Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtråden for store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 15:59   #101
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Mye fint her!

Jeg er selv en 44/46, så greit med tips til hvor man kan finne noe annet enn telt. Bestilte noen ting fra Ellos i går som jeg håper kommer kjapt.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:01   #102
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den røde Lindexkjolen er forresten på halv pris nå, var innom der i dag. Kikket lenge og vel på den før jeg konkluderte med at jeg har nok selskapskjoler.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:07   #103
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Da skal jeg iallefall på Lindex i morgen, jeg har visst ingen selskapskjoler fant jeg ut i jula.

NoaNoa skal jeg sjekke neste uke, er ikke flust med butikker her og da skal jeg inn til Trondheim.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 16:22   #104
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Takk, takk!
Vesten er også fra Ellos, ja!

I dag har jeg kjøpt badedrakt (begynner på vannaerobic på onsdag! ) fra H&M, og en ullkåpe fra Zizzi på halv pris.

Denne (det er selvfølgelig IKKE meg på bildet! ):

Kåpa (sorry stort bilde!). Nedsatt fra 1200,- til 599,-!

Gammel 02-01-12, 20:40   #105
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Wow, det var en fin kåpe!!! Gleder meg til å se den på deg.

Forresten; hvor begynner du vannaerobic?

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:43   #106
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

På Høyås, Suppehue! Se www.trimswim.com

Gammel 02-01-12, 20:50   #107
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj, den kåpa var kjempeflott!
Jeg kjøpte litt fra Ellos før jul, og var fornøyd med noe, misfornøyd med annet. Er det slik at når man kjøper fra de "store" kolleksjonene så kan man kjøpe mindre størrelse enn vanlig, eller?
Jeg kjøpte topper i str 46/48, og bukser i 44...eller var det 46? Den ene buksa er grei, jeg trenger bare dra den opp i blant, den andre må jeg ha belte på, den slenger rundt meg! Og den ene toppen er som et telt, den andre litt stram over puppene. Og så sitter jeg med en hettegenser og en tunika jeg ikke kan bruke, men ikke rakk sende tilbake. Jeg kjøpte fin hettegenser på salg, valgte str L eller XL mener jeg, og det kom en str 52, eller var det 54? Jeg svømte i den, trodde jo det var vanlig str!
Og en tunika som så knallfin ut hadde så tynt stoff, og var altfor lang på ermene til meg som er 167.
Tror jeg får ta meg en tur på Zizzi i stedet, så jeg kan prøve på først!
Oppdaget Zizzi først i sommer (jeg handler sjelden til meg selv) og elsket nesten alt de hadde.

Gammel 02-01-12, 21:02   #108
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Zizzi har egne størrelser, ja. M = 46/48, L = 50/52 og XL = 54/56

Gammel 02-01-12, 21:09   #109
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Zizzi vet jeg om, men Ellos egne merke var det jeg bommet på nå.

Gammel 02-01-12, 22:25   #110
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Åja, de skal jo være "normale", hva nå enn det er...

Gammel 02-01-12, 22:45   #111
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Noen av Ellos sine egne merker er større i størrelsen enn andre. e-basic synes jeg er grei størrelse mens Tallissime er litt stort og flagrende er min erfaring.

Gammel 02-01-12, 22:52   #112
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

På Høyås, Suppehue! Se www.trimswim.com

5 min fra meg.
Vi begynner på svømming med ungene der om et par uker. Deilig og varmt vann.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 00:23   #113
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det andre plasser en ellos som selger zizzi merket? Vi har ikke butikk her som selger det

jeg skal på Lindex i morgen men vært innom der en gang i uken siden november men aldri sett den finkjolen der

Mann sin jobb har årsfest i slutten av januar og jeg vil gjerne slippe å bruke samme kjole en gang til(brukt den 2 år på rad)

Har sjekket ellos siden og for å se om det var noe der jeg kunne bestille,helst på salg men alt er jo enten 38 eller 44 eller 50 å noe :/ jeg bruker 46-48 for det meste 48
og så vil jeg ha noe som ikke viser alle 3 magene mine. :deppa:

Gammel 03-01-12, 00:37   #114
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Det er Zizzibutikk her i byen, Honda. Og jeg kan gjerne være mellommann (kjøpe og sende) for deg om du finner noe fint Sjekk katalogene på www.zizzi.dk eller se bilder på FB-gruppa

Sist redigert av fimba : 03-01-12 kl 12:15.
fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 09:40   #115
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Er det andre plasser en ellos som selger zizzi merket? Vi har ikke butikk her som selger det

jeg skal på Lindex i morgen men vært innom der en gang i uken siden november men aldri sett den finkjolen der

Mann sin jobb har årsfest i slutten av januar og jeg vil gjerne slippe å bruke samme kjole en gang til(brukt den 2 år på rad)

Har sjekket ellos siden og for å se om det var noe der jeg kunne bestille,helst på salg men alt er jo enten 38 eller 44 eller 50 å noe :/ jeg bruker 46-48 for det meste 48
og så vil jeg ha noe som ikke viser alle 3 magene mine. :deppa:

Kjenner kjensla.

Zizzi er ein eigen butikkjede. Her i Oslo er han på fleire senter, i alle fall. Dei har mykje fint, godt utval i klede som har "normal" fasong, bare i større storleikar.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 12:31   #116
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Kjenner kjensla.

Zizzi er ein eigen butikkjede. Her i Oslo er han på fleire senter, i alle fall. Dei har mykje fint, godt utval i klede som har "normal" fasong, bare i større storleikar.

Vet,vi hadde den butikken her før men ble nedlagt,vet ikke helt hvorfor
men ellos selger zizzi klær. Veldig fine gode klær som man kan vaske i 1000 år uten at det synnes noe spesielt
Men har jo da unnskyldingen til å dra til Bodø på shopping,for de har den der.men skulle jo ha hatt en kjole til slutten av mnd og litt dumt å reise 25 mil bare for en kjole

Gammel 03-01-12, 17:18   #117
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Tenkte jeg skulle tipse om denne nettbutikken
http://www.studio-clothing.dk/

Jeg har ikke bestilt fra butikken, men har kjøpt flere av klærne i butikk, og liker de godt.

Gammel 03-01-12, 17:30   #118
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

I dag ble det noen penkjoler på meg.

Og den røde Salt viste frem.*hermegåsa*

Gammel 03-01-12, 17:36   #119
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Fiine. Hvor har du kjøpt de?

Gammel 03-01-12, 17:46   #120
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Standard

Takk, den øverste på Black & White og de to nederste på Lindex.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.