|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Kvinnekamp på Facebook?
Humoristiske motstatuser til copy/paste statuser (sånn som Kitty lagde her) ville jeg på ingen måte tatt ille opp nei. Det er bare morsomt, for det blir ikke personlig på den måten.
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Kvinnekamp på Facebook?Jeg kjenner at jeg er litt fristet til å opprette (evt. melde meg inn i) grupper Hvis du ikke er interessert i å lese om den kjedelige hverdagen min så skjul meg da, for pokker'n! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kvinnekamp på Facebook?Folks trang til å sette andre på plass? Fordi man er uenig med dem (som er det rødprikker betyr)? Oh, come on. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Hun mener vel akkurat det motsatte? At her er stor uenighet og ulike syn, slik jeg leser henne.
|
|
|
|
#5 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neida, men irl er det sjelden folk henger ved ulikheter og forsøker å finne ut av de, de hopper heller over på andre temaer eller går sin vei. Her på FP holder folk fast ved motsetningene til de finner ut mer om de, de gir seg ikke. Jeg har ikke mange venner som liker å snakke om ting på den måten som kreves for å skjønne hva som ligger bak utsagn, det blir heller slik at man konstanterer at vi mener ulikt enn at vi finner ut hvorfor. Her fortsetter ulikhetene så lenge at det kommer tydeligere fram hva de bunner i.
|
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Det geniale med FP.
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinnekamp på Facebook?Jeg syns Facebook er stas, jeg.
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Kvinnekamp på Facebook?Konto - rediger venner - så viser du alle venner hvis det ikke kommer opp, så kan du bare Xe de bort. Enkeltpenkelt.
|
|
|
#12 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#13 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#14 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Eller denne...
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|