|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierPå toalettet på jobben vår henger det en liten lapp med dette:
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierEn gang så lekte jeg med en som hadde Ullvott som brukernavn på et annet sted. Gjett hva jeg tenker på hver gang jeg ser Ullvott her inne.
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierHer er det krise!!! Hvordan får jeg vekk den boksen med "forslag" på facebook? Den sier nå at jeg har mistet kontakten med min egen mor og må skrive på veggen hennes?
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
Irriterende endring av FB! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Nye mennesker med bare 10 innlegg kan ikke si sånn. Da må vi komme å ta deg.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierDu bare logger deg av facebook og holder deg her. Ikke en boks i sikte her hos meg. |
|
|
|
#8 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierArtig tråd.
|
|
|
#9 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Good one!
Eller når man ringer SFO og skal be dem sende hjem datteren din. Hun ble hentet av en dame i stad er svaret. Da blir man forskrekket.
|
|
|
#10 |
|
Dig for victory!
|
Bare jeg får ha pinnekjøttet mitt i fred så.
Hey, hva var det jeg sa! Spar litt til meg og! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
nju nja njo
|
|
|
|
#12 |
|
TittelTøs
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierOm noen lurer på hvordan det er å føde, så skrev storesøster på 9 år en liten historie om dette i dag. Hvor hun har det fra, aner jeg ikke. Advarer mot diverse manglende tegnsettinger.
Jeg trodde hun bare satt og lekte seg med Word, helt til hun viste meg historien. Er litt imponert. Hun skal gi ut bok, sa hun.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg kan også melde meg inn i gruppen "Vi som drømmer om FP", og den siste som jeg husker er den hvor Missa postet bilder av rumper med diverse dingel-dangel, som ristet på seg. I en tråd hvor man egentlig forventet seriøse svar. ( |
|
|
|
#19 |
|
TittelTøs
|
Men du ser ut som Jimi Hendrix hver eneste gang, altså.
Enig. Jeg har mye å bidra med.
|
![]() |
| Emneord |
| marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|