en bikini fra før som jeg fikser. Håper denne går bra også.

Gammel 14-06-10, 17:04   #114
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har fått bikini, og den passer!

Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 21:43   #115
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av albertine, her.

jeg har fått bikini, og den passer!

Herlig!

Gammel 16-06-10, 17:37   #116
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Bare et lite tillegg til tidligere info om fantasiebikinien jeg kjøpte. Jeg fikk prøvd ut bikinien i ferien, jeg burde ha hørt på selgeren som mente at jeg skulle ta en størrelse mindre. Den falt nesten av i vannet. Men den sitter penere på utenfor vannet da, synes jeg.

Gammel 22-06-10, 15:25   #117
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Da ble denne min i dag:

Den har en sånn flerfarget kant nederst også. Kjøpte trusa på dette bildet:

Totalpris rundt 900,-

Gammel 22-06-10, 15:35   #118
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Nå når jeg googlet etter bilder av bikinien, så fant jeg en dansk nettside med masse Freya! Og her var det visst litt salg også:
http://www.lace.dk/catalog?on_offer=...odity_offset=1

Gammel 25-06-10, 17:33   #119
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg fikk denne i dag, og den satt fint!

Men lite vits i å bestille topp og truse hver for seg (Ebay) for å slippe toll, når personen som sender det sender det sammen, og jeg må betale toll. Jaja.

Gammel 25-06-10, 18:05   #120
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg fikk denne i dag, og den satt fint!

Men lite vits i å bestille topp og truse hver for seg (Ebay) for å slippe toll, når personen som sender det sender det sammen, og jeg må betale toll. Jaja.

Den er kjempefin! Hvilket merke er det? Jeg tror jeg hadde en sånn, som jeg elsket. Jeg var utrolig lei meg da jeg klarte å rive hull i trusa, da jeg hektet meg borti en spiker.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.