Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 23:06   #101
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

The Beatles, Revolution 1 (Take 20):

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

morsom

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

(Kilde:

)

Også en fantastisk stemme

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg må, som alltid i sånne tråder, reklamere for søte og rare Múm:
(Kilde:

)

Så deilig musikk!

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Savage Rose - A girl I knew
(Kilde:

)

Åååå, Savage Rose! De har en annen nydelig sang også...hva var det nå den het igjen??

...ain't my baby beautiful...?? tror jeg

Sist redigert av zeppelin : 01-09-09 kl 23:16.
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:20   #102
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Nå skal jeg gi meg snart
Må bare vise disse to
Donovan og Bob Dylan synger og spiller for hverandre
(Kilde:

)

Nydelig låt, cover regner jeg med

(Kilde:

)

Sist redigert av zeppelin : 01-09-09 kl 23:25.
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 14:16   #103
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne digger jeg om dagen:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 23:34   #104
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg nå endelig har greid å få registrert meg på spotify så må jeg jo teste ut det å linke derfra også.

Denne er det vel ganske mange som kjenner til, Silje Nergaard er vel ikke akkurat ukjent. Men, en av sangene jeg er mest glad i for tiden er Paper Boats

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 09:24   #105
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Brad Paisley og Alison Krauss

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 09:59   #106
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Her var mye fint. Håper dere ikke korsfester meg for å kommentere det ene og det andre. Er så kjekt å diskutere musikk.
Skjønner at jeg bare MÅ ha spotify....

Denne sangen var jo skikkelig 80talls happy og festlig

... og det enda plata kom i 1994 ...

Gammel 09-09-09, 10:02   #107
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En av mine all time favorites:

(Kilde:

)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:41   #108
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

... og det enda plata kom i 1994 ...

Tuller du? Stilig, sier sikkert litt om min epokekunnskap

Gammel 10-09-09, 05:26   #109
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Britt Synnøve Johansens Edit Piaf på norsk er bare

http://open.spotify.com/track/1mQHE4GnsgsJcQj8b8hQPD
http://open.spotify.com/track/3hByGS1KmBXLZhNGjAECpU
http://open.spotify.com/track/06VqbFrvDYsX47ZoRmuCN0

Spilte det for en franskmann, som syntes norsken hørtes fransk ut, og som sa at hun sang Non Je Ne Regrette Rien på ferfekt fransk:

http://open.spotify.com/track/41mmG0Wo6IY3t0PJ8fB49c

Gammel 10-09-09, 05:43   #110
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere, ja...

La Camisa Negra (Juanes) gjør meg sånn passe glad på en grå dag

http://open.spotify.com/track/2Z4WQhOpauxz5Nd0FzmZ1c

Numb (Linkin Park), bare elsker den sangen:

http://open.spotify.com/track/5A5lNkv5ou2J707u9aSjMo

Time to say goodbye (Bocelli/Brightman)

http://open.spotify.com/track/5CebQcBBtWyREVdxta7WwZ

We're not gonna take it (Twisted sisters)

http://open.spotify.com/track/5RHG4SQ6iJ1qQJmt3EFJCX

Viva La Gloria (Green Day). Beste band ever

http://open.spotify.com/track/7qDFg3uaRbuNQRHvxbqWYk

Innser at jeg ikke kan sies å ha noe veldig samlet musikksmak.

Gammel 10-09-09, 06:07   #111
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

...og det beste albumet er seffers Green Days Bullet in a Bible, konsertalbum.

:mimrer tilbake til konserten jeg var på for en mnd siden og misunner alle som skal på konsert når de kommer til Norge i oktober:

Gammel 10-09-09, 17:09   #112
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ghost Dog! Første album var ute på mandagen. singlen Grand Idea finnes på spotyfied.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 18:26   #113
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ghost Dog! Første album var ute på mandagen. singlen Grand Idea finnes på spotyfied.

De kommer fra min kjære hjemby og jeg har fulgt dem i mange år (siden lenge før de ble Ghost Dog) - håper de slår i gjennom nå, de hadde de fortjent.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 22:13   #114
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

De kommer fra min kjære hjemby og jeg har fulgt dem i mange år (siden lenge før de ble Ghost Dog) - håper de slår i gjennom nå, de hadde de fortjent.

Da kommer vi med andre ord fra samme hjemby

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:55   #115
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Kom på denne.
Kanskje ikke så ukjent, men den tåler vel et gjenhør:
Cowboy junkies - Sweet Jane

Gammel 11-09-09, 12:53   #116
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjent melodi, nyyydelig versjon:

(Kilde:

)

Gammel 14-09-09, 15:43   #117
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nå er vel festen over, men dog . Selv om Electronica ikke ligger mitt hjerte nærmest (er jazzberte), så er dette ei stemningsfull låt: At the River med Groove Armada.

http://open.spotify.com/track/4PLLdhvWtxd00K1OO9QsUE

Ellers var jeg i fyr og flamme da jeg endelig fant igjen denne : You killed the clown - med Thompson Twins!

http://open.spotify.com/track/6c85nQuq23BK4SGoML9qJr

Gammel 14-09-09, 17:55   #118
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Fnis. Snakk om tilfeldigheter. Jeg har akkurat dratt seksåringen vekk fra YouTube etter å ha sett At The River seks ganger. Han er stor fan!

Gammel 14-09-09, 20:58   #119
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Fnis. Snakk om tilfeldigheter. Jeg har akkurat dratt seksåringen vekk fra YouTube etter å ha sett At The River seks ganger. Han er stor fan!

Hehehe - det er jo ei bra låt!!! Spesiell musikkvideo også .

Gammel 17-09-09, 20:52   #120
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

De fleste kjenner sikkert til Halvdan Sivertsen, men jeg bare må ta frem en av fra han som kanskje ikke er den mest kjente:
Som en engel

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
spotify

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.