![]() |
#101 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bikini-tips!
Eh, jeg husker ikke helt. 399 for underdelen og 599 eller 699 for overdelen? Jeg tror jeg tenkte sånn uten å regne at den kostet rett under tusenlappen til sammen, men jeg hadde ikke helt konsentrasjonen med meg når jeg så på den (slo egentlig bare i hjel tid mens jeg gikk og gruet meg til noe jeg skulle).
![]() |
#102 |
Passiv
|
Irma, kan jeg spørre hvordan du tenkte ifb med størrelse? Jeg bruker jo *kremt* Sloggi Maxi og bruker M der, men bør jeg kanskje ta i og bestille L i truse? Og harmonerer størrelsene med de Bravissimo bruker? |
![]() |
![]() |
#103 |
Ekvilist
|
Jeg er helt i villrede når det kommer til størrelser, både fordi jeg aldri har kjøpt undertøy av disse typene før - men også fordi jeg har gått ned litt i vekt og er litt usikker på hvilken størrelse jeg egentlig tilhører. Men hvis jeg skal tippe vilt så vil jeg si at det er ganske normale størrelser. Jeg kjøpte en størrelse større enn det den butikkansatte anbefalte, rett og slett fordi jeg syntes bretten da av en eller annen grunn så bredere og mer "blikkfang" ut.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 25-05-10 kl 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bikini-tips!Jeg kjøpte også en størrelse større i bukse enn det Damen anbefalte, fordi jeg hater at det bulker seg mer enn nødvendig. Damen var redd for at jeg skulle vise stumpen i vannet.
![]() |
#105 |
Passiv
|
![]() Sv: Bikini-tips!Jeg knep øynene sammen og bestilte følgende på figleaves.com: |
![]() |
![]() |
#106 |
Erfaren nok
|
Det blir nok bra!
![]() |
#108 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bikini-tips!Alle bikiniene her er lekre. Jeg mistenker at det også har noe med modellene å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bikini-tips!Den satt ikke så verst på, det er det viktiste.
![]() |
#113 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bikini-tips!Jeg også, ihvertfall av halternecktopper, men jeg har en bikini fra før som jeg fikser. Håper denne går bra også.
![]() |
#114 |
Passiv
|
![]() Sv: Bikini-tips!Jeg har fått bikini, og den passer! |
![]() |
![]() |
#116 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Bikini-tips!Bare et lite tillegg til tidligere info om fantasiebikinien jeg kjøpte. Jeg fikk prøvd ut bikinien i ferien, jeg burde ha hørt på selgeren som mente at jeg skulle ta en størrelse mindre. Den falt nesten av i vannet. Men den sitter penere på utenfor vannet da, synes jeg.
![]() |
#117 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Bikini-tips!Da ble denne min i dag:
![]() |
#118 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Bikini-tips!Nå når jeg googlet etter bilder av bikinien, så fant jeg en dansk nettside med masse Freya! Og her var det visst litt salg også:
![]() |
#119 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bikini-tips!Jeg fikk denne i dag, og den satt fint!
![]() |
#120 |
tankefull
|
Den er kjempefin! Hvilket merke er det? Jeg tror jeg hadde en sånn, som jeg elsket. Jeg var utrolig lei meg da jeg klarte å rive hull i trusa, da jeg hektet meg borti en spiker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|