Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 00:19   #101
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Mannen min ringte meg en dag da jeg var på vei hjem fra jobben for å fortelle at han hadde fått et godt tilbud på en favn med ved. Kjempefint og så videre og bla bla bla. Da vi la på, kjørte jeg videre mens jeg tenkte: Det var jamen fint, for ved vokser jo ikke på trær.

Ubetalelig!

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 00:31   #102
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg kom på en gang da min mann og jeg hadde vært på mc Donalds og spist. På vei ut så stopper vi og ser ut som de spørsmålstegnene da dørene ikke åpner seg. Jeg tror vi stod og så dumt på dørene i mins et halvt minutt før det gikk opp for oss at det ikke var skyvedører, men dører som man fysisk måtte åpne selv.
Og selvfølgelig var det andre som hadde lagt merke til dette og fikk seg en god latter på vår bekostning.

Gammel 30-01-07, 00:43   #103
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Ubetalelig!

Sue: Det er mange som tar feil av disse byene. . Selv tv2, som pleier etter (eller før) værmeldingen å ha et bilde av hvordan det har sett ut på et bestemt sted i Norge den dagen. Måtte glise høyt da de så fint hadde et bilde av Kongsberg festning.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 00:47   #104
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg kom på en gang da min mann og jeg hadde vært på mc Donalds og spist. På vei ut så stopper vi og ser ut som de spørsmålstegnene da dørene ikke åpner seg. Jeg tror vi stod og så dumt på dørene i mins et halvt minutt før det gikk opp for oss at det ikke var skyvedører, men dører som man fysisk måtte åpne selv.
Og selvfølgelig var det andre som hadde lagt merke til dette og fikk seg en god latter på vår bekostning.

Gammel 30-01-07, 09:00   #105
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jammen det er jo liksom det som er poenget! Ketchup OG catch up!

Ja, jeg vet jo det, da. Men jeg fikk aldri med meg catch up-delen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 09:06   #106
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden er jammen god underholdning i morgentimene!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 10:08   #107
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

For en gjeng med herlige blondiner!
Jeg er nok ganske innimellom jeg også, kommer bare ikke på noen episoder akkurat nå.
Derimot husker jeg veldig godt da mannen min stod utenfor inngangsdøra til huset og trykket og trykket på knappen på bilnøkkelen og ikke skjønte hvorfor ikke døra gikk opp...

Gammel 30-01-07, 12:38   #108
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

For en gjeng med herlige blondiner!
Jeg er nok ganske innimellom jeg også, kommer bare ikke på noen episoder akkurat nå.
Derimot husker jeg veldig godt da mannen min stod utenfor inngangsdøra til huset og trykket og trykket på knappen på bilnøkkelen og ikke skjønte hvorfor ikke døra gikk opp...

Er det mulig?!?

Gammel 30-01-07, 18:35   #109
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guri som jeg ler av denne tråden!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 20:47   #110
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig mye bra her - jeg ler av dere alle sammen.

Jeg har visst en til, jeg...

Dette skjedde for litt over en uke siden, da jentene og jeg reiste til varmere himmelstrøk. Jeg hadde pakket en koffert og en bag. Da jeg skulle åpne bagen sent på kvelden for å finne fram litt ting til minisnuppa, var den full av hvitt pulver. Herregud, tenkte jeg, hva i all verden var dette? Er det noen som har smuglet narkotika i min bag og hvordan i helv... har de fått til det? Det tok et par minutter før det gikk opp for meg hva det var.
Da vi skulle reise hadde jeg satt fram en åpnet MME på kjøkkenbenken - dvs posen inni var åpen, men jeg hadde lukket lokket. Da jeg lettere stresset pakket alt ned på kvelden hadde jeg glemt å lukke innerposen i samme slengen.
Det var slettes ikke festlig å vaske alt oppi bagen, men jeg måtte le av meg selv også, for dette bare føyer seg inn i rekken av teite ting jeg gjør.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 15:59   #111
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp nå kom jeg på noe skikkelig flaut.

Én gang trodde jeg at to forskjellige personer var en og samme. De jobbet på samme bensinstasjon og jeg var innom der hver dag i en periode. Det gikk opp for meg at de var to forskjellige da jeg så at de hadde forskjellige biler...

