|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kan man kysse når andre ser?
Jeg kysser ikke på vennene mine, nei, men jeg kysser gjerne mannen. Både hjemme og på besøk hos andre. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man kysse når andre ser?Jeg er hverken prippen eller fordomsfull, men hadde ikke synes det var særlig innbydende med to syttiåringer som "sleika drøvel", for å si det slik. Sorry Mac...
|
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Herregud så pripne dere er da damer, jeg kjøsser på alt som byr seg. :enkel: |
|
|
|
#104 |
|
Epikur
|
Sv: Kan man kysse når andre ser?Det lyser tristhet av innlegget til Myrull; "hvis jeg ikke kan få det, er det teit og kjipt og de som har det er teite og barnslige".
|
|
|
#105 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Det er jeg enig i. Jeg og mannen kliner mye, såpass mye at ungene overhodet ikke reagerer på det. Men jeg får meg ikke til å kline når vi sitter blant venner og annen familie, og jeg ville nok muligens reagert litt om andre gjorde det foran oss, om de ikke var veldig fulle og det var sent på kvelden. I de settingene jeg ser for meg ville det signalisert noe sånn som "ja, jeg vet du sitter der og forteller meg noe, men jeg er egentlig ikke så interessert i å høre på det, så jeg drømmer meg heller bort litt".
|
|
|
#106 |
|
By the Sea
|
Huff da. Litt mindre smugness gjør seg, synes jeg.
|
|
|
#107 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Jøss. Det var da voldsomt mange hårsåre sjeler her som påroper seg å vite at livet mitt er uten spenning og trist fordi vi ikke har sammenfallende syn på hvorvidt det passer seg og kline offentlig. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Kan man kysse når andre ser?Vi har ikke blitt arrestert ennå, i alle fall.
|
|
|
|
#110 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Kan man kysse når andre ser?Det er vel forresten ingen fasit på dette? Er det ikke en smakssak hva man liker eller ikke liker - enten man står på den ene eller andre siden?
|
|
|
|
#111 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan man kysse når andre ser?Jeg undrer meg iallfall litt over at så mange her inne sier at de kysser og kliner i offentlighet; på besøk hos venner, på bussen osv. Jeg ser ofte folk som gjør det, altså, men ikke så mange som er over 30. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan man kysse når andre ser?Jeg er enig med myrull! Synes ikke noe om voksne mennesker som blir voldsomt intime når de er på kaffebesøk. Sitter man fire og drikker kaffe så blir det litt rart om to nusser, stryker o.l. konstant. Ikke for at man overhode vil delta altså, men det er egentlig litt ekskluderende og forstyrrende for samtalen. Jeg leier, nusser og klemmer selv om vi er ute blant folk altså, men da er man mer "alene" enn om man er på besøk hos noen. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
Hah. Jeg er ikke over 30. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Kan man kysse når andre ser?Jammen, jeg snakker da ikke om sitte å råkline i familiemiddag, lissom!
|
|
|
|
#116 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Herregud! Ikke bare flasher du løøøve i offentlighet, nå flasher du også din unge alder. :sjokkert:
Er det sånn å forstå at du både skader miljøet og skaper trafikkfarlige situasjoner?
Bortsett fra å kysse når en av oss forlater rommet, er dette sånn som vi også gjør. (De aller fleste kjenner seg vel igjen her, eller?) Jeg trodde vi snakket om uttstrakt kyssing i offentlighet. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Dette var hovedinnlegget:
Enkelt og greit, "kysser når det er andre tilstede".
|
|
|
|
#120 |
|
Drømmer
|
|
|
|