|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: HusprosjektSkal si dere står på - kjempefint, blir det! |
![]() |
![]() |
#2 |
både her og der
|
![]() Sv: HusprosjektDet blir virkelig kjempestilig! Jeg trodde et øyeblikk at det var panel, men jeg ser jo at det er tapet nå. Skjønner at vi kanskje må gjøre noe med doen vår fra '69.
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husprosjekt
Mannen har tatt ferie nå. Da kan han bruke dagene mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: HusprosjektOioi, for et prosjekt å bo i. Men det blir veldig bra til slutt!
![]() |
#5 |
Pauset
Ja det var en periode i vår/sommer der jeg følte meg veldig nedenfor og så liksom ikke slutten på noe. Ting tok lang tid når man jobber ved siden av, og bare hagen er et gedigent kapittel for seg selv. MEN når noe blir bra, og man ser at ting går framover, så blir ting litt lysere. Ferie er deilig sånn sett. Mer tid til det vi har å gjøre. Vi har bestemt oss for å ha samme tapet på en vegg i lillestua, og alt det andre hvitt. I tillegg legger vi også laminat i hele stua. Flisene ryker ja. Når jeg får ei stue å pynte i, så tror jeg også at jeg blir mer blid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: HusprosjektHøres veldig bra ut. Det er godt når man ser resultater av slitet.
![]() |
#7 |
Pauset
Ja bortsett fra å passe unger og si "åssen det skal være", så har jeg ikke så mye annet å gjøre enn å ta bilder og file negler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: HusprosjektFor en jobb! Men det blir fint. Jeg liker smaken deres.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HusprosjektSåå fint det blir, flink mann du har
![]() |
#10 |
Permakulturell
|
![]() Sv: HusprosjektSå fint det blir!
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: HusprosjektKjempefint! Det er kjekt å ha handy menn altså.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: HusprosjektDet er nok bra å ha delmål, Dronningen! Her har mannen pesa skikkelig på for å få mesteparten ferdig hos oss før innflyttingen. Nå har vi jo hatt huset i 2,5 mnd og pusset opp 2 hele etasjer, så det begynner å komme seg. Vi mangler kun loftsstua etter at vi flytter i morgen, og mannen nekter å ta noe opp der før han har fått isolert ferdig og vi får malt og lagt gulv der. Regner med å være ferdig om en måned, men da har vi som sagt ikke bodd oppi det, og det hjelper.
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HusprosjektDette blir kjempefint! Elsker oppussingstråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, vi har flytta en god del ting i dag og resten går i morgen og første natta i nytt hus blir i morgen.
![]() |
#15 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HusprosjektSå spennende! Ja, du må lage en egen tråd. Skal følge med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: HusprosjektJeg er sååå klar for flere bilder snart!
![]() |
#17 |
Pauset
![]() Sv: HusprosjektHar ikke fått knipsa noe mer nå. Er i hovedsak listing av gangen som er tatt etter ferien, og han er nøye og har akryl i spiker/skruehull og maler over. Men nå er alt ferdig der. Han begynte å vaske huset utvendig i går, og skal ta resten i dag. Selv om stua står og "maser" om å bli tatt, så må han male huset mens det er vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
![]() Sv: HusprosjektEndelig noen bilder herfra. Doet er ferdig, og gangen likeså. Mangler bare å få skjært til og montert på skapet på do, pga. rørene som er der. Men det er bare en liten ting i forhold til resten. Sist redigert av Dronningen : 16-08-11 kl 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: HusprosjektSå flinke dere er, det blir skikkelig flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
|