|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
Frøkna har tatt juleferie. Hun ligger nå på sofaen iført pysj, og fjernkontrollen i hånda.. De starter igjen 3. Januar.
|
|
|
#102 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er siste skoledag på tirsdag. Får ha med en brus og godteri for 20,-
|
|
|
|
#103 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er det ikke juleferie før 22. desember. Men de pleier å få ha med seg en liten brus og godteri for 20 kr.
|
|
|
#104 |
|
Borte
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er siste skoledag 22. desember.
|
|
|
#105 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
Det samme er det her. Jeg har ikke sjekket ukeplanene ennå, men tipper at det enten er felles lunsj der barna har med pålegg eller at de kan ha med litt julekaker. Det er aldri avslutninger med godteri og brus på vår skolen - hverken til jul eller sommerferie. Klassen til eldste har bakt julekaker - tipper at disse skal spises siste skoledag
|
|
|
#106 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her var det siste skoledag før juleferie i dag. De kunne ta med godteri/chips for maks 25 kroner pluss brus. Helt greit synes jeg og veldig stor stas for barna. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Off the map.
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?22. her også, og godteri for maks 20 + en flaske brus. Helt OK for min del også. Nå når de er ferdige i barnehagen er det ikke lenger kaker flere ganger i måneden.
|
|
|
#108 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Hos oss skal barna ha med pålegg, fat, bestikk og drikke (ikke brus). Lærerne ta med brød og smør. Så setter de dette på felles bord slik at det blir buffet.
|
|
|
#109 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Hmmm, vet ikke hva ungene skal ha med i år jeg. Kanskje huske på å sjekke ukeplanene i morgen.
|
|
|
#110 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er det ikke godteri heller, men felles nissegrøt og fakkeltog(som forresten er utrolig flott og stemningsfullt!) |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Har fått sånne halve beskjeder fra guttungen om at de skal ha kosedag på onsdag (siste skoledag) da kan de ta med liten brus og noe godt, men ikke potetgull. Jeg spurte hvorfor, og svaret jeg fikk var at læreren hadde sagt at det stinket sånn i klasserommet da. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ikke ha med godteri, men julekjeks. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er siste skoledag 22 desember. Barna får ha med en liten brus, en liten sjokolade eller litt chips.
|
|
|
#114 |
|
Slow reader
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På skolen hvor jeg jobber velger lærerne selv hvordan vi løser det. Min klasse får ikke ha med seg godteri eller brus. Flertallet av foreldregruppa var enig i dette. Jeg vet at lærerne på storskoletrinnet lar elevene få med seg litt godteri. Min (lærer-)mening er at godteri og brus ikke hører hjemme i skolen og jeg kommer ikke til å la elevene mine spise det på skolen før rektor beordrer meg til å la dem. |
|
|
|
![]() |
|
|