Den andre gangen var det omvendt. Jeg traff en kjenning jeg ikke hadde snakket med på flere måneder. Vi sa takk for sist og snakket om løst og fast. Dagen etter traff jeg ham igjen, men da trodde jeg han var en annen som jeg også ikke hadde sett på lenge. Jeg var kjempeglad for å se ham og stakkaren ble lettere forvirret da jeg klemte på ham, sa takk for sist og lurte på hvordan han hadde det...

Gammel 15-02-07, 00:34   #112
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Kom på en til.

Jeg skulle ha min testkjøring da jeg dreiv og tok førerkortet. Nervøs som jeg var, var jeg livredd for å gjøre noe feil, og prøvde å være veldig observant. Da jeg til min forskrekkelse legger merke til at jeg hadde glemt å slå på blinklyset da jeg var på vei inn i et kryss, begynner jeg å lage blinklyslyder med munnen min i stedet for å slå blinklyset på. Lurer egentlig på hva sensoren tenkte.
Så ikke helt humoren i det, før jeg fortalte det til venninnene mine etterpå, og de nesten ikke klarte å stå oppreist av latter. Blir ofte minnet på det, kan du si.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 00:48   #113
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsom tråd! Jeg er en sosekopp, såpass at jeg ikke kan komme på noen festlige historier. De finnes sikkert.

Jeg husker imidlertid godt at jeg skulle låse ytterdøra hjemme en gang. Var fly forbanna, hadde dårlig tid - og kunne IKKE finne husnøkkelen. Jeg klarte å ta nøkkelen (ja, nøkkelen jeg skulle låse døra med) i den ene hånda, for så å kjenne i jakkelomma med den andre. Deretter puttet jeg nøkkelen tilbake i den første hånda og rotet i sekken og i den andre jakkelomma. Som dere skjønner: jeg hadde nøkkelen jeg lette etter i hånda hele tiden.

Gammel 15-02-07, 01:02   #114
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eh.

Drakk en halvflaske Sanasol i halvsøvne midt på natten for noen uker siden.
Våknet dagen etter med mildt sagt gassdannelser i magen. Eller "vind" som bestemor ville sagt. Anyway. Jeg måtte virkelig gå igjennom hva jeg hadde spist dagen før siden jeg ikke kunne huske at jeg hadde spist noe som tilsa at jeg skulle bli SÅ oppblåst.
Så kom jeg på den gode juicen jeg hadde drukket på natten. Husker jeg tenkte at det var så lite igjen at jeg likegjerne kunne drikke av flasken og tømme den. Innmari god var den og... Sjekket om det var noe Sanasol igjen i kjøleskapet, men det var det ikke. Til mitt forsvar så var juicekartongen svart også.

Moralen her: Man får innmari vondt i magen av en halvflaske Sanasol.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 01:11   #115
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Moralen her: Man får innmari vondt i magen av en halvflaske Sanasol.

Gammel 15-02-07, 01:29   #116
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gikk en stund før jeg skjønte at Ring Medisinske Senter er ikke en oppfordring

Gammel 15-02-07, 02:21   #117
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Du er ikke alene.

Dessuten var jeg godt voksen før jeg omsider skjønte vitsen om de tomatene som går over veien ("come on, catch up!"). Jeg syns "come on, ketchup" var like morsomt, jeg.

Herregud, denne skjønte jeg NÅ!! Er det sant? Er det ikke bare ketchup?

Gammel 15-02-07, 03:48   #118
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke akkurat ukens denne da men.
Jeg ble ganske flau en gang jeg og mannen var på Jordbærplukking da vi var unge, vi lå i telt på gården der vi plukket jordbær., etter en lang dag med plukking så var jeg kjempe sliten, og trodde det bare var meg og mannen der, da jeg snur meg rundt henger armene rundt halsen på den bak meg og sier, kom da så går vi å legger oss, Ja det kan vi jo gjøre var svaret, først da ser jeg opp og der sto kjærringa på gården, Er litt usikker på om jeg hadde kysset henne også.

Gammel 15-02-07, 04:44   #119
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk tråd!

Mitt bidrag denne uken:
http://www.foreldreportalen.no/forum...844#post238844

Gammel 15-02-07, 10:20   #120
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallbra damer!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.