Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 11:45   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

På toalettet på jobben vår henger det en liten lapp med dette:

Sitat:

Kroppen diskuterte om hvem som skulle være sjef. Først sa hjernen at han burde være sjef fordi han var smartest, så sa føttene at de burde være det, siden de førte dem til dit de skulle. så sa hendene at de burde burde bli sjef ettersom de kunne gjøre masse ting, men hjertet ville jo også være sjef fordi hun pumpa blod osv, bla bla bla. og så kom turen til rasshølet, som mente han burde få være sjef, ettersom det er han som spyr ut al dritten. Da lo alle de andre kroppsdelene.
Det resulterte da i at rasshølet streika, og det tok ikke lang tid før magen blei full, hjertet pumpet raskere, hodet ble svimmel, hendene ble klamme og føttene sleit med å stå rett. etter kort tid ga resten av kroppen opp og sa: la gå da, du får være sjef.
ergo, etvert rasshøl kan bli en sjef

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 11:20   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang så lekte jeg med en som hadde Ullvott som brukernavn på et annet sted. Gjett hva jeg tenker på hver gang jeg ser Ullvott her inne.

Gammel 04-11-09, 11:22   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

En gang så lekte jeg med en som hadde Ullvott som brukernavn på et annet sted. Gjett hva jeg tenker på hver gang jeg ser Ullvott her inne.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 11:33   #4
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det krise!!! Hvordan får jeg vekk den boksen med "forslag" på facebook? Den sier nå at jeg har mistet kontakten med min egen mor og må skrive på veggen hennes? (Den er faktisks sinnsykt irriterende, så plz help )

Gammel 04-11-09, 18:58   #5
akel
Nybegynner

akel sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
akel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Her er det krise!!! Hvordan får jeg vekk den boksen med "forslag" på facebook? Den sier nå at jeg har mistet kontakten med min egen mor og må skrive på veggen hennes? (Den er faktisks sinnsykt irriterende, så plz help )

Irriterende endring av FB! Du mister vel ikke kontakten, det kommer bare opp forslag til å ta kontakt med folk på vennelista di. Har trykket på "remove" flere ganger og tilslutt forsvant den, men den kommer nok igjen når jeg logger med inn neste gang....
Ang drømmer om FP - bruker litt mye tid her inne kanskje???

akel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:44   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av akel, her.

Ang drømmer om FP - bruker litt mye tid her inne kanskje???

Nye mennesker med bare 10 innlegg kan ikke si sånn. Da må vi komme å ta deg.

(Og om du blir bosatt her inne du også, så skal vi huske dette innlegget og plage deg med det for alltid. )

Gammel 04-11-09, 11:33   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du bare logger deg av facebook og holder deg her. Ikke en boks i sikte her hos meg.

Det er ikke unormalt å ikke ha kontakt med moren sin heller. Dette er 2009. :erfaren:

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:24   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Artig tråd.

Men det er mye morsommere å fjase på upassende steder.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:33   #9
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Joda, han har visst en liten fiskepinne. Men det er vel tvilsomt om det er noe lys i den.

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg synes er et gjentagende fenomen at skravletråden ender opp med å fjolle med fisken.

Good one!

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Fiiine tråden

Akkurat nå tenker jeg at jeg sikkert så ut som et spørsmålstegn da læreren i barnehagen sa "your son just left" da jeg kom for å hente ham. Pappa hadde gått tidlig på fra jobb og glemte å meddele meg at han hentet. Jadda. Men jeg fikk meg en fin gåtur i det nydelige været

Eller når man ringer SFO og skal be dem sende hjem datteren din. Hun ble hentet av en dame i stad er svaret. Da blir man forskrekket. Misfårstelsen i dette er at jeg glemte å si etternavnet og det var navnesøsteren som var blitt hentet. Min datter var der og fikk beskjed om å gå rett hjem ja.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:50   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Jeg hørte nettopp at det kan bli manko på svineribbe til jul!
(Pga. slakting av svin med svin...)
Ser for meg ville tilstander i butikkene, der husmødrene (generaliserer jeg nå?) står og drar i hver sin ende av ei ribbe.

Bare jeg får ha pinnekjøttet mitt i fred så.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Når vi har hatt ribbe har jeg og kjøpt den fra ferskvaren 22 desember. I år blir det pinnekjøtt.

