|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Tja. Ganske lik Fruktflua, tror jeg. Dette blir meeeeeget kortvarig, så kjappa på med å fortelle meg om jeg er en slags frukt eller en pyntegjenstand.
You don't have to be black to sing the blues From what I gather all you got to be is blue (Joan Baez) Sist redigert av Claire : 30-04-10 kl 15:09. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?
|
|
|
#104 |
|
Sviiisj!!
|
Da er du kanskje en vase? En høy, slank timeglass-pære? Ah, det hørtes vakkert ut, i grunnen.
|
|
|
#105 |
|
_Kine på nybaktmamma
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
![]() ![]() |
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Alt for lav og alt for tynn og alltid hatt komplekser for det..
|
|
|
|
#106 |
|
Passiv
|
Timeglass eller pære, vil jeg tippe. Du må se på skuldrene dine i forhold til hoftene. Er de like brede så er du sannsynligvis timeglass. Er hoftene signifikant bredere så er du antagelig pære. Utfra det du sier om smale skuldre og rund rompe så vil jeg kanskje tippe pære. Du kan også være timeglass med litt pæretendenser. Er ikke sikkert at klesråd for pærer er det beste da, kanskje du bør kle deg som et timeglass. |
|
|
|
#107 |
|
Sperret
Hvor: Down by the water
Få se på deg, da. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Sær og kresen
Legger det ut igjen en liten stund. Puppene ser større ut enn de er i den kjolen.
|
|
|
#109 |
|
Sperret
Hvor: Down by the water
Takk for titten. Du er snasen -uansett hva fasongen din kalles. Hvis jeg ligner litt på deg fasongmessig, så er jeg glad for det. Men jeg tror du er litt spedere enn meg. Hvor høy er du? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Sær og kresen
1, 72. Og du?
|
|
|
#112 |
|
Sær og kresen
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Antar at jeg lander på et slags timeglass. Men overhodet ikke av den yppige, frapperende 50-tallstypen da.
|
|
|
#113 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Jeg tok testen til gok jeg, og fikk beskjed om at jeg var en Cone, dvs bredere oppe enn nede (jeg har brede skuldre men er "relativt" slank). Klærne han foreslo til min kroppstype tror jeg at jeg har endel av i skapet allerede, det var interessant å se at jeg antagelig har klart å finne klær som kler meg uten at jeg tenker på meg selv som særlig motebevisst. Godt å bli "voksen" tenker jeg, tror det handler om erfaring med hva man kler og ikke kler. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Et langt og slankt eple...
|
|
|
|
#115 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Jeg aner ikke hva slags kroppsfasong jeg har. Jeg er i alle fall bredskuldret, smal under bysten, lite midje, hoftebeina sitter alt for høyt, men hoftene er ikke spesielt brede. Hva blir sånt da? |
|
|
|
|
|
#116 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Jeg aner ikke hvilken kroppsfasong jeg har, men ut fra bildene til Elinblu så tror jeg at min fasong ligner på hennes |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Heller mot eple |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?Hm, den lignet litt på meg, i grunn, mage og det hele.
|
|
|
#120 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?I am a classic cone, har slike tester fortalt meg tidligere. Eller en kroneis om du vil. V - form.
|
![]() |
|
|