|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Barnevakt på nyttårsaften? | |||
Nei, aldri. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
171 | 82,21% |
Ja, alltid. |
2 | 0,96% |
Det har skjedd |
29 | 13,94% |
Annet.... |
6 | 2,88% |
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Har aldri spurt om det gitt, det er en familie dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Nei vi feirer som regel jul hjemme hos oss selv, og ingen barnevakter her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Jepp. Da endte jeg opp som barnevakt på nyttårsaften.
![]() |
![]() |
#104 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Vi har aldri hatt barnevakt på nyttårsaften, men jeg ser ikke bort i fra at vi kunne hatt det, om vi var bedt bort.
![]() |
#105 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Ikke barnevakter på nyttårsaften, nei. Ungene gleder seg jo sånn til den kvelden! En fest kan man tå ellers i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Kunne egentlig ikke falle meg inn å ha barnevakt nyttårsaften nei. Vi vil jo feire med ungene
![]() |
#107 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Uff da, Leiliane. God bedring til storesøster! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Jeg har en far som alltid har huset fullt av barnebarn på nyttårsaften, men aldri vår datter. Ikke at det er noe alternativ for oss heller,, jeg kunne ikke tenke meg å gå glipp av denne kvelden og å få ta del i hennes glede over raketter og stjerneskudd og kose oss sammen hele kvelden, så såånn sett burde det jo i teorien vært mulig, men det er det altså ikke.
![]() |
#109 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Det har aldri vært aktuelt med barnevakt på nyttårsaften, for da har vi alltid vært tilbake i Oslo uten familie i nærheten. Vi har feiret sammen med venner med barn, og føler at vi får i pose og sekk, med barnevennlig feiring tidlig på kvelden og champagne til langt på natt for de voksne etter at barna har sovnet. (Jeg har ingen motforestillinger mot barnevakt på nyttårsaften, det passer bare ikke med vår jule- og nyttårsfeiring.)
![]() |
#110 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Jeg kunne aldri tenke meg å feire nyttår uten avkommet. har aldri hatt barnevakt på nyttårsaften, og kunne aldri tenke meg å ha det.
![]() |
#111 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?
Jeg tenker helt motsatt. Jeg ville heller ha barnevakt for Glitterbarnet når han var så liten at han ikke hadde noe begrep om nyttårsaften, enn nå når han er fem og syns det er megastas.
![]() |
#112 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Samme her, det er nettopp fordi han er så liten at jeg kunne tenkt meg barnevakt (da mener jeg besteforeldre) til ham, for å slippe leggeproblematikk og mas og kav den dagen, og heller konsentrere meg om å la eldste få en fin feiring uten mas. Men det gikk heldigvis strålende i går, så neste år går jo bare like bra eller enda bedre, så da er det jo ikke noe problem.
![]() |
#113 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Jeg var på nyttårsfeiring i går med en del ett- og toåringer, og jeg tror jo kanskje ikke det hadde vært noe stort tap for verken barna og foreldrene om barna var hjemme med barnevakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Jeg har hatt det en gang for lenge siden. |
![]() |
![]() |
#115 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?I år lot vi barna (en på 2år og en på 10 mnd) være hos svigers siden vi var bedt på fest rett ved dem. Det var en familiefest der de fleste tok med barn, men mine er så små at de uansett ville lagt seg tidlig. Etter middag og raketter dro vi tilbake til svigershuset. Veldig greit.
![]() |
#116 |
I mål
|
Jeg tror de små barna på alle måter har det like fint med besteforeldre eller andre de koser seg med, og hadde jeg fortalt fireåringen at han skulle til mormor og bestefar hadde han nok blitt glad for det også selv om han var reneste festløven på vennefesten vi var på igår. Jeg er mer fascinert over at besteforeldrene er ledige jeg da, har de ikke egne tradisjoner? Vi har til vanlig veldig god barnevakttilgang, men nyttårsaften er både den ene og den andre siden opptatt med middager med ørten retter som har vært tradisjon i årevis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Vi har aldri hatt barnevakt på nyttårsaften så vi har alltid kost oss her hjemme.
![]() |
#118 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Har hatt barnevakt flere nyttårsaftner, men har aldri spurt - har alltid blitt tilbydd.
![]() |
#119 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevakt på nyttårsaften?Vi har ikke hatt det. Vi har egentlig bestemt oss for å ha rolige nyttårsaftener hjemme alene. Kan vel hende vi kan finne på å invitere noen til å feire med oss, men tror ikke vi kommer til å ha barnevakt. Det er en familiedag synes jeg.
![]() |
|
|