Hey, hva var det jeg sa! Spar litt til meg og!

Hvem har lagt inn emneord nederst, forresten? Marsvin og hamster er jo ikke det samme. :tsk tsk: Jeg hadde et marsvin som het Teodor, forresten, og han var langt fra suicidal. Teodor (som betyr Guds gave,) ble gammel og syk og til slutt mente pappa det var på tide at Gud tok gaven sin tilbake. Det gjorde han ikke, så han måtte få litt hjelp.

Håper det går bedre med hunden, emm!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:44   #11
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Hvem har lagt inn emneord nederst, forresten? Marsvin og hamster er jo ikke det samme. :tsk tsk: Jeg hadde et marsvin som het Teodor, forresten, og han var langt fra suicidal. Teodor (som betyr Guds gave,) ble gammel og syk og til slutt mente pappa det var på tide at Gud tok gaven sin tilbake. Det gjorde han ikke, så han måtte få litt hjelp.

Og nå begynte jeg også å nynne på "Forelska i lærern". Fiiiine sangen.

Gammel 04-11-09, 21:53   #12
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Om noen lurer på hvordan det er å føde, så skrev storesøster på 9 år en liten historie om dette i dag. Hvor hun har det fra, aner jeg ikke. Advarer mot diverse manglende tegnsettinger.

Sitat:

Ellen og den mystiske babyen.

Ellen har baby i magen. For Ellen føles det ut som om den aldri kommer ut. Men en dag renner det sånn av tissen hennes. Også drar hun til mammaen hennes og spør hvorfor det renner sånn. Også sier mammaen Til Ellen at da kommer babyen snart Også drar de og henter Derek også drar de på sykehuset hun står og venter, og plutselig kjenner Ellen noe, det kjenners ut som om noe skal ut, babyen kommer! Skriker Ellen. Også kommer alle løpende inn, så skriker Derek, hva gjør vi nå! Ro deg ned Ellen vet hva hun gjør. Nei jeg vet ikke det sier Ellen. Men da hjelper vi deg, for vi kan det sier legen. Og der ja, et nytt menneske på jorda. Og det skal vi ta vare på. Jeg skal kalle deg for Emil Alexander Karlsen. Og snipp snapp snute så var den boka ute. Men det mystiske Med babyen for vi aldri vite!

Jeg trodde hun bare satt og lekte seg med Word, helt til hun viste meg historien. Er litt imponert. Hun skal gi ut bok, sa hun.

Gammel 04-11-09, 15:00   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg må seriøst slutte å drømme om FP.
I natt var jeg på skole (sikkert på grunn av FAU-møtet til mannen der de fikk trumfet igjennom lærebøker fremfor kopierte ark). Og hvem var læreren? Jo, Esme. Og klassens klovn? Torsk, som ble utvist fra klasserommet, fordi han satt og lyste med laserlys på den strenge læreren. Andre som var med i klasserommet, var jo selvfølgelig aC (som ikke klarte å konsentrere seg), som er en gjenganger i drømmene mine, DM (skolelyset), smilefjes (geniet), pluss en mengde andre her i fra.
Og jeg var heldigivs ikke så dum som hun først hadde trodd, sa lærer Esme.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:03   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en gjenganger i drømmer!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 16:13   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og antagelig hos flere enn du aner. :vet at du jobber blant mange menn:

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 16:15   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og antagelig hos flere enn du aner. :vet at du jobber blant mange menn:

Øyh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:17   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes egentlig vi burde ha en egen tråd dedikert til FP-drømmer.

Gammel 04-11-09, 15:21   #18
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg kan også melde meg inn i gruppen "Vi som drømmer om FP", og den siste som jeg husker er den hvor Missa postet bilder av rumper med diverse dingel-dangel, som ristet på seg. I en tråd hvor man egentlig forventet seriøse svar. ( ) Jeg husker at det var bittelitt skummelt også.

Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:27   #19
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Men du ser ut som Jimi Hendrix hver eneste gang, altså.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes egentlig vi burde ha en egen tråd dedikert til FP-drømmer.

Enig. Jeg har mye å bidra med.

Gammel 04-11-09, 15:36   #20
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er fornøyd!

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.