Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 20:13   #101
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener du at det er aC som er sjefsneket?

/

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 20:13   #102
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var jo så få mennesker da vet du, at det ble ikke noe ledig før i 300 eKr.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 20:20   #103
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Det siser jo at alle har en sjette sans, men man fornekter den. Det har hverfall jeg hørt.

Jeg har opplevd å "se" ting, rett og slett fordi jeg drømmer veldig fort (les litt om søvnmønster og hjernebølger). Jeg drømmer altså i det jeg dupper litt, våkner litt og tenker litt, sover litt igjen osv.
Virkeligheten kan bli RIMELIG forvrengt når den består av kanskje 30 % drømmer, og resten bevisste tanker for å si det sånn, men jeg mener ikke at jeg ser spøkelser for det. Det er min egen fantasi, rett og slett. Jeg har hørt om folk som tror de blir bortført av romvesner og lignende, og de tror jeg opplever nettopp dette. (At de drømmer altså).

Det å forutse ting kan alle til en viss grad. Tilfeldigheter, erfaring og det at man leser subtile singaler ubevisst, spiller inn. Men klart, ALT kan ikke forklares. Det vil jeg aldri påstå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 20:21   #104
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Det var jo så få mennesker da vet du, at det ble ikke noe ledig før i 300 eKr.

Hmm, ikke så logisk det vel? Jeg mener folketallet i verden øker jo for hver dag. Da burde det jo vært noe ledig for deg, eller er det slik at det ikke var noe spenenden. Blir det litt som når man leter etter jobb?

Gammel 12-01-10, 20:32   #105
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, ikke så logisk det vel? Jeg mener folketallet i verden øker jo for hver dag. Da burde det jo vært noe ledig for deg, eller er det slik at det ikke var noe spenenden. Blir det litt som når man leter etter jobb?

Det var jo bare noen hundre tusen mennesker rundt år null, og det var laange køer for å bli gjenfødt. Du kan ikke tro den smiskingen som måtte til for å få en ny sjanse. Jeg måtte ligge meg til den stillingen som bonde i norditalia og den var jo så kjedelig at jeg kunne hoppet over den og hele mørketida og heller ventet til renessansen egentlig.

(Det må da være noe sånt de som tror på reinkarnasjon snakker seg imellom? )

Gammel 12-01-10, 20:41   #106
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Det var jo bare noen hundre tusen mennesker rundt år null, og det var laange køer for å bli gjenfødt. Du kan ikke tro den smiskingen som måtte til for å få en ny sjanse. Jeg måtte ligge meg til den stillingen som bonde i norditalia og den var jo så kjedelig at jeg kunne hoppet over den og hele mørketida og heller ventet til renessansen egentlig.

De tror vel på at man kan bli gjenfødt som dyr også. Det var ikke et alternativ for deg?

Lurer veldig på hvordan du klarer og undeholde deg i så mange år.

Gammel 12-01-10, 20:46   #107
Slettet bruker
Passiv

Standard

De tror vel på at man kan bli gjenfødt som dyr også. Det var ikke et alternativ for deg?

Lurer veldig på hvordan du klarer og undeholde deg i så mange år.

Det lurer ikke jeg på.

Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 20:53   #108
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, slijemoren, er du en Troende? Eller Undrende? Eller hva er du egentlig?

Jeg har hatt særdeles spennende tidligere inkarnasjoner og kan bekrefte at det Divines healer sa helt klart stemmer. Men jeg kan dessverre ikke fortelle hva jeg har vært. Annet enn at jeg hadde en finger med i spillet da de kristne ble brent i Roma, at jeg har hatt åtte koner og tatt livet av en del av dem. Og at jeg holdt i pennen da den amerikanske konstitusjonen ble skrevet.

Det er derfor den nåværende inkarnasjonen min lever så kjedelig. For å veie opp for all den maskuline spenningen i tidligere liv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 20:59   #109
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har hatt særdeles spennende tidligere inkarnasjoner og kan bekrefte at det Divines healer sa helt klart stemmer. Men jeg kan dessverre ikke fortelle hva jeg har vært. Annet enn at jeg hadde en finger med i spillet da de kristne ble brent i Roma, at jeg har hatt åtte koner og tatt livet av en del av dem. Og at jeg holdt i pennen da den amerikanske konstitusjonen ble skrevet.

For ikke å snakke om den gangen du var gresk gudinne.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 21:00   #110
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Øh, slijemoren, er du en Troende? Eller Undrende? Eller hva er du egentlig?

Det er derfor den nåværende inkarnasjonen min lever så kjedelig. For å veie opp for all den maskuline spenningen i tidligere liv.

Når det kommer til inkarnasjoner er jeg veldig undrende. Men mye av det alternative tror jeg på.Jeg tror det er mye vi mennsker ikke har evner til og sette oss inni. Og tenker litt på at Platons hulelignelse, når jeg høre om slike alternativer eller overnaturlige ting.

Gammel 12-01-10, 21:01   #111
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det er jo nå.

Har jeg hørt.

Gammel 12-01-10, 21:03   #112
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

At jeg kunne glemme det.

Tatt i betraktning at befolkningstallet bare stiger, hvor tror dere egentlig vi kommer fra alle sammen? Er vi flyktninger fra en fremmed planet, langt borte, som gikk i oppløsning grunnen ekstrem soleksponering? Eller er det andre forklaringer på hvor alle disse menneskene kommer fra? Eller er det faktisk slik at en del av oss er :gjisp: sjelløse?

Gammel 12-01-10, 21:03   #113
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

I følge boka så gjør man IKKE det.

"The way you make mee feel"

Sist redigert av Siw : 12-01-10 kl 21:13.
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 21:06   #114
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

I følge boka så gjør men IKKE det.

Er dette Boka som i Bibelen eller er det fremdeles lov å anta at det finnes flere bøker som kan ha ulikt innhold?

Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 21:06   #115
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er jo nå.

Har jeg hørt.

Neinei, du har misforstått. Nå er jeg Mette-Marit. Men det er hemmelig, altså. Gresk gudinne var jeg ca. 1500 f.kr.

Gammel 12-01-10, 21:13   #116
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Er dette Boka som i Bibelen eller er det fremdeles lov å anta at det finnes flere bøker som kan ha ulikt innhold?

nope

Gammel 12-01-10, 21:14   #117
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

I følge boka så gjør men IKKE det.

Hvilke bok er det da? Så Buddhisene eller hinduistene tror ikke på at man kan bli til dyr? Bare mennesker?

Gammel 12-01-10, 21:18   #118
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bibelen er faktisk ikke en bok, men et bibliotek. Som består av 66 skrifter. Det lærte jeg på forelsening i går

Har aldri vist det før.

Gammel 12-01-10, 21:25   #119
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Hvilke bok er det da? Så Buddhisene eller hinduistene tror ikke på at man kan bli til dyr? Bare mennesker?

Livsnøkkelen skrevet av Elain Waage. I gjennom kanalisering.
Den boka ligner ikke mye på det som står i bibelen.

Gammel 12-01-10, 21:41   #120
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kommer inn litt på tampen her men må innrømme at jeg syns det er skummelt, som i spøkelsesskummelt -for det er jo forskjell på det ..., at Esme har torturet noen bare for gøy ...

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.