|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Akk, det finnes minst 30 ulike grønntoner, og mange av dem går ikke sammen i det hele tatt.
|
|
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Men har du bare mange nok grønnfarger på deg, blir det kult allikevel. Litt som skogen egentlig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Slitt gråsvart dongeri, hvit langerma bomullsgenser, aprikosfarga hettegenser, svarte spisse boots.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg dette skjørtet, en sort topp, sorte strømpebukser, hvite sko med rund tupp og et stoort smykke. Sosialarbeider-Looken altså. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder! |
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kjip bekledning i dag: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg trange Seven jeans, lang offwhite og syrin mønstret skjorte og sorte skoletter. Skolettene mine er fra Via Vai, men veldig like disse Bronx skolettene: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!- Lee Marion: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
*_*
|
Hvor, hvor, HVOR kjøper du skoene dine?
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
De første har jeg kjøpt på nett og de andre på Tveita-senteret. Det er to veldig like modeller. Du får dem også her, om enn ikke i petrolfargen: www.ramonaskosalon.no.
|
|
|
|
#12 |
|
*_*
|
Takk! De var utrolig fine. Er de gode å gå i?
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Helt vidunderlige!
|
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har en lang, sjokoladebrun tunika fra InWear, gravidetights i dongeristoff fra H&M, en petrolfarget, kort cardigan og matchende petrolfarget skjerf. Sko blir en stor utfordring siden jeg har bena fulle av vann i dag. Det blir nok de største sandalene mine.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 15-09-09 kl 14:29. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Utvasket truse men fin bh. Kosejoggebukse i velur, grå. Teknisk genser, farget lyseblå. Et syn for guder. |
|
|
|
#16 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har svart høyhalset genser. Grå/svart jeans. Svarte støvletter og en slik jakke som hun under utenpå. Jeg har også et sebrastripete sjal med litt gull i. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!De var fine! Litt nettere enn de andre modellene jeg har sett.. Spørs om ikke jeg må ha meg et par slike!
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Idag har jeg vært innom jobben en tur, og har på meg hvit litt gjennomsiktig Hunkydory tunika-bluse med hvit singlet under, en flott bh fra Charnos (i hvit og korall), et smykke fra hjerter.no, en gråmelert litt smal bukse fra Sand og høyhælede plommerosa sko (matcher veske+smykke) |
|
|
|
![]() |
|
|