Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-09, 08:38   #101
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har tenkt å lage halloweenparty

Eggehvite!

Gammel 31-10-09, 22:26   #102
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Her er det som sto på bordet i kveld i tillegg til heksefingrene og småkakene.
Alt ble ikke helt som planlagt, men mer enn greit nok ble det uansett.

Pølser

Cupcakes

Sjokoladekake

Gele

Boller

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:28   #103
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Wow, det var en flott buffet, Nin. Utrolig stilige muffins, er det cacas pynt?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:31   #104
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Steike, så kult! Var det bursdag? Mange gjester?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:33   #105
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempeflott Nin!
Her er vår bursdagskake, vi hadde familiebursdag for eldstemann med Halloweentema.

Ellers hadde bestemor laget gelekake med edderkopper og skjelett, men den glemte jeg å ta bilde av.

Her er forresten det ene bordet ferdig dekket:

Det ble veldig kult!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:33   #106
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Wow, det var en flott buffet, Nin. Utrolig stilige muffins, er det cacas pynt?

Takk, takk. Gjestene var fornøyde. Fargen på muffinsen er cacas sin, pynten er sukkertøy fra smågodtplukken over grensa.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Steike, så kult! Var det bursdag? Mange gjester?

Neida, ingen bursdag, ville bare benytte sjansen til å lage litt kos og moro sammen med gode venner og familie. Vi var 11 stykker med stort og smått.

Gammel 31-10-09, 22:35   #107
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Kult Anne C. Bordet var nydelig og kaka var superkul.

Gammel 31-10-09, 22:37   #108
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi brukte søplesekker som duk . Ellers hadde vi litt hodeskaller, spindelvev og sånt rundt som pynt. Bursdagsbarnet hadde fargelagt noen skumle hus mm som jeg laminerte, de hang rundt på vegger.

Gammel 31-10-09, 22:41   #109
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kjempeflott, Anne C, edderkoppene var skikkelig creepy.

Gammel 31-10-09, 22:52   #110
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg er mektig imponert over alt du har laget, Nin...men søtere pølser enn dette tror jeg neppe jeg har sett noen gang!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 23:06   #111
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lagde også mumiepølser.

Og så lagde jeg sjokoladekjeks med ymse halloweenmotiver. Fikk litt dårlig tid til pynting, og tok ikke bilder før en ganske stor del av kjeksene var spist, men her er de nå. (Noen av Heikos heksefingre ligger på fatet bak!)

Gammel 31-10-09, 23:07   #112
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Fantastiske bord og kaker. De edderkoppene var virkelig livaktige, Anne C, hvor fant du dem?

Gammel 31-10-09, 23:10   #113
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Fantastiske bord og kaker. De edderkoppene var virkelig livaktige, Anne C, hvor fant du dem?

Det var vel Nille mener jeg.

Gammel 31-10-09, 23:16   #114
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg er mektig imponert over alt du har laget, Nin...men søtere pølser enn dette tror jeg neppe jeg har sett noen gang!

Takk skal du ha.

Gammel 31-10-09, 23:17   #115
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Kult Skilpadda.
Nå leste jeg på en blogg, sånn til en annen gang.
Lag heksefingrene i dobbel lengde og fest negl i begge ender. Riv de i to når de er ferdigstekte så ser de skikkelig avrevne ut.

Gammel 31-10-09, 23:23   #116
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Kjempekult Skilpadda!!

Gammel 01-11-09, 00:11   #117
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Tøffe kjeks, Skilpadda! Har du kjøpt eller laget former?

Gammel 01-11-09, 01:31   #118
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Tøffe kjeks, Skilpadda! Har du kjøpt eller laget former?

Formene er kjøpt. Jeg har en boks med 101 kakeformer av forskjellig slag, blant annet noen med halloween-motiv - gresskar, flaggermus, halvmåne, pluss et par jeg ikke brukte - og så brukte jeg en engleform til spøkelsene og små pepperkakemannformer til skjelettene (de formene hører ikke til det settet).

Gammel 02-11-09, 11:27   #119
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Her er bilder fra vårt kulinariske bidrag til årets Halloween.

Sist redigert av Fruktflua : 15-07-10 kl 19:16.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 11:39   #120
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Fruktflua.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.