Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinnekamp på Facebook?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 22:41   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Greia med den statusen som 007 skriver er at den er kopiert, derfor skjønner jeg ikke at noen kan bli sure for en motstatus. Tar man ikke fb vel seriøst da?

Humoristiske motstatuser til copy/paste statuser (sånn som Kitty lagde her) ville jeg på ingen måte tatt ille opp nei. Det er bare morsomt, for det blir ikke personlig på den måten.

Og for the record - jeg er fullstendig klar over at jeg blir sett på som en humørløs kjiping når det gjelder slike saker. Samma greia med min holdning til rødprikking. Men det får stå sin prøve, for jeg er allergisk mot folks trang til å sette andre på plass. Det er noe jeg synes er humørløst.

Gammel 01-05-10, 22:47   #2
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg er litt fristet til å opprette (evt. melde meg inn i) grupper Hvis du ikke er interessert i å lese om den kjedelige hverdagen min så skjul meg da, for pokker'n!

Noe av poenget med FB er jo at folk oppdaterer statusfeltene sine (sånn at man får kommentert dem). Og en status som den i HI hadde garantert fått en eller annen tilbakemelding fra meg. Det er jo det som er gøy med FB. Mennesker jeg ikke er interessert i å lese statusen til skjuler eller sletter jeg bare. :enkel:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:48   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folks trang til å sette andre på plass? Fordi man er uenig med dem (som er det rødprikker betyr)? Oh, come on.

ullmor: Det overasker meg at du ikke har opplevd store ulikheter i både forståelse og syn på ting her på FP? Mener du at alle er like og stort sett mener det samme?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:50   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

ullmor: Det overasker meg at du ikke har opplevd store ulikheter i både forståelse og syn på ting her på FP? Mener du at alle er like og stort sett mener det samme?

Hun mener vel akkurat det motsatte? At her er stor uenighet og ulike syn, slik jeg leser henne.

Gammel 01-05-10, 22:56   #5
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Neida, men irl er det sjelden folk henger ved ulikheter og forsøker å finne ut av de, de hopper heller over på andre temaer eller går sin vei. Her på FP holder folk fast ved motsetningene til de finner ut mer om de, de gir seg ikke. Jeg har ikke mange venner som liker å snakke om ting på den måten som kreves for å skjønne hva som ligger bak utsagn, det blir heller slik at man konstanterer at vi mener ulikt enn at vi finner ut hvorfor. Her fortsetter ulikhetene så lenge at det kommer tydeligere fram hva de bunner i.

Gammel 01-05-10, 22:58   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Her fortsetter ulikhetene så lenge at det kommer tydeligere fram hva de bunner i.

Det geniale med FP.

Gammel 01-05-10, 23:06   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns Facebook er stas, jeg.

Lar meg sjelden irritere eller provosere. :zen:

Gammel 02-05-10, 00:04   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang fjesboka. Hvordan fjerner man venner man allerede har bekreftet? :angrer:

Gammel 02-05-10, 00:06   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Konto - rediger venner - så viser du alle venner hvis det ikke kommer opp, så kan du bare Xe de bort. Enkeltpenkelt.

Gammel 02-05-10, 00:07   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjekt å vite. Takk Elise.

Gammel 02-05-10, 00:17   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da var det gjort. Danke.

Gammel 01-05-10, 00:28   #12
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg synes slike statuser er skrekkelig teite, og det forundrer meg stadig at folk gidder å kopiere slikt patetisk fjas.

Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 14:11   #13
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 01:10   #14
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Slikt kunne jeg funnet på å poste i ren protest.

Eller denne...
Denne så jeg på mannens FB-profil en gang. Dessverre tror jeg ikke alle oppfattet ironien.

Sitat:

Dersom du syns du er deg selv nærest, og om du er din egen beste venn, og har du lett for å bli glad i ditt eget nærvær så kopier opp denne meldingssnutt, send den til familie og venner og andres venner og la hele verden forstå hvor godt du har det med deg selv. Jeg er helt perfekt og den eneste som alltid er nær.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.